Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Ap

Vierailija
02.06.2025 |

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Apua! On myös vaikea ottaa erityissti pitkät housut pois tai leikata varpaankynnet. Tämä on inhottavaa enkä tiedä mikä pakokeino.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä syöt ap?

Vierailija
22/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet itsessään eivät kyllä lihota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suoraan, mutta esim. Psyykelääkkeet todellakin nostaa painoa ja paljon

Vierailija
24/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. OLANTSAPIINI!! hyi hitto, mulla tuli siitä 5 kuukaudessa 16 kiloa vaikka ennen oon ollut aina pienikokoinen. 

Vierailija
25/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antipsykootit lihottavat. Muuttavat rasva-arvoja ja lisäävät ns pahan rasvan määrää ja vähentävät hyvän rasvan määrää. Älä puhu asioista mistä et tiedä . 

Vierailija
26/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke ei lihota, niissä on nolla kaloria. Mutta ne voi hidastaa aineenvaihduntaa, jolloin tulet syöneeksi aikasempaa enemmän. Ihminen lihoo vain, jos syö enemmän kuin kaloreita kuin kuluttaa.

Valitse oikeat ruoka-aineet, jätä ainakin pullat ja herkut pois.

Kaupassa näkyy vaatteita isokokoisille, ainakin Tokmanni, mutta muistaakseni Citymarkeitissa ja Prismassakin.

Vierailija
27/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on varaa syödä joka päivä kolmen päivän edestä? Mitä te liikalihavat niinkuin tungette alas kurkusta?

Vierailija
28/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaan lisäävät ruokahalua

Vierailija
29/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke ei lihota, niissä on nolla kaloria. Mutta ne voi hidastaa aineenvaihduntaa, jolloin tulet syöneeksi aikasempaa enemmän. Ihminen lihoo vain, jos syö enemmän kuin kaloreita kuin kuluttaa.

Kaupassa näkyy vaatteita isokokoisille, ainakin Tokmanni, mutta muistaakseni Citymarkeitissa ja Prismassakin.

Ketipinorin yleisimpiä sivuvaikutuksia ovat veriarvojen muutokset, painonnousu, huimaus, uneliaisuus, päänsärky ja suun kuivuminen. Lääke voi myös heikentää tarkkaavaisuutta ja aiheuttaa muita oireita, kuten lisääntynyttä ruokahalua, puhevaikeuksia, näköhäiriöitä ja sydämentykytystä. 

Elinten ja järjestelmien mukaiset sivuvaikutukset:

Veriarvot:

Veriarvojen muutokset, kuten rasva-arvojen (triglyseridit ja kokonaiskolesteroli) kohoaminen, sokeriarvojen muutokset, tiettyjen verisolujen määrän vähentyminen ja veren punasolumäärän pieneneminen.

Ruuansulatuskanava:

Suun kuivuminen, oksentelu, ummetus.

Sydän:

Sydämen sykkeen nousu, sydämentykytys, takykardia, sydänlihassairauksien riski.

Hermosto:

Huimaus, uneliaisuus, päänsärky, dysartria, epänormaalit lihasliikkeet.

Psyykkinen:

Epänormaalit unet, painajaiset, itsetuhoiset ajatukset, ärtyneisyys, unissakävely.

Muut:

Painonnousu, näköhäiriöt, hengenahdistus, turvotus, voimattomuus, lisääntynyt ruokahalu, puhevaikeudet, turvotus. 

Ei ole vain ruokahalun muutoksia vaan todella paljon laajemmalla.

Oletko muuten ikinä koittanut urheilla ketipinorpökkyrässä? Miten sujuu?

Mä kun en pystynyt enää juoksemaan aamuisin kun koitin syödä tätä unettomuuteen, kävelykin oli hataraa ja ne sydämenmuljahdukset ja tasapainon heittäminen.

En yhtään tajua miten ihmiset ei käsitä, että jos joku lääke muuttaa psyyketta ja esim sedatoi voimakkaasti niin miten se EI voisi vaikuttaa myös koko kroppaan.

Vierailija
30/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 38-40 ole mikään iso. Ihan helposti löytyy vaatteita tuossa koossa. Itse olen kokoa 38 ja muotoa läski maha ja riukujalat. Aina jostakin löytyy sopivat housut. 

Vierailija
31/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski mikä läski

syömällä lihonut..... tunnusta pois

Vierailija
32/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alä liioittele. Marketeista löytyy pussilakanoita eri kuoseissa, pukeudu niihin.

Vaihtoehtoisesti myös Lainapeitteellä on vaihtoehtoja.

Vierailija
33/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antipsykootit lihottavat. Muuttavat rasva-arvoja ja lisäävät ns pahan rasvan määrää ja vähentävät hyvän rasvan määrää. Älä puhu asioista mistä et tiedä . 

Ja hidastavat aineenvaihduntaa.

Vierailija
34/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lihoaminen tapahtui ilman psyykelääkitystä.

Eilen ollessamme kylpylässä näin itseni kokovartalopelistä. Totuus iski kerralla tajuntaan.

Olen lihava, en mikään pyöreä, vaan aivan muodoton möykky. Karmeaa katsottavaa. Etenkin vatsan alue sellaista uimarengasta ja pyöreää ihraa.

Sain uskomattoman kipinän pudottaa painoa ainakin 20kiloa.

Vierailija
35/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Lihominen ei vaikuta varpaankynsien leikkaamiseen. 

Vierailija
36/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin yleisimpiä sivuvaikutuksia ovat veriarvojen muutokset, painonnousu, huimaus, uneliaisuus, päänsärky ja suun kuivuminen. Lääke voi myös heikentää tarkkaavaisuutta ja aiheuttaa muita oireita, kuten lisääntynyttä ruokahalua, puhevaikeuksia, näköhäiriöitä ja sydämentykytystä. 

Elinten ja järjestelmien mukaiset sivuvaikutukset:

Veriarvot:

Veriarvojen muutokset, kuten rasva-arvojen (triglyseridit ja kokonaiskolesteroli) kohoaminen

Kuinka tyhmä pitää olla, että syö tuollaista paskalääkettä?!

Vierailija
37/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lääkkeet lisäävät ruokahalua. Ei tule kylläisyyden tunnetta

Vierailija
38/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke taikoo energiaa tyhjästä? Lehdistö ja johtavat fyysikot tulisi heti hälyttää paikalle.

Vierailija
39/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin voi käydä, itse lihoin 20 kg yhdessä kesässä lääkkeen tuoman ruokahalun takia. Tosin syksy toi tullessaan shokin kun työvaatteet eivät menneet enää päälle ja kun sen tajusin niin lääke meni vaihtoon sekunnissa ja laihdutin väkisin kilot pois. En olisi ikinä uskonut että niin voi käydä aina hoikkana olleelle, joka sai syödä mitä halusi.

Vierailija
40/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole lihava, mutta muuten tyytymätön ulkonäköönsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi