Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Ap

Vierailija
02.06.2025 |

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Apua! On myös vaikea ottaa erityissti pitkät housut pois tai leikata varpaankynnet. Tämä on inhottavaa enkä tiedä mikä pakokeino.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupassa olet käynyt? Tokmannilta löytyy 3xl asti ja verkkokaupoista löytyy vielä isompaa.

Olen itsekin yhtä isoa kokoa, mutta silti sanon että nuo on 2-3xl vaatteet aivan järkkyjä loimia eli mitään kivaa / mieluisaa päällepantavaa on ihan turha etsiä. Ihan kaikki mittasuhteet on pielessä ja kuviot ainakin omaan makuun aika karseita vaikka parempia toki kuin marimekko-länttivaatteet.

Ap, kantsii hankkia vain jotain mikä mahtuu päälle ja unohtaa kaikki muu. Miesten osastolta löydät yksiväristä t-paitaa jos sullekaan ei iske nuo isojen tyttöjen kuvioinnit. Miksi ne kuviot on aina jotain graafista sahalaitaa tai muuta outoa lokinpaskakiekuraa? Ja vaatteet liki aina mustavalkoisia.

Vierailija
62/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle kävi samoin. Mutta olen tainnut laittaa suuhusi muutakin kuin sitä lääkettä?

Lääkkeen lopetat

Lääkityksiä ei koskaan saa mennä muuttelemaan tai lopettamaan ilman lääkärin lupaa. Toki jos saat lääkkeestä henkeä uhkaavan lääkereaktion tai erittäin vakavia sivuvaikutuksia niin silloin käyttö on lopetettava välittömästi ja otettava yhteys lääkäriin. Painon nousu ei ole vakava sivu- tai haittavaikutus.

Jokaisella on itsemääräämisoikeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän