Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Ap

Vierailija
02.06.2025 |

Olen lyhyessä ajassa lihonut lääkityksestä niin että mitkään vaatteet eivät mene päälle. Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään. Apua! On myös vaikea ottaa erityissti pitkät housut pois tai leikata varpaankynnet. Tämä on inhottavaa enkä tiedä mikä pakokeino.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n vaatehuolia. Itse en ole "pieni tytöntyllerö", vaan keskimittainen (15cm) ja vatsa kasvanut vaihdevuosissa, vaikka paino ei edes kymmentä kiloa. Vaatemallit oli jo ennen tätä ainakin viimeiset 10v (jolloin ei ollut vyötärölihavuuttakaan), suunniteltu "kädellisille orankeille". Hihat ja lahkeet järjestään 10-15cm liian pitkiä. Tavispaitapuseroissakin. Niin, ja oma koko oli (alaosa 38) ja (yläosa 42), enkä tosiaan tiedä mikä nyt. Sama ongelma jatkuu silti. Eikä vastaus ole, että vaatteita tehdään Aasiassa. Ei nekään mitään mittasuhteettomia marakatteja ole itsekään.

Vierailija
42/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis keskimittainen nainen (165cm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sinne afrikkaan nälänhätää kärsiville noita lääkkeitä, jotta eivät kuole nälkään.

Vierailija
44/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä pystyt liikkumaan kaupoilla?

Varmaan kävelee kuten muutkin.

Ap. sanoi:

Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään.

Mahtaa olla niin iso että ei kävele kun ei kokoa löydy kaupasta.

Entäs sitten? Kyllä runsaammankin naisen pitää voida pukeutua tyylikkäästi 

Vierailija
45/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. sanoi:

Olen sen kokoinen että kaupasta ei löydy mitään.

Mahtaa olla niin iso että ei kävele kun ei kokoa löydy kaupasta.

Entäs sitten? Kyllä runsaammankin naisen pitää voida pukeutua tyylikkäästi 

Silloin kun tulee pesijät ja kääntäjät?

Vierailija
46/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaappuu, ei siinä enää käveleen pysty jos ei xxxxxxl vaatteetkaan käy enää. 

Vierailija
47/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin voi käydä, itse lihoin 20 kg yhdessä kesässä lääkkeen tuoman ruokahalun takia. Tosin syksy toi tullessaan shokin kun työvaatteet eivät menneet enää päälle ja kun sen tajusin niin lääke meni vaihtoon sekunnissa ja laihdutin väkisin kilot pois. En olisi ikinä uskonut että niin voi käydä aina hoikkana olleelle, joka sai syödä mitä halusi.

Eli lääke ei lihottanut. Vaan ruoka jota söit liikaa, kasvaneen ruokahalun takia, joka taas johtui lääkkeestä. Tämän voi ehkäistä tiedostamalla ja tekemällä parempia valintoja tai lopettamalla lääkkeen, jos mahdollista.

Vierailija
48/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin voi käydä, itse lihoin 20 kg yhdessä kesässä lääkkeen tuoman ruokahalun takia. Tosin syksy toi tullessaan shokin kun työvaatteet eivät menneet enää päälle ja kun sen tajusin niin lääke meni vaihtoon sekunnissa ja laihdutin väkisin kilot pois. En olisi ikinä uskonut että niin voi käydä aina hoikkana olleelle, joka sai syödä mitä halusi.

Eli lääke ei lihottanut. Vaan ruoka jota söit liikaa, kasvaneen ruokahalun takia, joka taas johtui lääkkeestä. Tämän voi ehkäistä tiedostamalla ja tekemällä parempia valintoja tai lopettamalla lääkkeen, jos mahdollista.

En usko että lääkkeet aiheuttavat oikeaa ja aitoa näläntunnetta vaan sotkee vatsan jotenkin että tulee joku halu syödä. 

Vierailija
49/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet haittavaikutusilmoituksen niin voit saada korvauksia lääkeyhtiöltä ja saada rahaa uusiin vaatteisiin

Vierailija
50/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan Cellbesistä vaatteet, on isoja kokoja. 

Vierailija
51/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sinne afrikkaan nälänhätää kärsiville noita lääkkeitä, jotta eivät kuole nälkään.

Täytyy sanoa, etten kyllä tyhmempää lausuntoa ole kuullut hetkeen... Tajuatko ollenkaan mitä tarkoittaa aineenvaihdunnan hidastuminen tai se, että lääke sotkee sekä hormonit ja suoliston bakteerit. Tämä on kyllä ennen kaikkea kohtaan jolla saadaan aikaan aliravitsemus, vaikka paino nousisikin. Sivistäisit hieman itseäsi. Samoin tuo fyysikot paikalle sanoja. Näiden lääkkeiden vaikutus painoon on kyllä aivan tiedossa. 

Te, jotka oman syömishäiriönne vuoksi, ette katso maailmaa, kuin yhdestä vinkkelistä. Kannattaa opiskella sitä ravitsemusta hieman laajemmin. 

T: kilpaurheilija joka tekee töitä ravitsemuksen kanssa. 

Vierailija
52/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Itiksen kauppakeskukseen. Sieltä löydät monennäköisiä kaapuja, halaatteja, pitkiä tunikoita, muodottomia mekkoja ja pikkutyttöjen vaatteita aikuisille naisille 

Vierailija
53/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke ei lihota, niissä on nolla kaloria. Mutta ne voi hidastaa aineenvaihduntaa, jolloin tulet syöneeksi aikasempaa enemmän. Ihminen lihoo vain, jos syö enemmän kuin kaloreita kuin kuluttaa.

Valitse oikeat ruoka-aineet, jätä ainakin pullat ja herkut pois.

Kaupassa näkyy vaatteita isokokoisille, ainakin Tokmanni, mutta muistaakseni Citymarkeitissa ja Prismassakin.

Kortisoni kyllä lihottaa. Lisää rasvakudoksen määrää. Ja lisäksi kerää nestettä. Ja lisää ruokahalua, eli koko ajan nälkä. Kiva kombo.

Vierailija
54/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkityshän sen aiheutti🤣

Tervetuloa mun elämään ja syömään kortisonia. Viiden vuosi menossa, eikä loppua näy. Painoa tullut tänä aikana lisää 30kg. Kaikki neste kertyy kudoksiin, aineenvaihdunta ei toimi, kortisolitasot pilvissä. Ikinä aiemmin ei ole ollut ylipainoa. Helppo se on siellä naureskella.

Vierailija
55/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan Cellbesistä vaatteet, on isoja kokoja. 

Jos olisit lukenut ketjua niin olisit huomannut että ap:n mielestä 38-40 on iso koko...

Vierailija
56/62 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai,.lopettaa ominpäin lääkitys ja vaarantaa oma terveys esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. 

Vierailija
57/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
58/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi anoreksiaa voi olla edes olemassa, jos joillain lääkkeellä lihoo? Varmasti ne anorektikot voi sen yhden tabletin nielaista ja sitten lihovat.

Vierailija
59/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syökö mokomia paskalääkkeitä. Urheilu, terveellinen ruokavalio, riittävät yöunet, hyvä parisuhde, mukava työ, hyvinhoidetut talousasiat, ne takaavat mielenterveyden.

Vierailija
60/62 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää syökö mokomia paskalääkkeitä. Urheilu, terveellinen ruokavalio, riittävät yöunet, hyvä parisuhde, mukava työ, hyvinhoidetut talousasiat, ne takaavat mielenterveyden.

Mokomatin masina. En saa unta ilman lääkettä. Vahva mielialalääkitys miulla.

Kaikkeen on tasapainoinen ratkaisu. 

Minä olen sitä mieltä että mielialalääkkeet ei auta mutta mielialalääke auttaa.

Minä kiroan kaikki alanuolittavia paskiaisia. Kokeileppa alanuolittava paskiainen ottaa yksi lääke, kourallisen lääkkeiden sijaan. En kirjoita paskaa, ne jotka väittävät että tämä on paskaa niin he ovat itse kauheita paskiaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi