Tinder on rikki!
Tehtiin naispuolisen kollegan kanssa testi. Minä annoin hänelle supertykkäyksen, hän antoi minulle, kummallakaan se ei näkynyt!
Naispuolinen kollega on on/off suhteessa ja minä lähinnä katselen baareista panoja. Kummallakaan ei ollut intressejä toisiimme. Mutta asia tuli joskus puheeksi ja ihmettelimme asiaa. Sitten empiirinen testi.
Kommentit (7)
Käyttääkö joku tinderiä vielä?
Johan paljastui että siellä on hemmetisti tekoälyprofiileita.
Laitoin grilli profiilin naisena ja kuvaksi vessanpöntön kuvan . Sain yli 1000 tykkäystä parissa päivässä . Ilmeisesti miehiä kiihottaa vessanpönttö.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin grilli profiilin naisena ja kuvaksi vessanpöntön kuvan . Sain yli 1000 tykkäystä parissa päivässä . Ilmeisesti miehiä kiihottaa vessanpönttö.
Jotkut miehet ovat niin epätoivoisia ja puutteessa, että kuka tahansa kelpaa. Kunhan on nainen.
😄😂😂toi oli hyvä! Meitä pidetään ihan pellejä😃937
Vierailija kirjoitti:
Jos grilli on naista kuumempi ja vessanpönttö on väsymätön syli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos grilli on naista kuumempi ja vessanpönttö on väsymätön syli
Näinpä varmaan . Piti kirjoittaa feikkiprofiili eikä grilli
😳