Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamukseni suhun kärsi silloin kolauksen. Olen pitänyt sua luotettavana. Haluan uskoa että se johtui vain siitä mahdottomasta tilanteesta
Milloin? Miten petin luottamuksesi? Yksi tärkeimmistä asioista on olla sulle luottamuksen arvoinen.
En tässä kerro tarkemmin. Hän kiemurteli ulos hankalasta tilanteesta peittäen omat jälkensä. Siitä on mennyt jo aikaa
tännekin seurasit minua..
aina, kaikkialla, sinä
Vierailija kirjoitti:
Fantasiaa
Pyydätkö sitä?
Minä laitan sen soimaan.
Olen kiltti ihminen. Nimeni on Heidi.
Kaipaan sua, s2 Ope 🤗 Haluaisin puhua kanssasi, kuten puhuimme kaikesta oppitunneillasi. T. Oppilaasi 👩🏼🎓
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin soma?
Kuka on soma?
Miten te aikuiset (?) ihmiset jaksatte jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamukseni suhun kärsi silloin kolauksen. Olen pitänyt sua luotettavana. Haluan uskoa että se johtui vain siitä mahdottomasta tilanteesta
Milloin? Miten petin luottamuksesi? Yksi tärkeimmistä asioista on olla sulle luottamuksen arvoinen.
En tässä kerro tarkemmin. Hän kiemurteli ulos hankalasta tilanteesta peittäen omat jälkensä. Siitä on mennyt jo aikaa
Ei minulta nämä. Taitaa trolli taas satuilla.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin soma?
Koska olet rakastunut ja näet hänet somana, vaikka muiden mielestä hän olisi ihan tavallisen näköinen.
Näin rakas unta, jossa sanoin rakastavani sinua aina, riippumatta siitä miltä näytät. Se on jotain syvempää.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa aurinkoa, liikaa röökiä ja ihminen vanhenee.
Liikaa ikävuosia,vaikkei yksikään liikaa ole ollut.
Tämä on hienompi versio Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona ymmärrän totuuden. Se tarkoittaa sitä, että mieli antaa periksi.
Alapeukuttajat, onko kiellettyä toivoa tunteiden loppumista, jos meitä ei ole tulossa?
Kehittymätön minäkuva. En oikein tiedä kuka oon. Mistä pidän. Mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
tännekin seurasit minua..
aina, kaikkialla, sinä
Niin. Koska ajattelit tajuta?
Tai asian hyväksymistä sillä tavalla, että voisi jatkaa eteenpäin jumittamatta jatkuvasti umpikujassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeä, jona ymmärrän totuuden. Se tarkoittaa sitä, että mieli antaa periksi.
Alapeukuttajat, onko kiellettyä toivoa tunteiden loppumista, jos meitä ei ole tulossa?
On silloin jos ei ole tehnyt kaikkea mitä on tehtävissä asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole polttanut röökiä koko elämääni, olen ollut aina lähes samassa painossa, välillä toki olin hoikempikin, minulle on tehty pahaa ja olen silti vielä ihan ok nainen.
Sanon että röökin polttaminen pilaa naisen kasvot. Sitä minä en ole tehnyt.
Oletpa ylimielinen ja väärässä. Pistäpäs lisäksi kuvasi tähän niin voin olla liian rehellinen. Kiitos.
En piittaa. Sanon totuuden suoraan.