Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Tåä on sellainen palsta jossa jotkut naiset kaipavat miehiä ja antavat alapeukun kun joku onnellinen.
Ei siinä mitään.
Toiset hakeutuu kirjastoon ja Romantiikka-hyllylle, toiset kaipausketjuun ja kolmannet elää kaiken todeksi.
Luottamukseni suhun kärsi silloin kolauksen. Olen pitänyt sua luotettavana. Haluan uskoa että se johtui vain siitä mahdottomasta tilanteesta
G: Herkkua?
👍Ripsipiirakka
👎Riisipiirakka
Mä en ole polttanut röökiä koko elämääni, olen ollut aina lähes samassa painossa, välillä toki olin hoikempikin, minulle on tehty pahaa ja olen silti vielä ihan ok nainen.
Sanon että röökin polttaminen pilaa naisen kasvot. Sitä minä en ole tehnyt.
Vähän yli vuosi siitä kun ihastuminen alkoi tuntua rakkaudelta. Se on suuri voimavara kaikesta huolimatta. Milloin se suru iskee tästä asiasta, sitä pelkään aivan hirveästi.
Mikä musiikki sopii uusien tuotteiden maisteluun?
Vierailija kirjoitti:
Onko hiutaleista tehty riisipuuro laillista riisipiirakan täytteenä?
Ei varmasti ole.
Keksisin sulle parempaa imeskeltävää vesisateessa kuin se värikäs mehujää. Hyvältä sekin kyllä näytti, kuten sussa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Fantasiaa
vai alku ihastuksen?
Liikaa aurinkoa, liikaa röökiä ja ihminen vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Luottamukseni suhun kärsi silloin kolauksen. Olen pitänyt sua luotettavana. Haluan uskoa että se johtui vain siitä mahdottomasta tilanteesta
Milloin? Miten petin luottamuksesi? Yksi tärkeimmistä asioista on olla sulle luottamuksen arvoinen.
Odotan hetkeä, jona ymmärrän totuuden. Se tarkoittaa sitä, että mieli antaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Nyt ei enää seurakaan kiinnosta?
Kotivinkkiä jos olis?
Suomen Luonto?
Se tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tåä on sellainen palsta jossa jotkut naiset kaipavat miehiä ja antavat alapeukun kun joku onnellinen.
Ei siinä mitään.
He ovat vanhentuneet ja voivat huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kaikista kuvakaappaukset
En usko, että minusta olet.
Fantasiaa