Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä upean vartalosi bikineissä. Uimapuvussa olenkin sinut jo vilaukselta nähnyt.
Missä ole nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko osoittaa hieman lempeyttä mua kohtaan, ymmärräthän että oo ollu erityisen kovilla tänä vuonna
Kuka osoittaisi minulle lempeyttä, joka on ollut erityisen kovilla ainakin viimeiset 22-vuotta
sivusta kysellen
🤗
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tehdä jotain enemmän eilen.
Järkevä minä kuitenkin otti vallan.
Samat ajatukset. Olin jopa varautunut enempään, mutta en saanut enää signaalia sinun suunnalta. Oli se kuitenkin järkevämpää näin. Kai. Kirjoitin illalla kuitenkin runon asiasta.
-myrsky
Jätät vastaamatta kysymyksiin, jotka veisivät meitä kohti. Valinta sekin. En ihan ymmärrä logiikkaasi.
Helteessä sydän
sulaa hitaasti silti.
Jäätynyt sydän.
-HaiKu-
Voikaa hyvin <3
Iltauimari nousi just vedestä ja mietti, olikohan sulla, nainen yhtä ihana ja lämmin päivä takana. Jotenki tuli fiilis, että ehkä säkin oot ollut auringossa.
Tunnistelen vain vääriä ihmisiä. Aikakin loppuu taas. Pöh!
Ootkohan ns. lomalla työpaikkamies? Veikkaan vahvasti että olet
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko sinä minun asemassani?
Täytyy uskaltaa jos jotain haluaa
Vierailija kirjoitti:
Iltauimari nousi just vedestä ja mietti, olikohan sulla, nainen yhtä ihana ja lämmin päivä takana. Jotenki tuli fiilis, että ehkä säkin oot ollut auringossa.
Naiselle ei ole hyväksi liika aurinko. Se vanhentaa, joten naisen paikka on suojassa auringolta.
Vierailija kirjoitti:
Jätät vastaamatta kysymyksiin, jotka veisivät meitä kohti. Valinta sekin. En ihan ymmärrä logiikkaasi.
Miehelle vai naiselle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy uskaltaa jos jotain haluaa
Kysyinkin, uskaltaisitko sinä. Jatkokysymys kuuluu, miksihän sinä et voi, vaikken ole kieltänyt sinulta yhtikäs mitään? Täytyy uskaltaa, jos jotakin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Painostusviestit ei ikinä multa.
Toi yksi kysymys ei ollut multa, mutta olikohan sulta?🤔
Rakastan sua. En oikein ymmärrä,.mutta rakastan. Suukko ja silitys hyviin uniin jos kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Allapäin.
Lohtua ystävä 💞🤗
Gud naighties ma lov.