Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Miksi et anna kunnon tunnistetta?
En halua painostaa, en halua kohdella ketään huonosti. En haluaisi olla epätoivoinen rakkauden perään huutaja, mutta oon vielä lähtötelineissä näissä rakkausasioissa. En meinaa jaksaa itseenikään, niin koitan hiukan hillitä. Silti ikävä sinua.
Valvon untasi, kun näet unikuvia meistä. Vaikka olisimme ajattomien aikojen, mittaamattomien matkojen päässä toisistamme, tunteemme kulkevat käsi kädessä ilmojen teillä. Ihanimmat kuiskaukset tulevaan unihetkeesi, kultaseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt tehdä jotain enemmän eilen.
Järkevä minä kuitenkin otti vallan.
Samat ajatukset. Olin jopa varautunut enempään, mutta en saanut enää signaalia sinun suunnalta. Oli se kuitenkin järkevämpää näin. Kai. Kirjoitin illalla kuitenkin runon asiasta.
-myrsky
Etsiikö tämä myrkky yhä sitä pitkää miestä? Niitä valepitkiä piilokoroilla on nähty.
Vierailija kirjoitti:
olisin niin ollut sun
Jatka vaan. Älä jännitän ny
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida tulla kalua. Sen verran juntturaan on tämä saatu. Voisin mieluusti joustaa, jos kyse olisi vain joustamisen tarpeesta, mutta en voi tehdä sellaista, mikä on tarkkasanaisesti kielletty.
En ole kieltänyt sinua ottamasta yhteyttä, muistaakseni. Jos olen, niin nyt se on kumottu. Noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät vastaamatta kysymyksiin, jotka veisivät meitä kohti. Valinta sekin. En ihan ymmärrä logiikkaasi.
On kohtuutonta odottaa mun avaavan taas sydämeni vereslihalle ilman, että sä olisit valmis jakaan yhtään mitään ajatuksistasi koskien meitä.
Hän ei ole avannut mulle mitään, sulkenut kyllä.
Aatteletko, että ollaan liian jumissa? Vistisi käsittelee lähinnä säätä. Oot liukumassa kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että onks tää nyt niin, että tykkäät, mutta sit taas toisaalta et pidä mua sulle sopivana, ehkä jopa häpeäisit läheistesi ja muun kansan edessä? Siitäkö se ristiriitaisuus?
Rakastan ja pidän sopivimpana juuri mulle. Muuten viestisi oli hölynpölyä.
Painostusviestit eivät ole minultakaan, sen verran timanttinen tapaus hän on, etten toivoisi hänelle mitään harmia.
Vierailija kirjoitti:
olisin niin ollut sun
Olisitpa (ollut) mun! -sivusta-
Godnattpuss 😚, fru speciallärare 💕
Ollut hidas päivä. Heräsin myöhään, söin hartaasti ja aioin siivota parvekkeen 15 minuutissa. Hikiset 2 tuntia suojavaattwissa helteessä. Lyhyt lenkki ja rismaköynti, väsyttää, jännittää huominen, parvekepesu ja 3 tunnin vesisulku. Ajatus siusta lounaassa piristää. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä taida tulla kalua. Sen verran juntturaan on tämä saatu. Voisin mieluusti joustaa, jos kyse olisi vain joustamisen tarpeesta, mutta en voi tehdä sellaista, mikä on tarkkasanaisesti kielletty.
En ole kieltänyt sinua ottamasta yhteyttä, muistaakseni. Jos olen, niin nyt se on kumottu. Noin.
Vaikuttaa siltä, että pidät minua pellenä. Jos irl on sanottu, se kumotaan irl.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Voisin olla uusi miehesi. Olisin just sopiva siihen pestiin. Sattumalta oisit mulle mitä sopivin nainen. Jokainen päivä olisi parasta.
Miksi et enää?