Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Jätät vastaamatta kysymyksiin, jotka veisivät meitä kohti. Valinta sekin. En ihan ymmärrä logiikkaasi.
Mitäs täällä on kysytty?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko sinä minun asemassani?
Tuo on monen yksilön ongelma. Ei osata asettaa itseään samalle viivalle muiden ihmisten kanssa kuten pitäisi. Tuosta kuvastuu tiettyjen humaanisten arvojen puute ja ylemmyydentuntoisuus. Katson itse tulevani kaikkien ihmisten kanssa juttuun ja toimeen, koska he ovat minulle kaikki samanarvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Iltauimari nousi just vedestä ja mietti, olikohan sulla, nainen yhtä ihana ja lämmin päivä takana. Jotenki tuli fiilis, että ehkä säkin oot ollut auringossa.
Oli mulla. Olin rannalla. Ja mäkin kävin myös iltauinnilla. Varmaan sivusta
Ei tästä taida tulla kalua. Sen verran juntturaan on tämä saatu. Voisin mieluusti joustaa, jos kyse olisi vain joustamisen tarpeesta, mutta en voi tehdä sellaista, mikä on tarkkasanaisesti kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja ihania unia..-Anneli
Samoin sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltauimari nousi just vedestä ja mietti, olikohan sulla, nainen yhtä ihana ja lämmin päivä takana. Jotenki tuli fiilis, että ehkä säkin oot ollut auringossa.
Naiselle ei ole hyväksi liika aurinko. Se vanhentaa, joten naisen paikka on suojassa auringolta.
Siihenkö naisten kaavuttaminen islamissa perustuu🤔
Mietin, että onks tää nyt niin, että tykkäät, mutta sit taas toisaalta et pidä mua sulle sopivana, ehkä jopa häpeäisit läheistesi ja muun kansan edessä? Siitäkö se ristiriitaisuus?
En uskalla. En halua tuottaa pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa käsitellä menneisyyttä. Että olit siellä ja täällä ja enää sinua ei ole.
Rakastakaa toisianne ihmiset, kertokaa tunteenne.
Joskus on myöhäistä.
- peace & love
Totta. Eläkää hetkessä ja ylipäätään eläkää elämänne loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Petyin munaasi..
S
:DD
Vierailija kirjoitti:
En uskalla. En halua tuottaa pettymystä.
Kenelle tuottaisit pettymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Petyin munaasi..
S
Onneks tuli selväks mihin sulla kyvyt riittää ja mitä miehestä haluut. Prnonaupasta saat nii isoja dilledongeja kuin tarttet.
Taidan rakastaa... Ikävä sun suudelmia kättä mun kädessä. Kaikkea sinussa kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa käsitellä menneisyyttä. Että olit siellä ja täällä ja enää sinua ei ole.
Rakastakaa toisianne ihmiset, kertokaa tunteenne.
Joskus on myöhäistä.
- peace & love
Totta. Eläkää hetkessä ja ylipäätään eläkää elämänne loppuun asti.
Paljon jäi sanomatta. Häntä ei enää ole
Kuivataan kyyneleet, the streets
Vierailija kirjoitti:
Jätät vastaamatta kysymyksiin, jotka veisivät meitä kohti. Valinta sekin. En ihan ymmärrä logiikkaasi.
On kohtuutonta odottaa mun avaavan taas sydämeni vereslihalle ilman, että sä olisit valmis jakaan yhtään mitään ajatuksistasi koskien meitä.
Ainakin yrittäisin.