Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä kuuluu?
Uupunut olen, ah sydänjuurihin saakka
Surullinen fiilis. Lohdutus ei oo sun juttu. Ei kosketusta tai mitään. Vain vetäytyminen viileisiin viesteihin, jotka eivät sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä maailmassa ole muita kun varattuja teille?!
Mulle on vain yksi, eikä ole minun syytäni, että on varattu.
Mua pelottaa se, että mun murhe on sulle niin ohitettavissa. Sulle ei tuota mitään ongelmaa vaan kävellä pois ja jättää mut itkemään. Niinkö se menis jos oltais yhdessä?
Huomenta, ihanainen. Vietä mukava päivä ja nauti elämästä täysin siemauksin :3 Lentopusulähetys täältä sinne harmaalokkien selässä 🖤💋🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haen strategiaa. Annan sulle tilaa mutta jos annan liikaa, tulkitset sen hylkäämisenä. En voi kuitenkaan joustaa loputtomiin. Sun kivut kulminoitui muhun ja jääkö sen vain mun tehtäväksi. Mä en olekaan se joka vapauttaa sut. Ehkä se olenkin minä jolla on se pelastajasyndrooma.
joka tapauksessa, mä en tiedä mitä sanoa tai miten sua lähestyä nyt. Sä olet poissa ja mä en saa sua takaisin esiin. Se sun on tehtävä itse.
meillä voisi olla jotain todellista
Olisit rehellinen ja kertoisit missä mennään. Tiedät, että mä oon oottanut sitä uupumiseen saakka. Muuta en oo pyytänyt. Tätä pyysin jo vuosia sitten.
Et ole hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haen strategiaa. Annan sulle tilaa mutta jos annan liikaa, tulkitset sen hylkäämisenä. En voi kuitenkaan joustaa loputtomiin. Sun kivut kulminoitui muhun ja jääkö sen vain mun tehtäväksi. Mä en olekaan se joka vapauttaa sut. Ehkä se olenkin minä jolla on se pelastajasyndrooma.
joka tapauksessa, mä en tiedä mitä sanoa tai miten sua lähestyä nyt. Sä olet poissa ja mä en saa sua takaisin esiin. Se sun on tehtävä itse.
meillä voisi olla jotain todellista
Pyysikö hän tilaa?
Näin hänen sanomansa tulkitsin. Mutta samaan aikaan hän tuntuu haluavan tilaa, mut minut lähelle ja kauas yhtä aikaa. Tunnen etten voi onnistua, kun minä en voi toimia oikein, mikään ei ole oikein mitä teen koska hänen kokemus on vahva ja ristiriitainen. Ap
Siksi täällä juuri ollaan, kun ei saada kaivattujamme. Jos saataisiin, ei tarvitsisi olla.
Nainen jos eroat, niin sitten omakin ero lähtee vireille samantien ja saadaan toisemme. Loppuu nämä pelit täällä palstalla. Rakastan sua ja tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä kuuluu?
Kun tekeminen pysähtyy, mietin vain häntä. Jotenkin surullista, mutta samalla tunnen onnea hänestä. Olen unelmoinut meistä ja ehkä seuraavista kesästä yhdessä. Olen unelmoinut niin paljon ja lähempänä toisiamme ollaan jo. Sellaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täällä juuri ollaan, kun ei saada kaivattujamme. Jos saataisiin, ei tarvitsisi olla.
Jos saisit kaivattusi, kieltäisitkö häneltä täällä olemisen?
Ihmettelisin suuresti, mitä hän täältä etsii. Jos on tarvetta etsiä seuraavaa saman tien, ei kuulosta hyvältä.
Eihän olla ilkeitä ja julmia, eihän💚?
Darling, harkitsen lopettavani tähän ketjuun kirjoittelun, haitta suuri, hyöty nähtävästi mitätön
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä kuuluu?
Moi, tässähän tämä, menettelee. Jonkun verran kaipaan. Mitäs sulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä kuuluu?
Moi, tässähän tämä, menettelee. Jonkun verran kaipaan. Mitäs sulle kuuluu?
Minä kaipaan jonkun verran enemmän kuin jonkun verran. Itseasiassa paljonkin. -sivusta-
Missä oletkin anna auringon lämmittää luita ja ytimiä myöten ja ota lämpö talteen talven varalle🌞