Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
15701/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Jos kaivattusi ottaisi yhteyttä, miten reagoisit tai mitä sanoisit?

Sanoisin jotain fiksua.Todennäköisesti kuitenkin vaan sulaisin ja kuuntelisin hänen ääntä, jota olen kaivannut liikaa.

Vierailija
15702/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on niin naisten mieleen, että mitä tehdä?

Mitä niiden muiden naisten mieliteoilla on väliä, kaivattuhan omat ratkaisunsa tekee. Totta kai kaivatut on haluttuja, ei mekään muuten täällä kaipailtaisi. Omani on suhteessa, mutta sinkkuna saa kyllä ihan vapaasti valita seuransa, harva nainen kieltäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15703/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu on sellanen vilkkusilmä ja naisia pyörii ympärillä, että annoin olla koko äijän. Hetken katselin sivusta sitä touhua ja totesin hell no 🤣

Vierailija
15704/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten, kun niin kovasti haluat. En ole tavara, joka viskataan mäkeen, kun siltä tuntuu ja otetaan taas käyttöön, kun tulee toisiin ajatuksiin. Minuakin voi kohdella, kuten muita ihmisiä eli arvostavasti.

Vierailija
15705/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, minulle tulee jonkin verran naisilta aloitteita, mutta en lennä kukasta kukkaan ja olen sinkku. En kai minä sille mitään voi, eikä se tee minusta vilkkusilmää. Päinvastoin, yhden perään olen haikaillut ja muista en ole piitannut. En oikein ymmärrä, miksi lähtisin sellaiseen kelkkaan, johon en halua. Kyyti ei kelpaa, jos se menee väärään suuntaan.

Vierailija
15706/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika näyttää, lämpenevätkö ilmat, tuleeko jääkausi vai pysyvätkö tällaisenaan.

Veikkaan jääkautta.

Siinä tapauksessa ei kannata kaivata.

Ei niin. Lopetan tästä paikasta. 

Tarkoittaa, ettet halua enää tätä vähänkään yhteyttä. Selvä. Hyvää kesää.

Tämä yhteys, jossa tulet vinkumaan toisten viesteihin täysin sivullisena ihmisenä, ei ole säilyttämisen arvoinen. 

Vierailija
15707/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk.

Vierailija
15708/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota, minulle tulee jonkin verran naisilta aloitteita, mutta en lennä kukasta kukkaan ja olen sinkku. En kai minä sille mitään voi, eikä se tee minusta vilkkusilmää. Päinvastoin, yhden perään olen haikaillut ja muista en ole piitannut. En oikein ymmärrä, miksi lähtisin sellaiseen kelkkaan, johon en halua. Kyyti ei kelpaa, jos se menee väärään suuntaan.

Joo jep, ne jotka saa tyyliin kenet tahansa, ei huoli juuri ketään. Ne taas jotka ei saa tyyliin ketään, sortuu helpommin kiusauksiin, koska ne on niille niin spessuja juttuja heti.

Vierailija
15709/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika näyttää, lämpenevätkö ilmat, tuleeko jääkausi vai pysyvätkö tällaisenaan.

Veikkaan jääkautta.

Siinä tapauksessa ei kannata kaivata.

Ei niin. Lopetan tästä paikasta. 

Tarkoittaa, ettet halua enää tätä vähänkään yhteyttä. Selvä. Hyvää kesää.

Tämä yhteys, jossa tulet vinkumaan toisten viesteihin täysin sivullisena ihmisenä, ei ole säilyttämisen arvoinen. 

Sinähän tässä vingut. Aloitus on minun.

Vierailija
15710/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sitten, kun niin kovasti haluat. En ole tavara, joka viskataan mäkeen, kun siltä tuntuu ja otetaan taas käyttöön, kun tulee toisiin ajatuksiin. Minuakin voi kohdella, kuten muita ihmisiä eli arvostavasti.

Ei oikein voi. Arvostus ja kunnioitus pitää ansaita. Täällä anonyymi vinkuminen tekee siitä mahdotonta.

Vierailija
15711/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tän ketjun ideaa? Sama kirjoittaa vaikka muistivihkoon sama sepustus

Vierailija
15712/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja lehmät lentää. Nyt kaljaa

Vierailija
15713/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein voi. Arvostus ja kunnioitus pitää ansaita. Täällä anonyymi vinkuminen tekee siitä mahdotonta.

Olet ilkeä ihminen. Todistaa sen ihan itse.

Vierailija
15714/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, hirveästi viestejä joissa ei ole mitään järkeä

Vierailija
15715/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään, hirveästi viestejä joissa ei ole mitään järkeä

Keski-ikäisten ajanvietettä

Vierailija
15716/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo jep, ne jotka saa tyyliin kenet tahansa, ei huoli juuri ketään. Ne taas jotka ei saa tyyliin ketään, sortuu helpommin kiusauksiin, koska ne on niille niin spessuja juttuja heti.

Minussa ei ole mitään ihmeellistä, olen ennemmin ruma kuin komea, mutta kuten sanottua, kuka tahansa ei kelpaa.

Vierailija
15717/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malka on tällä kertaa sinun silmässäsi.

Vierailija
15718/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haluja olla halpa makkara. Joku toinen arvostaa.

Vierailija
15719/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana + olet hyvä pano 😃

Vierailija
15720/35297 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malka on tällä kertaa sinun silmässäsi.

Mikä sua vaivaa, otat vaan jonkun hampaan koloon ja nalkutat että on vinkumista. Eilen nalkutit että on ulinaa. 

Ketju on lukittu.