Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
14941/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei todellakaan ole kivaa hupia 

Vierailija
14942/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14943/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itsestäsi kiinni, miten tämänkin kuvan värität.

Vierailija
14944/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ulisee. Jos ei kestä ulinaa, ei ainakaan koskaan kannata avioitua. Oletan, että myös ulinaa kestetään jos kanssani ollaan tekemisissä. Niin se niinku vähä menee. Mut ei tarvi kuunnella. sivustalta

On himppa eri asia ulista esim. siitä, että puoliso ei osallistu arjen pyöritykseen kuin siitä, että jonkun ihastus ei ota yhteyttä, vaikka itse voisi yhtä hyvin. Täällä tehdään jälkimmäistä mielestäni.

Vierailija
14945/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut kätken uniin kauniisiin.

Kenet

Vierailija
14946/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ansainnut sitä minkä läpi laitoit mut kestämään. En ansainnut sitä turhaa ahdistusta, epätietoisuutta, hämmennystä, murhetta ja pahaa oloa mikä siitä seurasi ja mikä yhä mua seuraa. Olit ihan hirveä. En käsitä miten saatoit.

En ymmärrä, miksi tuon tänne kirjoitat ja ketä se auttaa. Joskus kannattaa antaa takaisin samalla mitalla. 

Minulla itselläni on ainakin sellainen elämän ohjesääntö, että en alennu samalle tasolle kuin hän, joka loukkaa minua. Kunnioita itseäsi, pidä leuka pystyssä. Olen arvokas ihminen enkä halua olla missään tekemisissä sellaisten kanssa, jotka väheksyvät ja aliarvioivat minua. 

Vierailija
14947/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla mua ei enää ole. 

Lapsellista touhua tällaisella kiristäminen.

Mikä ihme saa sut kuvittelemaan tuon olevan joku kiristysviesti anonyymillä Vauva-palstalla? Järki käteen nyt.

Hei järki käteen, kaikkien ei tarvitse näitä alkaa paapomaan vaikka sinä niin teet. Nimenomaan anonyyminä nämä kirjoittelee näitä huomionhaun ja manipuloinnin takia. Helppoa. Nämä usein myös manipuloi ja kiristää sosiaalityöntekijöitä ja lääkäreitä myös tällä aiheella. Kokemuksesta tiedän. Kaikilla ihmisillä on ongelmia, elämääkin musertavia, isojakin, eikä ne uhkaile itsarilla.

Vierailija
14948/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Courteous and easygoing =)

Vierailija
14949/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista touhua tällaisella kiristäminen.

Mikä ihme saa sut kuvittelemaan tuon olevan joku kiristysviesti anonyymillä Vauva-palstalla? Järki käteen nyt.

Hei järki käteen, kaikkien ei tarvitse näitä alkaa paapomaan vaikka sinä niin teet. Nimenomaan anonyyminä nämä kirjoittelee näitä huomionhaun ja manipuloinnin takia. Helppoa. Nämä usein myös manipuloi ja kiristää sosiaalityöntekijöitä ja lääkäreitä myös tällä aiheella. Kokemuksesta tiedän. Kaikilla ihmisillä on ongelmia, elämääkin musertavia, isojakin, eikä ne uhkaile itsarilla.

Uhkaaja hakee vain huomiota. Se hiljainen tekee ja vasta jälkikäteen huomataan. 

Vierailija
14950/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ja onnellista matkaa. Parempi siellä tuonpuolleisessa kuin täällä. Olet murheista vapaa vihdoin.

Sai saattajankin juuri, mieti mikä tuuri. =)

Mistä ihmeen saattajasta sä puhut?

Sillä tarmolla suosittelee matkakohdetta ettei sovi jättää ihan puhumiseksi omastakaan puolesta, heh. Tai voi olla vaikka hiljaa ellei ole fiksua lisättävää. :P

Taidat olla joku sivistymätön 12 wee. Ei mulla muuta.

Aikamoinen harppaus oli mutta huomannet jossain kohtaa ettei kumpikaan oletuksi

No ainakin henkisesti olet jämähtänyt jonnekin varhaisteinin tasolle.

Vierailija
14951/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ansainnut sitä minkä läpi laitoit mut kestämään. En ansainnut sitä turhaa ahdistusta, epätietoisuutta, hämmennystä, murhetta ja pahaa oloa mikä siitä seurasi ja mikä yhä mua seuraa. Olit ihan hirveä. En käsitä miten saatoit.

Kuka?

Vierailija
14952/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tää voi olla kivaa hupia, mulle ei

Vierailija
14953/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Paljon nämä ajatukseni ja tunnelmani kiertävät kehää sinun suhteen. En tunnu millään saavan selkoa. En kysymälläkään. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
14954/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on?

Vierailija
14955/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Johanna.

Kauniita unia ihanuus.

Juha

Vierailija
14956/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen sinun vaimosi kanssa niin kovin kamalaa tai ikävää ole ja rakkauskin näemmä kukoistaa kun on toinen lapsi tulossa. Hyvin osasit sinäkin valehdella ne perusluritukset mitä aina muille naisille omasta liitosta luritellaan, jotta saisi pesää ja vähän piristystä liittoon. Harmi kun uskoin sinua ja luotin sinuun täysin. En olisi halunnut tulla hyväksikäyttämäksesi, edes emotionaalisesti. Harmi kun veit minulta katteettomilla puheillasi noin puoli vuosikymmentä kolmikymppisistäni. Henkisesti veit minulta vieläkin enemmän.

Tyhmyydestä sakotetaan. Miehet ei IKINÄ jätä vaimojaan.

Ei niin. Jos nainen uhkailee miestä avioerolla tämän k-päisen käytöksen vuoksi, niin miehille tulee se vollottava, aneleva, nöyrä, armoa ruokoileva -moodi päälle ja ne ker

Olet sivusta, mutta joo näin se klisee ja stereotypia taitaa pitää paikkansa aika pitkälti. Ja jokainen uskoo olevansa sitten se johon se ei päde. Olevansa erityinen. Niin minäkin uskoin. Niinhän hän sanoi: erityinen. No, minä en ollut. Olo on kaikkea muuta kuin erityinen sen jälkeen mitä laittoi mut kestämään. Toki poikkeuksia on mutta ei tosiaan osunut minuun, vaikka minä tunsinkin poikkeuksellisia asioita. Hän vaan ei, vaikka uskoinkin häntä.

Kenelle?

Vierailija
14957/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on?

Sitä vaan että eihän tää nyt millään tavalla ole optimaalinen tapa 

Vierailija
14958/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Vierailija
14959/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukalla on tänä vuonna haastavat olosuhteet avautua. Todennäköisyydet ovat hyvin pienet mutta ajankohtaiset. 

Kaipuun kukalla?

Vierailija
14960/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, eipähän tarvitse tuhlata paperia tähän vähän kehnosti ohjeita kuuntelevaan tapaukseen sitten. =)

Ketju on lukittu.