Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua täältä äärettömyyteen ja takaisin ... vain ja ainoastaan siksi että sinä olet sinä
Ketä?
Raskaita asioita pyörinyt mielessä viime päivinä. Sinä olet se ainoa kepeä ajatus.
Kauniita unia kallisarvoinen 💞
Tänään joku viiletti sivutieltä polkupyörällänsä minun eteeni. Hänellä oli samanlainen tummanruskea tukka ja suunnilleen samanpituiset hiukset kuin sinulla. Mansikkana kakun päällä: samanlainen Adidaksen reppu kuin sinulla. Arvaa, kuka alkoi polkea vimmatusti nähdäkseen olitko se sinä vai et. No tietenkään hän ei ollut sinä, mutta jostain sielun syvästä ytimestä se halu nähdä sinut kumpusi voimakkaana.
Vierailija kirjoitti:
En ollut sinulle oikean yrittämisen arvoinen joten olet tästedes kuin pelkkä kakanmurunen pepussani.
Oliko tämä nn, nm, mn vai mm? Jännä sinänsä, että odotat toisen yrittävän sinua. Miksi et itse tee asialle jotakin?
Huomasin tänään kun lähdit, että sä tiedät vihdoin mitä ja ketä haluat. Sua korkeintaan enää ujostuttaa ja jännittää, mutta päätös on tehty.
No joku siellä muistuttaa ettei sovi kerätä naapurin roskia jos omia on jäänyt varjoon haisemaan. Onhan se niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut sinulle oikean yrittämisen arvoinen joten olet tästedes kuin pelkkä kakanmurunen pepussani.
Oliko tämä nn, nm, mn vai mm? Jännä sinänsä, että odotat toisen yrittävän sinua. Miksi et itse tee asialle jotakin?
Jos (ja tod näk on) nainen niin on ihan oikeilla jäljillä. Miksi naisen pitäisi tehdä asialle jotain, kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Kenet
Tietenkin Hänet.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on ollu osin hupia. Tunnustan. Siis tääl kirjoittelu.
Mut sen ymmärtämiseksi pitää ensin ymmärtää asia oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos (ja tod näk on) nainen niin on ihan oikeilla jäljillä. Miksi naisen pitäisi tehdä asialle jotain, kysyn vaan.
Ihan näin naisena, otan sen jonka haluan. Pelailut on ja nämä saalistusleikit on 20-vuotiaille prinsessoille jotka eivät tiedä mitä haluavat.
Onkohan sussa yhtään rakkauden tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä osa ei ole ollut hupia?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sussa yhtään rakkauden tarvetta?
Toki. 8)
Kaipuuta?
No jotakin, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukalla on tänä vuonna haastavat olosuhteet avautua. Todennäköisyydet ovat hyvin pienet mutta ajankohtaiset.
Kaipuun kukalla?
*Kakalla t. ap
Vierailija kirjoitti:
No joo, ehkä vähän sama. Tykkään kyllä yhdestä tyypistä, mutta irl on irl. Tää on aivot narikkaan -pasianssia.
Se on jännä juttu, miten joissakin ihmisissä on "se jokin" ja säilyy aina vaan, kun taas joku voi olla hyvännäköinen ja vaikka mitä mutta ei silti tunnu vetävän puoleensa. Esimerkki: kouluiässä himoitsin yhden kaverin äitiä. Hän oli mielestäni tosi seksikäs. Näin hänet tänään yhdessä kesätapahtumassa ja vielä vuosikymmeniä myöhemminkin hän näytti minusta puoleensavetävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ulisee. Jos ei kestä ulinaa, ei ainakaan koskaan kannata avioitua. Oletan, että myös ulinaa kestetään jos kanssani ollaan tekemisissä. Niin se niinku vähä menee. Mut ei tarvi kuunnella. sivustalta
On himppa eri asia ulista esim. siitä, että puoliso ei osallistu arjen pyöritykseen kuin siitä, että jonkun ihastus ei ota yhteyttä, vaikka itse voisi yhtä hyvin. Täällä tehdään jälkimmäistä mielestäni.
Täällä voi ulista vapaasti, täällä kukaan ei tiedä keneltä viestit on, joten on himppa tyhmä vetääå johtopäätöksiä siitä kuka ulisee kenelle. Mitä vaikutusta elämääsi sillä että joku ulisee kun kaivattunsa ei ole vaikkapa laittanut tikkua ristiin. Millä todennäköisyydellä se on sun kaivattu? Ja jos on niin mitäs olet niin
Mistä päättelet etteivät ole laittaneet tikkua ristiin. Puhut ylipäänsä pelkistä oletuksista ja jankkaat samaa joka tuli jo ensimmäisessä viestissäsi selväksi. Ei ole enää hyötyä toistaa asiaa. Et tiedä, mitä näille on tapahtunut joten anna ulista ja siirry seuraavaan tai poistu täältä.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä juttu, miten joissakin ihmisissä on "se jokin" ja säilyy aina vaan, kun taas joku voi olla hyvännäköinen ja vaikka mitä mutta ei silti tunnu vetävän puoleensa. Esimerkki: kouluiässä himoitsin yhden kaverin äitiä. Hän oli mielestäni tosi seksikäs. Näin hänet tänään yhdessä kesätapahtumassa ja vielä vuosikymmeniä myöhemminkin hän näytti minusta puoleensavetävältä.
Kyllä. Joillain riittää että avaa suunsa ja suurikin kauneus katoaa samalla sekunnilla.
Kaipuun karuselli katseen kätkössä.
J.