Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
14921/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hepitön heinäkuu. Kulliton kesäkuu meni jo. Kohta alkaa eritteetön elokuu.

Miksi kutsutaan kullitonta vuosikymmentä?

Kulliton kymppi. Siitä saa halutessaan papukaijamerkin ja lasin kuohuvaa.

Vierailija
14922/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattusi synnyinpaikka?

Jalkoväli, oletan.

Entäs jos on syntynyt sektiolla

Siksi oletus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14923/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukalla on tänä vuonna haastavat olosuhteet avautua. Todennäköisyydet ovat hyvin pienet mutta ajankohtaiset. 

Nii. Kukkakin kaipaisi sitä aurinkoa.

Vierailija
14924/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut sinulle oikean yrittämisen arvoinen joten olet tästedes kuin pelkkä kakanmurunen pepussani. 

Jos mun kaivattu ulisis jotain tällaista, olisin enemmän kuin mielelläni vain se muru tai vaikka ihan pökäle perseessä. Muuhun ei olis kiinnostusta.

Olet sellainen alfauros että kukaan ei uskaltaisi ulista vaan pitävät tiukasti naamarinsa hallussa. Olisihan se hirveä menetys jäädä kaltaisesi kiinnostusta vaille. 

Ok.

Vierailija
14925/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ansainnut sitä minkä läpi laitoit mut kestämään. En ansainnut sitä turhaa ahdistusta, epätietoisuutta, hämmennystä, murhetta ja pahaa oloa mikä siitä seurasi ja mikä yhä mua seuraa. Olit ihan hirveä. En käsitä miten saatoit.

En ymmärrä, miksi tuon tänne kirjoitat ja ketä se auttaa. Joskus kannattaa antaa takaisin samalla mitalla. 

Vierailija
14926/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla mua ei enää ole. 

Hyvää ja onnellista matkaa. Parempi siellä tuonpuolleisessa kuin täällä. Olet murheista vapaa vihdoin.

Sai saattajankin juuri, mieti mikä tuuri. =)

Mistä ihmeen saattajasta sä puhut?

Sillä tarmolla suosittelee matkakohdetta ettei sovi jättää ihan puhumiseksi omastakaan puolesta, heh. Tai voi olla vaikka hiljaa ellei ole fiksua lisättävää. :P

Taidat olla joku sivistymätön 12 wee. Ei mulla muuta.

Vierailija
14927/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on paljon miettinyt, et saadaanko me koskaan toisiamme. Tai halutaanko ees. Onhan tämäkin kivaa hupia.

Vierailija
14928/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on paljon miettinyt, et saadaanko me koskaan toisiamme. Tai halutaanko ees. Onhan tämäkin kivaa hupia.

Ei kaikki haluu, tai voi haluta toisena kertana ja toisena ei. Semmosta se on. 

Vierailija
14929/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut sinulle oikean yrittämisen arvoinen joten olet tästedes kuin pelkkä kakanmurunen pepussani. 

Hyvä kommentti. Kannatan sivusta kakanmurua pepussa. 

Mä en. Mä kannatan bidee-suihkutusta ja peppukarvojen sheivausta.

Vierailija
14930/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hepitön heinäkuu. Kulliton kesäkuu meni jo. Kohta alkaa eritteetön elokuu.

Ei kuulosta kymppikerholaisten jutuille.Vai onko se kuitenkin korkein level?

Vierailija
14931/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ansainnut sitä minkä läpi laitoit mut kestämään. En ansainnut sitä turhaa ahdistusta, epätietoisuutta, hämmennystä, murhetta ja pahaa oloa mikä siitä seurasi ja mikä yhä mua seuraa. Olit ihan hirveä. En käsitä miten saatoit.

En ymmärrä, miksi tuon tänne kirjoitat ja ketä se auttaa. Joskus kannattaa antaa takaisin samalla mitalla. 

Ja joskus voi miettiä edes hetken ennen kuin jakelee noita neronleimauksia epävakaille ihmisille. When it rains, it pours. =D

Toivottavasti ei tule liian hiljaista langasta tätä menoa.

Jos tuolle linjalle lähtee ei voi sanoa koskaan kenellekään mitään. Kuka tahansa hullu kyllä vääntää sanomasi tai sanomattomasi haluamaansa muotoon joka tapauksessa. 

Vierailija
14932/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alennu tuhlaamaan kallisarvoista energiaani moiseen. Paras kosto on, ettei hän koskaan pääse luokseni.

Vierailija
14933/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on monen helppo samaistua. Ihastuneena, tunteet heränneenä, sitä kokee tunteiden koko kirjon, varsinkin jos on epävarmaa. Tunnistan jokaisen mainitsemasi tunteen ihastumisen maailmanpyörässä.

Täytyy osata analysoida mitkä tunteista johtuu itsestä ja mitkä toisesta. Ohjenuorana että toisen seurassa tuntee olonsa turvalliseksi, asioista voidaan keskustella ja on luottamusta.

Vierailija
14934/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla mua ei enää ole. 

Hyvää ja onnellista matkaa. Parempi siellä tuonpuolleisessa kuin täällä. Olet murheista vapaa vihdoin.

Sai saattajankin juuri, mieti mikä tuuri. =)

Mistä ihmeen saattajasta sä puhut?

Sillä tarmolla suosittelee matkakohdetta ettei sovi jättää ihan puhumiseksi omastakaan puolesta, heh. Tai voi olla vaikka hiljaa ellei ole fiksua lisättävää. :P

Taidat olla joku sivistymätön 12 wee. Ei mulla muuta.

Aikamoinen harppaus oli mutta huomannet jossain kohtaa ettei kumpikaan oletuksistasi osu kohdalleen. Ehkä se ongelmallisen yllyttäminen oli se mihin kiinnittää huomiota nyt tässä, ei roskakuskin loputon työ niinkään. Ja ei, se ei ole työni. Tuntuu että pitää täsmentää tuota kun ei oikein leikkaa, heh.

Vierailija
14935/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14936/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ulisee. Jos ei kestä ulinaa, ei ainakaan koskaan kannata avioitua. Oletan, että myös ulinaa kestetään jos kanssani ollaan tekemisissä. Niin se niinku vähä menee. Mut ei tarvi kuunnella. sivustalta

Vierailija
14937/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä H 💕

Vierailija
14938/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alennu tuhlaamaan kallisarvoista energiaani moiseen. Paras kosto on, ettei hän koskaan pääse luokseni.

Olet sivusta. Minä en ole kostamassa yhtään mitään. Ei se ole rakkautta ja toisesta välittämistä edes silloin kun joku on tahallaan satuttanut, koska on vain ihminen. -ap

Vierailija
14939/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullo kuohuvaa ois parempi. Sen pullonsuun vois sitten jälkeenpäin työntää sinne paremman puutteessa.

Vierailija
14940/35297 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ulisee. Jos ei kestä ulinaa, ei ainakaan koskaan kannata avioitua. Oletan, että myös ulinaa kestetään jos kanssani ollaan tekemisissä. Niin se niinku vähä menee. Mut ei tarvi kuunnella. sivustalta

Totta ku kirkon rotta. 

Ketju on lukittu.