Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Onko ok lähettää viestejä, esim sydämiä, varatulle naistyökaverille?
Kysyn kaverin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kaverin puolesta.
Onko pakko laittaa sydämiä. Lähetä, mutta pidä viestit neutraalina ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+13 astetta ja kesäkuu 😬😲
Ilmastonmuutos.
Jokainen yli 15 v tietää että lämmin talvi tuo keskimäärin kylmemmän kesän tullessaan. Ei mitään tekemistä minkään muutoksen kanssa
Mun vanhin lapsi on 21v, eikä hän eikä hänen kaveritkaan tienneet, että lämmin talvi tuo kylmän kesän. Seuraavaks varmaan väität että tämä opetetaan jo ala asteella 😂 sivusta
Ei voi mitään ettei ole älyllä Jumala siunannut suuntaasi
Mielestäni ilmasto on muuttunut jos talvet ovat lämpimiä ja kesät kylmiä. Jonkinlaisesta muutoksestahan siinä on kyse. Eri
Katso keski arvoja - mielipiteesi sinun elin aikanasi ei ole totuus , keski arvollisesti tässä kesässä ole mitään outoa niin kuin joku jeesusteli
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata yhden älykkään ihmisen ja olen pyytänyt että joku toisi sen eteeni.
Varo mitä toivot, pian hän saattaa seistä edessäsi ja sen jälkeen maa nielee hänet. Tämän jälkeen toivot ettet olisi koskaan kokenut vastaavaa. Se on muuten paskamainen tunne ja sen tietoisuuden valossa on elettävä koko loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kaverin puolesta.
Taisit lähettää jo.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kaverin puolesta.
On jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+13 astetta ja kesäkuu 😬😲
Ilmastonmuutos.
Joo, uutisissa oli otsikkona jotain että suomen kesiin voi olla luvassa muutos.
Älkää höpöttäkö.Ihan normaalia kausivaihtelua tämä on. Terveiset kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kaverin puolesta.
On jos se tuntuu hyvältä ajatukselta.
Miten se olisi pelkästä tunteesta kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tavata yhden älykkään ihmisen ja olen pyytänyt että joku toisi sen eteeni.
Sellaista palvelua voisin itsekin käyttää.
Onko oikein yrittää vietellä toisen puoliso jos se tuntuu itsestä hyvält?
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä asiaa puolison kannalta. Haluaisitko että sinulle tehtäisiin niin.
Vierailija kirjoitti:
On. Ei kukaan lle vieteltävissä jos suhde on ehjä ja kestävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä asiaa puolison kannalta. Haluaisitko että sinulle tehtäisiin niin.
Tässä vaiheessa aina: mutku, mutku ja se on eri asia!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei kukaan lle vieteltävissä jos suhde on ehjä ja kestävä.
Älyllisesti heikko argumentti.
Sivusta
Antaisin sulle lahjaksi immateriaalipalvelua. Esimerkiksi kokovartalohieronnan. Kävisin läpi huolella eri kehosi osat ja varmistaisin että kaikenlaiset jännitystilat laukeaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon pyydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tekee asiansa itse. Ei mitään palveluksia tai vastapalveluksia kiitos. Se on jämpti suhde se!
Olisi se mutta monet miehet haluavat maata laakereillaan ja pitävät siitä että naiset hemmottelevat eli palvelevat heitä. On kokemusta hyvin paljon.
Eli huonoja miehiä. Pitäisi löytyä toisenlaisiakin, kun itselläkin perhe, suku ja tuttavapiiri täynnä miehiä eikä yhtäkään tuollaista.
Hyvä mies on kun lastensuojelukin tuki oikein yksinhuoltajuuteen asti. En ole paljon lapsia nähnyt ja toinenhan täyttää juuri 18. Mitä mainioin mies ja ihanat lapset sekä täydellinen ex. Suosittelen kaikille kauniille ihanille naisille jotka tykkäävät tälläisestä miehestä. Hyvä palkkakin on ja elämä kaikin puolin hyvin.
Kaikille ihanille miehille tiedoksi että vielä elän ja pihisen. Nähtäillään joskus ehkäpä! 🙂
Palstapsylokokki tässä hei. Psylokokit 😅😂
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut miehelle suoraan että saisi lähteä. Ei vaan ole lähtenyt. Sehän se on kun miehet ei lähde, vaan pitävät yllä kaikenlaista sirkusta ja vaikka elävät täyttä kaksoiselämää kunhan ei vaan tarvi luopua tutusta ja turvallisesta. Mikä miehiä vaivaa, miksi naisen on tässäkin otettava ohjat?
Vakka ja kansi, kaksi aikaansaamatonta lusmua yhdessä. Toinen ei saa lähdettyä suhteesta, mutta et saa sinäkään, vaan valittelet tilanteesta nettipalstalla. Sovitte yhteen!