Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
10741/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kukaan palvele.

Sitten sinua ei vissiin myöskään kukaan rakasta

Rakkaus on sitä, että saa palveluksia? Aika välineellinen rakkauskäsitys.

Ei, mutta jos sinua ei kukaan palvele, niin ei kukaan vissiin sitten myöskään rakasta. Eli sillä tavalla se palveleminen puolin toisin on kyllä rakkauden merkki. 

Ehkäpä palveleminen on kuitenkin väärä sana. Rakkaudessa tehdään kaikenlaista toisen hyväksi ja yhteiseksi hyväksi ja ihan omasta tahdosta. Ei kai sitä kukaan rakastunut katso palvelemiseksi. Tai ehkä rakastuneet sitten "palvelevat samaa konetta".

Palveleminen on ihan oikea sana. Isäni joskus sanoi, että molempien tulee palvella toinen toistaan jos haluaa onnellisen avioliiton. Hän on elänyt sellaisessa niin kauan, että uskon!

Mihinkään palstalaisten "ei palvella eikä kuulu palvella ja on ihan välineellinen käsitys rakkaudesta tommonen"-juttuihin en edes halua lähteä, mutta saatte tietysti olla sitä mieltä ihan rauhassa. :) Ei vaan sopisi mulle, enkä alkaisi ihmisen kanssa joka ajattelee kuten te.

Vierailija
10742/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+13 astetta ja kesäkuu 😬😲

Ilmastonmuutos. 

Jokainen yli 15 v tietää että lämmin talvi tuo keskimäärin kylmemmän kesän tullessaan. Ei mitään tekemistä minkään muutoksen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10743/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussakin käsketään kilpailla toistensa palvelemisesta. Varmasti moni kirkossa naimisiin mennyt muistaa tuon usein annetun ohjeen. 

Vierailija
10744/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌹 emojina viestii romanttisista ja intohimoisista tunteista. 

Entä risu leuan tulpaani ?

Kuvaa kakkosharrastusta. Siv

Tulppaani emoji kuvastaa rakkautta ja kiintymystä.

Vierailija
10745/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussakin käsketään huolehtimaan myös kumppanin seksuaalisista tarpeista, joten kyllä siihen kuuluu ottaa suihin puolin ja toisin. Kun mä perusasiakirjan ovat ihmisille nykyään täyttä utopiaa, en yhtään ihmettele paisuvia erotilastoja. 

*nämä *perusasiatkin 

Vierailija
10746/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö naiset, jos miehellä suht harvat, mutta pitkät partakarvat joka puolella kasvoja?

Entä pelkkä leuanalusparta? Edelleen suht harva.

Tai korvasta korvaan U:n muotoinen parta, mutta ei viiksiä? Vieläkin suht harva.

t. Partakone hajosi

Osta uusi. Kuulostaa pahalta. Toisaalta, jos et näe ketään voisi toimia. 

Vierailija
10747/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan kukaan palvele.

Sitten sinua ei vissiin myöskään kukaan rakasta

Rakkaus on sitä, että saa palveluksia? Aika välineellinen rakkauskäsitys.

Ei, mutta jos sinua ei kukaan palvele, niin ei kukaan vissiin sitten myöskään rakasta. Eli sillä tavalla se palveleminen puolin toisin on kyllä rakkauden merkki. 

Ehkäpä palveleminen on kuitenkin väärä sana. Rakkaudessa tehdään kaikenlaista toisen hyväksi ja yhteiseksi hyväksi ja ihan omasta tahdosta. Ei kai sitä kukaan rakastunut katso palvelemiseksi. Tai ehkä rakastuneet sitten "palvelevat samaa konetta".

Palveleminen on ihan oi

Nämä mieltää -palvelemisen- joksikin väkinäiseks asiaks 😁 Varmaan s*ihinotoks ja ruuanlaitoks tyyliin.

Ei kai ruoassa ja seksissäkään mitään väkinäistä tarvitse olla, mutta jokainen toki sumplii keskenään kuka tekee ruoat ja milloin pannaan ja miten :D Mutta joo varmaan jotain tuollaista mielikuvaa näillä, että yksipuolisesti jotain p*skaa miestä pitäisi palvella. Heillä kun ei ole kokemusta siitä miehen rakkaudesta eivätkä tiedä mitä se on, niin luulevat tuollaisen olevan normaalia.

Vierailija
10748/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos. 

Jokainen yli 15 v tietää että lämmin talvi tuo keskimäärin kylmemmän kesän tullessaan. Ei mitään tekemistä minkään muutoksen kanssa

Mun vanhin lapsi on 21v, eikä hän eikä hänen kaveritkaan tienneet, että lämmin talvi tuo kylmän kesän. Seuraavaks varmaan väität että tämä opetetaan jo ala asteella 😂 sivusta

Vierailija
10749/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakaus on huomiointia. Palveleminen ei ole sama asia. Se asettaa toisen alisteiseen asemaan ja eikös jumala rakasta kaikkia tasaveroisesti. Naisen alistaja ei ole oikea jumalaan uskova vaan itseään korostava narsismin piirteinen.

Ei tuohon mikään "naisen alistaja" liity, eikä molemminpuolinen vapaaehtoinen palveleminen aseta ketään alisteiseen asemaan. 

Voidaan tietty ihan rauhassa olla kaikki sitä mieltä mitä ollaan ja eri mieltä keskenämme, eihän meidän tarvitse toistemme kanssa onneksi pariutua ja toisilleen tuntemattomat ihmisethän täällä kirjoittelee. Eli silleen aivan se ja sama, mitä mieltä kukanenkin on.

Kuinka monessa uskontokunnassa nainen on mieheen nähden alisteinen? Aika monessa.

Monessa joo, mutta miksi aloit jauhamaan uskonnosta? Itse en ole uskovainen, ja ajattelen tosiaan noin, että rakkauteen kuuluu se palveleminen ja jos minua ei kukaan palvelisi, niin selvä juttuhan se olisi eli sitten minua ei kukaan rakastaisi.

Vierailija
10750/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö naiset, jos miehellä suht harvat, mutta pitkät partakarvat joka puolella kasvoja?

Tai korvasta korvaan U:n muotoinen parta, mutta ei viiksiä? Vieläkin suht harva.

t. Partakone hajosi

Mutta nuoret naiset tuntuvat tykkäävään jos miehellä parta.. Viikset pidän kurissa kynsisaksilla, se ei ole iso homma.

Vierailija
10751/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Partakone hajosi

Henk koht tykkään miehellä olevan tuuhea parta ja nimen omaan korvasta korvaan viiksien alue myös, MUTTA huolellisesti siistittynä ja selkeine rajauksineen, kuten ulkomaalaisilla. Suomalaiset ei yllä kyllä parta asioissa ulkomaalaisten tasolle 🤔 ulkomaalaisten miesten turvat partoineen on 😍🥰😘

Vierailija
10752/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovun toivosta. En jaksa uskoa ihmeisiin, joita ei tapahdu. Sopii ankean sadepäivän jatkoksi.

Hyvä . On hyvä luopua toivosta kun tietää että on tehnyt kaikkensa asian eteen ! Eiku !

Ei ollut sulle, eikä viestini muuta mitään. Millähän logiikalla minun kannattaisi odottaa ihmistä, joka ei edes tervehdi irl ja kävelee vain ohi?

Vierailija
10753/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..katsomatta edes kohti

Vierailija
10754/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Partakone hajosi

Mutta nuoret naiset tuntuvat tykkäävään jos miehellä parta.. Viikset pidän kurissa kynsisaksilla, se ei ole iso homma.

Olen vanhempaa polvea. Nuoret naiset ovatkin varmasti eri asia. Kannattaa kohdentaa kysymykset jatkossa tarkemmin, ts. nuoret naiset, mikäli haluaa kuulla heidän näkemyksiään. 

Vierailija
10755/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussakin käsketään huolehtimaan myös kumppanin seksuaalisista tarpeista, joten kyllä siihen kuuluu ottaa suihin puolin ja toisin. Kun mä perusasiakirjan ovat ihmisille nykyään täyttä utopiaa, en yhtään ihmettele paisuvia erotilastoja. 

Juu juu sen takiahan ihmiset erookin.

Vierailija
10756/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos. 

Mun vanhin lapsi on 21v, eikä hän eikä hänen kaveritkaan tienneet, että lämmin talvi tuo kylmän kesän. Seuraavaks varmaan väität että tämä opetetaan jo ala asteella 😂 sivusta

Ei voi mitään ettei ole älyllä Jumala siunannut suuntaasi

Mielestäni ilmasto on muuttunut jos talvet ovat lämpimiä ja kesät kylmiä. Jonkinlaisesta muutoksestahan siinä on kyse. Eri

Vierailija
10757/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu sen takiahan ihmiset erookin.

Muun muassa, yllättikö? Kyse oli niistä palveluista, jotka ei monessa suhteessa näytä sujuvan. 

Vierailija
10758/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakaus on huomiointia. Palveleminen ei ole sama asia. Se asettaa toisen alisteiseen asemaan ja eikös jumala rakasta kaikkia tasaveroisesti. Naisen alistaja ei ole oikea jumalaan uskova vaan itseään korostava narsismin piirteinen.

Ei tuohon mikään "naisen alistaja" liity, eikä molemminpuolinen vapaaehtoinen palveleminen aseta ketään alisteiseen asemaan. 

Voidaan tietty ihan rauhassa olla kaikki sitä mieltä mitä ollaan ja eri mieltä keskenämme, eihän meidän tarvitse toistemme kanssa onneksi pariutua ja toisilleen tuntemattomat ihmisethän täällä kirjoittelee. Eli silleen aivan se ja sama, mitä mieltä kukanenkin on.

Kuinka monessa uskontokunnassa nainen on mieheen nähden alisteinen? Aika monessa.

Monessa joo, mutta miksi al

Ei minua ole tarvinnut palvella, teen mieluusti asiani itse. Sivusta.

Vierailija
10759/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekee asiansa itse. Ei mitään palveluksia tai vastapalveluksia kiitos. Se on jämpti suhde se!

Vierailija
10760/35298 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan jumalan

Juurikin näin 🤗 ihanaa että joku on oivaltanut raamattua oikein. Ja toinen mikä tukee tuota sanaa on käsky -miehelle rakastaa vaimoaan, kuten Kristus rakasti seurakuntaa- Siinä onkin miehellä saappaat täytettävänä. Ja naisesta on sanottu tuohon -kunnioittakoon miestänsä- (siis jos mies täyttää tämän edellä mainitun.) Mies joka täyttää tuon, häntä ei ole vaikea kunnioittaa. Saati palvella 🤗 sivusta ohis sori

Ketju on lukittu.