Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa!
Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona.
Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.
Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.
Tais olla vaan demoni. Seuraavaks näet viikatemiehen. Älä säikähdä sen pituutta sitten. Kuoleman enkelinkin tulet näkemään. Ainakin kerran.
Raato kaipaa tänään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa, terveisiä
Se on ihan tervettä. Terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mieli on ailahtelevainen.
Autuas se mies joka ei astu syntisten teitä, eikä istu kussa pilkkaajat istuvat. Siisti suus.
Vierailija kirjoitti:
Raato kaipaa tänään kaikkea.
Ja minä vain sinua Raatoseni.
Terv. Haaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka, missä nainen on onnellinen on keittiö.
olet mies tosi huono pitää naisesi onnellisena. Tosi tosi huono. Shame yourself.
Nainen ei paljoa vaadi.
no sulla ei mitään ole näköjään tarjotakkaan. Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet mies tosi huono pitää naisesi onnellisena. Tosi tosi huono. Shame yourself.
Nainen ei paljoa vaadi.
no sulla ei mitään ole näköjään tarjotakkaan. Lol
Onko tarkoitus pahoittaa mieleni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona.
Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.
Tais olla vaan demoni. Seuraavaks näet viikatemiehen. Älä säikähdä sen pituutta sitten. Kuoleman enkelinkin tulet näkemään. Ainakin kerran.
Olen nähnyt jo kaikkea mahdollista mutta täytyy myöntää että ihminen ei voi aina tunteilta välttyä ja mielestäni se kuuluu asiaan ja kokemuksiinkin, sehän tuo elämyksellisyyttä. Lapsena jo olen nähnyt ja kokenut kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Arasteletko näyttää itsesi kaivatulle?
Aikoinaan en olisi, nyt vähän arastelen. Pitää odottaa pimeän tuloa, ettei kaivattu juokse karkuun.
Mun kaivattukin on tommonen karkuun juoksija. Mahtaako olla sama tyyppi? -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa parveke.
On mulla mutta ei saa polttaa parvekkeella.
Mitä hemmettiä tekee parvekkeella jos si
Vähän sama kun keittiö missä ei saa tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää tiettyä kaivattua ylitse kaiken. Olen kuin karkkikaupassa. Mulla on monta kivaa miestuttavaa.
Mutta ujostelen aina uuden ihmisen kanssa. Siis jos puhutaan vähäpukeisena olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Khyll
Niin pidän sinusta sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan en olisi, nyt vähän arastelen. Pitää odottaa pimeän tuloa, ettei kaivattu juokse karkuun.
Mun kaivattukin on tommonen karkuun juoksija. Mahtaako olla sama tyyppi? -sivusta-
Enpäs tiedä. Voi häntä moni muukin kaivata.
Meitä yhdistäviä asioita on tosi, tosi monia. Mutta onko mitään sellaisia merkittäviä erilaisuuksia, joiden valossa voisi pohtia mahdollist epäyhteensopivuuttamme? Itse en keksi mitään. Sussa ei ole mitään red flageja. Onko mussa sulle?
lämmin ajatus yöksi, nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Tietty jos sillä on pikku nakkinen mies :D
Vierailija kirjoitti:
Niin pidän sinusta sellaisena kuin olet.
Eli millaisena 😇?
Mama sano et fyssari soitti niin kysyin sit oliko mies vai nainen niin sano et se oli joku *kaivatun etunimi tähän*. 👀🙂
Etkö luota kaivattuusi?