Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Edelleen ajattelen, että julkaiset kesälomakuvia "vain" mulle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetan tän internet kiusatuksi tulemisen kierteen ja lopetan itseni rääkkäämisen. Pahat ihmiset eivät mua saa ja ansaitse!
Millä perusteella ajattelet, että sinut joku sellainen haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Millä tavalla kaivattusi kohtaa sinut irl?
Ystävällisesti ja asiallisesti. En näe tunnetta hänessä
Sama itsen ja oman miespuolisen kaivatun kanssa. Kukapa tietäisi. Tosin olen melkein varma, että hän tietää (aistii, vaistoaa). Muut eivät.
Vain sinulle, jos tahdot, n/m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama itsen ja oman miespuolisen kaivatun kanssa. Kukapa tietäisi. Tosin olen melkein varma, että hän tietää (aistii, vaistoaa). Muut eivät.
Tommosseen ei kannata tuhlata ajatuksiaan. Mutta oon mä joskus itsekin kaivannut ihmistä jota ei selkeästi kiinnostanut seurani, tosin en sentään niin ettei olisi koskaan ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinulle, jos tahdot, n/m
Meillä mies naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti kuvittelen ja tulkitsen hänen käytöstään sensuuntaisesti, mutta en luota ns. vaistoihini yhtään. Ne on ennenkin johtaneet harhaan.
Ongelma on se ystävällisyys. Se mahtuu normaalien hyvien tapojen ja toverillisen suhtautumisen sapluunaan, mutta voisi kieliä myös välittämisestä muutoin varsin pidättyväisen ja harkitusti toimivan ihmisen viestinnässä. Olisi edes töykeä mulkvisti niin ei tarttisi ihmetellä.
Myönnän itse olevani vähän samanlainen, mutta ehkä sittenkin pikkuisen enemmän yritän tarjota hentoisia täkyjä tartuttavaksi, josko kiinnostusta olisi.
Jos se ei katsele edes salaa eikä silmistä näy mitään, niin tuskin kiinnostaa. Toki se ei tarkoita vielä mitään sen kummempaa jos joku katselee, mutta jos ei katsele ja on vaan kuten kaikille muillekin, niin tuskin on viehättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti kuvittelen ja tulkitsen hänen käytöstään sensuuntaisesti, mutta en luota ns. vaistoihini yhtään. Ne on ennenkin johtaneet harhaan.
Ongelma on se ystävällisyys. Se mahtuu normaalien hyvien tapojen ja toverillisen suhtautumisen sapluunaan, mutta voisi kieliä myös välittämisestä muutoin varsin pidättyväisen ja harkitusti toimivan ihmisen viestinnässä. Olisi edes töykeä mulkvisti niin ei tarttisi ihmetellä.
Myönnän itse olevani vähän samanlainen
Meillä tää asetelma on vaihdellut lähes huomiotta jättämisestä ihan ystävälliseen vuorovaikutukseen. Asetelma on myös sellainen, että tunteilla meidän kohdalla ei ole kauheesti merkitystä kun kaikki muut asiat tulee eteen ja mitä enemmän itse esimerkiksi olisin ystävällinen sitä vaikeampi asetelma todennäköisesti vain olisi.
Ymmärrän todellisuuden ja silti kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen ja menneen perusteella ei millään tavalla.
Kaivatulleni on paljon vaaleanpunaista, esim huppari ja huulipuna.
"A", teet itsestäsi pelkän pellen. Liittyy trollaukseen, jota harrastat muualla kuin palstoilla.
- tiedät kyllä kuka
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei katsele edes salaa eikä silmistä näy mitään, niin tuskin kiinnostaa. Toki se ei tarkoita vielä mitään sen kummempaa jos joku katselee, mutta jos ei katsele ja on vaan kuten kaikille muillekin, niin tuskin on viehättynyt.
On katsellut salaa ja on välillä pidempäänkin jääty silmätysten. Ei siitä silti tiedä tunteista. Joskus kyse on ollut sanattomasta viestinnästä ryhmätilanteessa, joskus kahdenkeskisestä vuorovaikutustilanteesta ja sen sisällä syvemmästä yheisymmärryksestä. Yhteys meillä on, mutta onko se hänelle vain jokin älyllinen/platoninen, sitä on mahdotonta sanoa. Vältämme molemmat emotionaalisia aihepiirejä yleensä sikäli kuin se menisi normaalin rupattelun ohi henkilökohtaisemmaksi.
Kaivattu on fiksu ja osaisi kyllä tarvittaessa peittää tunteensa. Se meillä onkin varmaan yhteistä, että vuorovaikutuksessa osataan varmasti mukauttaa itseämme ja paljon. Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On katsellut salaa ja on välillä pidempäänkin jääty silmätysten. Ei siitä silti tiedä tunteista. Joskus kyse on ollut sanattomasta viestinnästä ryhmätilanteessa, joskus kahdenkeskisestä vuorovaikutustilanteesta ja sen sisällä syvemmästä yheisymmärryksestä. Yhteys meillä on, mutta onko se hänelle vain jokin älyllinen/platoninen, sitä on mahdotonta sanoa. Vältämme molemmat emotionaalisia aihepiirejä yleensä sikäli kuin se menisi normaalin rupattelun ohi henkilökohtaisemmaksi.
Ei tietenkään siitä tiedä tunteista. Kuten ap kirjoittikin, se ei toki tarkoita vielä mitään sen kummempaa jos joku katselee.
Mulla ei ole ikinä mitään vaaleanpunaista enkä taida omistaakaan yhtään vaaleanpunaista vaatetta, joten ei minua ainakaan kaivata yhyyy
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä mitään vaaleanpunaista enkä taida omistaakaan yhtään vaaleanpunaista vaatetta, joten ei minua ainakaan kaivata yhyyy
En tiennytkään että kaikki kaipaavat yhtä ja samaa.
Tuo ystävällisyys onkin kinkkinen juttu. Itse menin tekemään sillä tavalla vähän hölmösti, että totesin tälle ihmiselle johon olen päätä pahkaa mennyt ihastumaan, että olisi mukavaa nähdä lomalla. Jos hän ei tartu tarjoukseen, on tyydyttävä siihen että tunteet olivat kuin olivatkin yksipuolisia, vaikka kuinka olin näkevinäni merkkejä muusta. Mutta vähän surettaa kyllä, että loppuu tämä haihattelu nyt tämän myötä, vaikka ehkä oli jo aikakin.