Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Viha=pelko, ahdistus, hätä
Sekundääritunne vs. primääritunteeet
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kaunein fyssari, jonka tunnen. Hänen silmänsä ja huulensa lumosivat minut kohtalokkaasti.
Kas kun ei terk - kari tai psyko- loogi. Etsitkö kata- loogista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ja mustavalkoraitainen kesämekko 💞😘
Kesä ja olit niin kaunis!
Oliko tiukkamekko vai hulmuava ? T. T ja mekko
Sanoi du är bäst
Niin sanoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi du är bäst
Niin sanoi
Varo hyvä ihminen röllejä ja muita peikkoja.
Vierailija kirjoitti:
G: Millä tavalla kaivattusi kohtaa sinut irl?
Ei kohtaa. Kirvelevä totuus on, että kuka tahansa muu tuttava tai jopa tuntematon saa häneltä enemmän huomiota. Sille on syynsä, mutta ei mulla pahoja aikeita ollut.
Nyt olis kullan hyvä sauma tulla. Hengitys, ja ehkä minä muutenkin, haisen voimakkaalle valkosipulille. Läheisyyttäni kartetaan jo. Lisäksi käteni haisee mädälle kalalle(olen koskenut sellaiseen). Murphyn lain mukaan olet kohta ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioisin sut jos pystyisin. Välillä vaan hankalaa. Lämpöisiä ajatuksia kuitenkin sinne suuntaan 💞
selkä
Harmi etten osaa lukea ajatuksia.
lapa
Huh. Onneks et. Kamalaa, jos kaipaamani ihminen olis joku yliluonnollisiin asioihin uskova hörhö.
selkä
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis kullan hyvä sauma tulla. Hengitys, ja ehkä minä muutenkin, haisen voimakkaalle valkosipulille. Läheisyyttäni kartetaan jo. Lisäksi käteni haisee mädälle kalalle(olen koskenut sellaiseen). Murphyn lain mukaan olet kohta ovella.
Kuulostat viehättävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei katsele edes salaa eikä silmistä näy mitään, niin tuskin kiinnostaa. Toki se ei tarkoita vielä mitään sen kummempaa jos joku katselee, mutta jos ei katsele ja on vaan kuten kaikille muillekin, niin tuskin on viehättynyt.
On katsellut salaa ja on välillä pidempäänkin jääty silmätysten. Ei siitä silti tiedä tunteista. Joskus kyse on ollut sanattomasta viestinnästä ryhmätilanteessa, joskus kahdenkeskisestä vuorovaikutustilanteesta ja sen sisällä syvemmästä yheisymmärryksestä. Yhteys meillä on, mutta onko se hänelle vain jokin älyllinen/platoninen, sitä on mahdotonta sanoa. Vältämme molemmat emotionaalisia aihepiirejä yleensä sikäli kuin se menisi normaalin rupattelun ohi henkilökohtaisemmaksi.
Taidat olla naimisissa tai muuten var
Sivusta, niinpä. Kadehdin vaimoasi ja mietin, ettei hän taida tietää ollenkaan miten arvokas olet..
Oliko katiska liian kauan kokematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän tiukka kuin hulmuava.
Entäs sukunimen ensimmäinen kirjain?
S
Siis T.S ? Ohi
Mä en ihan allekirjota tota vihajuttua. Jos tunnen raivoa/vihaa vaikka siitä, että joku on tehnyt paskasti niin ei se ole ahdistusta eikä pelkoa tai hätää, vaan ihan puhtaasti vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Näemmekö festareilla?
Jos olet tulossa Wanhan Woiman päiville, niin ehkä. Mihinkään rokkifestareille en ole aikeissa osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Näemmekö festareilla?
Tungoksessa tuskin tapaamme, vaikka tahtoisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Öisin haluat, päivänvalossa et.
Mää voisin haluta missä valossa tahansa, tai vaikka sohvalla,matolla sängyssä,parvekkeelle,vessassa ruokapöydällä jne.....
Teoriassa kyllä, käytännössä ei.
Suloiselle miehelle märkiä pusuja koko naamalle 😘
Ketjussa kyllä, todellisuudessa tuut tuut tuut.
Terkut 🍍+🍌=💛 tyypille.