Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kaivattu saisi kömpiä mekon alle.
Vierailija kirjoitti:
Okei🤠
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei🤠
Mun kaivattu ei katsokaan helmojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina tee mieli tunnisteilla, toisinaan voin tänne tunnustaa salaisimmat haluni kaivattua kohtaan. Ymmärtää hän sitä sitten tai on ymmärtämättä. Joskus on ihan mukavaa, kun saa jonnekin avata sotkun, joka päässä myllertää.😊
Varmaan kannattaisi purkaa sotkut suoraan kaivatulle.
Miksi ihmeessä. Ei hänen tarvi kaikkea salaisimpia mielihaluja tietää.
Ei mullakaan ihastus ole katsellut helmoja, vatsan seutua olen huomannut hänen joskus katselevan kun olen ollut mekko päällä. Vatsan seutu tai kasvot aina ollut tuijotuksen kohde jos olen havahtunut siihen, että hän on jäänyt "valot päälle"
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ihastus ole katsellut helmoja, vatsan seutua olen huomannut hänen joskus katselevan kun olen ollut mekko päällä. Vatsan seutu tai kasvot aina ollut tuijotuksen kohde jos olen havahtunut siihen, että hän on jäänyt "valot päälle"
Helma oli metonymia.
Kaivattu ei katso minua ollenkaan. Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Olet ongelma Antti
Entäs sitten ?
Terveiset uhkeille utareillesi, vaikka enemmän kiinnosti kylläkin pääkoppasi. Se olikin merkillinen kapistus!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset uhkeille utareillesi, vaikka enemmän kiinnosti kylläkin pääkoppasi. Se olikin merkillinen kapistus!
Lehmiin sekaantujakin linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmiin sekaantujakin linjoilla.
Jep, tykkään kamtturoista
Openaiselle hyvää juhannuksen ja syntymäpäivän välistä aikaa opemieheltä! Toivottavasti olet saanut levättyä, rentouduttua ja nautittuakin.
Vierailija kirjoitti:
En halua kaiken haihtuvan
Ehkä sitten kannattaisi jo toimia
Vierailija kirjoitti:
T ja mustavalkoraitainen kesämekko 💞😘
Kesä ja olit niin kaunis!
Tiina
Vierailija kirjoitti:
En halua kaiken haihtuvan
En minäkään.
G: Millä tavalla kaivattusi kohtaa sinut irl?
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetan tän internet kiusatuksi tulemisen kierteen ja lopetan itseni rääkkäämisen. Pahat ihmiset eivät mua saa ja ansaitse!
Olet kaivannut pahaa ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
G: Millä tavalla kaivattusi kohtaa sinut irl?
-Moro!
-Moro!
😉
Kolme alapeukkua? Onko täällä kolme miesopea, jotka ei tee pizzaa? Vai mikä meininki?