Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kesät ovat siitä ikävää aikaa, että todennäköisyys nähdä sinua on entistäkin pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha tuollaista on näyttää toteen.
Pitää osata keinot. Oikeudessa nähdään.
Purskahtaisit varmaan itkemään jos soittaisin sulle. Huom. ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha tuollaista on näyttää toteen.
Pitää osata keinot. Oikeudessa nähdään.
Tuskin minua oikeuteen saat sinun vainoamisestasi. Ei ole tapana vainoilla. Sitä paitsi olen nainen. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kokeile!
Vierailija kirjoitti:
Jep, näin vois käyä. Oonhan yhesti itkeä sopertanutkin puhelussa, kerran kun oli tiukka tilanne. En tiiä muistatko.. Soittaisitko?
Joku on karannut hullujenhuoneelta
Meinasin kirjoittaa, että ehkä näin hänet vilaukselta, mutta tuli noista vainoamiskommenteista vähän olo, että eipä tarvi tuon tarkempaa. Terveisiä nyt kuitenkin.
Käyhän kullanmuru kommentoimassa kansikuvaa. 😘
Miltähän sun kainalossa tuntuisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on toistuvaa, ei-toivottua yhteydenottamista, seuraamista ja tarkkailemista, joka on omiaan aiheuttamaan kohteessaan pelkoa tai ahdistusta. Vainoaminen sisältää uhkaavia tekoja, pelottelua, kontrollointia ja/tai väkivaltaisia tekoja. Vainoamisella on vaikutuksia kokijan hyvinvointiin ja turvallisuuteen.Vaino voi kohdistua myös vainotun läheisiin.
Vainoa ovat esimerkiksi:
Kaipaatko vainoajaasi?
Luuletkp, että joku kaipaisi vainoajaa. Tässä ketjussakin on varmasti monia estettyjä vainoajia vinkumassa ikäväänsä.
Kyllä usein kaipaa, uhrille syntyy pakkomielteinen kontrolliin perustuva side/suhde vainoajaansa. Eli kontrolloi, kyttää, havainnoi jne itse vainoajaansa. Sen takia uhrin on aina syytä mennä intensiiviseen terapiaan/traumaterapiaan, koska se on niin iso mörkö mielessä, että uhri päätyy syyttelemään traumansa takia myös syyttömiä ihmisiä vainoomisesta. Yksi lause tai sana voi laukaista trauman päälle. Sivusta ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Kun mä kuolen, ainoastaan tämä kappale ja tuhkat mereen.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kirjoittaa, että ehkä näin hänet vilaukselta, mutta tuli noista vainoamiskommenteista vähän olo, että eipä tarvi tuon tarkempaa. Terveisiä nyt kuitenkin.
Sama. On tosi harmillista 🤔😬 En minäkään nyt mitään enää sano. Heipparallaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile!
Siis olen nainen ja mies voi kokea minut vainoojanaan. Hän puolestaan saattaa kaivata minua ja vainoamistani. Hän voisi soittaa mutta ei soita. Kaikesta voisi vielä tulla jotain. Taustalla on ikivanha pahoinpitely joka laittoi kaiken poikki ja kumpikin eli elämänsä tahollaan. Ainakin minä todella pahoin voiden - ehkä hänkin. Minulla ei ole perhettä hänellä on. Mietin jopa että miten rakas perhe on - niin moni leikkii kotileikkejä ja jopa aviotuu syistä jotka eivät ole ensisijaisesti rakkaus. Anteeksi tästä ketjustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on toistuvaa, ei-toivottua yhteydenottamista, seuraamista ja tarkkailemista, joka on omiaan aiheuttamaan kohteessaan pelkoa tai ahdistusta. Vainoaminen sisältää uhkaavia tekoja, pelottelua, kontrollointia ja/tai väkivaltaisia tekoja. Vainoamisella on vaikutuksia kokijan hyvinvointiin ja turvallisuuteen.Vaino voi kohdistua myös vainotun läheisiin.
Vainoa ovat esimerkiksi:
Kaipaatko vainoajaasi?
Luuletkp, että joku kaipaisi vainoajaa. Tässä ketjussakin on varmasti monia estettyjä vainoajia vinkumassa ikäväänsä.
Kyllä usein kaipaa, uhrille syntyy pakkomielteinen kontrolliin perustuva side/suhde vainoajaansa. Eli kontrolloi, kyttää, havainnoi jne itse v
Niin olin menossakin. Kuka h*lvetti nyt tänne jäis munankuorille kävelemään 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile!
Siis olen nainen ja mies voi kokea minut vainoojanaan. Hän puolestaan saattaa kaivata minua ja vainoamistani. Hän voisi soittaa mutta ei soita. Kaikesta voisi vielä tulla jotain. Taustalla on ikivanha pahoinpitely joka laittoi kaiken poikki ja kumpikin eli elämänsä tahollaan. Ainakin minä todella pahoin voiden - ehkä hänkin. Minulla ei ole perhettä hänellä on. Mietin jopa että miten rakas perhe on - niin moni leikkii kotileikkejä ja jopa aviotuu syistä jotka eivät ole ensisijaisesti rakkaus. Anteeksi tästä ketjustani.
Kuulostat todella hullulta. Kaipailla ja ihannoida nyt jotain turpaan vetävää miestä. Sinulle on muodostunut tukholma syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile!
Aloitus oli Rikulle. T. Ap En ymmärtänyt kommentistasi sanaakaan mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkitien varsi on täynnä lemmikkejä ja tuli heti mieleen lähettää aurinkoiset terveiset sulle, rakas Lemmikki.
🤗 Minäkin olen kutsunut kaivattuani tuolla nimellä aivan kaipauksen alkuaikoina.
Mullakin kaipaus on kestänyt jo pidempään, mutta edelleen kaikki kauniit asiat tuovat hänet mieleen.
Sun ei tarvii olla kaunein, rohkein, viisain, rikkain eikä hulluin. Riittää, että oot söpö ja magneettisin mulle.
Vaatii paljon muutakin.