Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Näytät ihan Uuno Turhapurolta sun aurinkolaseissa. Naurattaa, kun luonnekin on pitkälti sama.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysellään välillä, että miksei laiteta suoraan viestiä sille, jota kaipaa. On se käynyt itselläkin mielessä. Mutta sitten pitäisi hillitä puutteessa syntyneet lauseenrakennelmat ja pysyä ihan asialinjalla. Eikä päästää lipsahduksia irti.
Kuvittele, että kirjoitat työkaverillesi, niin tulee asiatekstiä. Toimii myös silloin, jos kaipaat työkaveria.
Vierailija kirjoitti:
Näytät ihan Uuno Turhapurolta sun aurinkolaseissa. Naurattaa, kun luonnekin on pitkälti sama.
Ei ole aurinkolaseja. Tarkoitatko uimalaseja?
Vierailija kirjoitti:
Oon streittari. En muutu.
Älkää uskoko sitä Googlen hakutulosta, nykynuoret ovat pilanneet koko ajatuksen. En jaksanut pidättäytyä elämästä, se lisä tuli vasta teidän myötänne.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hamekaan auta? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä. Olisin ikionnellinen. Voit kutsua minua vaikka vainoojaksi tai miksi tahansa ja lähettää vaikka kuinka paljon viestejä. Sanon sit jos niitä alkaa tuleen aivan liikaa. Sit voitas jo tavatakin ja käpertyä toistemme syleilyyn.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kysellään välillä, että miksei laiteta suoraan viestiä sille, jota kaipaa. On se käynyt itselläkin mielessä. Mutta sitten pitäisi hillitä puutteessa syntyneet lauseenrakennelmat ja pysyä ihan asialinjalla. Eikä päästää lipsahduksia irti.
Olisihan siinä varmasti hänellä sulateltavaa, kun himoa tihkuvaa vonkausviestiä alkaisi yhtäkkiä kilahdella puhelimeen salamina kirkkaalta taivaalta. Voisi vaikka puolisonsa kansaa ihmetellä, onko joku kaapannu mun puhelimen tai kakarat pilailemassa tai joku isompi aivoverisuonitapahtuma akuutisti päällä.
Ei olisi. Se olisi ihan normaalia.
Jaa. No ehkä sulle on. Mulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvii olla kaunein, rohkein, viisain, rikkain eikä hulluin. Riittää, että oot söpö ja magneettisin mulle.
Hyvä, jos kelpaa. Sinäkin mulle. Vielä kun kertoisit minulle tuon. 💕
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoani ei helpolla saa, mutta sen menettää helposti. Resilienssini on vahva, toivun harvinaisen nopeasti. Kun yksi ovi sulkeutuu niin monta muuta avautuu ja lopulta ei enää edes muista mitä sen yhden suljetun oven takana oli.
Uniikki lumihiutale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon streittari. En muutu.
Kiinnostavaa.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Ai ja olet ihastunut uuno turhapuron kaltaiseen vätykseen. Sylki lentää kun puhuu, ei pidä hygieniastaan huolta, ja vokottelee kaikkia naisia ollessaan naimisissa, pitää vaimoaan piikana etc
Vierailija kirjoitti:
Monella tavalla kyllä. Loistava luonneanalyysi.Tykkäät siis mun laseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan siinä varmasti hänellä sulateltavaa, kun himoa tihkuvaa vonkausviestiä alkaisi yhtäkkiä kilahdella puhelimeen salamina kirkkaalta taivaalta. Voisi vaikka puolisonsa kansaa ihmetellä, onko joku kaapannu mun puhelimen tai kakarat pilailemassa tai joku isompi aivoverisuonitapahtuma akuutisti päällä.
Joo salamia tippuu taivaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele, että kirjoitat työkaverillesi, niin tulee asiatekstiä. Toimii myös silloin, jos kaipaat työkaveria.
En kirjoita työkavereille. Soitan aina. Sivusta.
Sitten kun Petri Nygård eroaa niin isken sen heti itselleni kaveriksi. Internet on ihana.
Laita mulle viestiä. Olisin ikionnellinen. Voit kutsua minua vaikka vainoojaksi tai miksi tahansa ja lähettää vaikka kuinka paljon viestejä. Sanon sit jos niitä alkaa tuleen aivan liikaa. Sit voitas jo tavatakin ja käpertyä toistemme syleilyyn.