Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvää juhannusta kaikille niille, jotka osaavat sanat: kiitos, ole hyvä ja anteeksi. Osaavat asettua toisen ihmisen saappaisiin, joustavat ja ottavat myös toiset huomioon.
Teitä ei hirveästi ole. Erotutte eduksenne🌺
Makoisaa juhannusta mun karvaiselle kaverilleni. Vaikka pidätkin linjoistasi huolta, niin kerran kesässä ainakin voi herkutella hyvällä omatunnolla niin, et napa paukkuu! Sulattelet sitten talven aikana masuasi pois, jos sitä on mielestäsi päässyt liikaa kertymään. Nauti kesästä ja elämästä. On sua ikävä.
🐾😽🐾
Saisit minut kukoistamaan kuin kauneimman kukkakedon. Olisi taivaallisen ihanaa herätä kanssasi näihin kuulaisiin kesäaamuihin sikin sokin sylitysten, tutkia ensimmäisenä onnesta sädehtiviä silmiäsi, kuulla täydellisen tyydytetty huoahduksesi, tuntea aistikkaasti läsnäolosi fyysisyys sekä ilmassa väreilevä jälkihehku. Yltä päältä olisin sinun. 🌿
Toivotan kaikille hyvää juhannusta ja onnellisia hetkiä! 🍀 Tietysti, eniten toivon niitä vastaantulevan sinulle! 🍀🍀
Hyvää keskikesän juhlaa sulle yhdelle, ikävästä ovat juhannuskoivuni itäneet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta kaikille niille, jotka osaavat sanat: kiitos, ole hyvä ja anteeksi. Osaavat asettua toisen ihmisen saappaisiin, joustavat ja ottavat myös toiset huomioon.
Peruskäytöstapoja, en itse tunne kyllä ketään joka ei osaisi noita 😅 millaisten ihmisten kanssa oikein hengaatte??
Sanat on tärkeitä mutta teot ja asenteet vielä tärkeämpiä. "Anteeksi" ei auta mitään kun on tehty peruuttamatonta vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruskäytöstapoja, en itse tunne kyllä ketään joka ei osaisi noita 😅 millaisten ihmisten kanssa oikein hengaatte??
Ei tarvii hengaillakaan, mut niihin törmäilee melkeinpä päivittäin.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas
Kaipaan sua ja ajattelen sitä miten imit mun tissejä
Milloin saan uudestaan imeä sun terhakoita tissejä?
Sit kun oon takasin maisemissa. Pitääkö mun taas tehdä aloite?
Vierailija kirjoitti:
Tulitko katumapäälle?
En. Toivottavasti et sinäkään. Tiedän tilanteen, mut odotan silti sulta jotain elonmerkkiä. Ajattelen sua paljon.
Älä sula sateessa kultaseni pyöreäpää.
Vierailija kirjoitti:
Sanat on tärkeitä mutta teot ja asenteet vielä tärkeämpiä. "Anteeksi" ei auta mitään kun on tehty peruuttamatonta vahinkoa.
Se on sinun valintasi. Aina voi antaa anteeksi, jos haluaa.
Sivusta
Pidätköhän kuivuneista rusinoista.
Vierailija kirjoitti:
Pidätköhän kuivuneista rusinoista.
Juu jos päällä on suklaata
Kivaa päivää ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä sinä elät? Kohtaan monia kymmeniä ihmisiä päivässä. Aika harvalta nuo hyvät tavat löytyy.
Sivusta
Kertoo vain sun omasta toimintaympäristöstä. Elän kaikkea muuta kuin tynnyrissä ja kohtaan ihan hyväkäytöksisiä ihmisiä enimmäkseen.
Oiskohan sun aika vilkaista peiliin? Jos tuntuu, ettei kukaan ympärillä osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun valintasi. Aina voi antaa anteeksi, jos haluaa.
Sivusta
Et selvästi ymmärtänyt ajatusta taustalla, kuten ei kukaan muukaan alapeukuista päätellen. Ajattelepa vaikka kumpi on tärkeämpää, hillitä itsensä lyömästä kumppania vai lyödä ja sitten pyytää anteeksi? Eiköhän tuo ensimmäinen. Näin ääriesimerkkinä.
Vttu kun te olette niin weetee-porukkaa weetee-kokemuksinne, että ette ymmärrä, ettei täällä tavallisten ihmisten joukoissa tarvitse miettiä mitään lyömistä kaipaamisen yhteydessä. Ei sellaisia ihmisiä kaivata.
sivusta
50-50 vetääkö kaivattu LAMPUT MUSTIKSI ja siltikin kaipaan <3
Juhannuksen kunniaksi pohdin realismia: Tuleekohan tästä mitään? Kun tietäisi. Ja jos tulee, niin mitä? Millaista meidän olisi elää yhdessä? Otettaisiinko yhteen, kun on kaksi nopeasti kiihtyvää? Mitä seuraa, jos sanansäilä viuhuu? Ainakin itse kyllä lepyn myös nopeasti, mutta miten klaarataan tilanteissa, joissa tunteet kuumenevat?
Hyvää juhannusta ketjuun ja kaivatulle. Toivon, että saat tanssia, grillata ja nauraa niiden kanssa, joiden seurassa on hyvä olla.🌺