Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8441/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Juhannusta kaivatulleni.

Vierailija
8442/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riitti nyt, kun tuo Tomi Vantaalta tuli sekoilemaan. Lähden ulos. 

mikä tää juttu on???

Ei mitään hajua kyllä itelläkään että kuka on "vantaalainen palsta avpd tyyppi" tai "Fundan Roosa"

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8443/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Kerro jokin asia elämästäsi joka oli niin suuri onni ettet meinannut uskoa sitä todeksi. Ihan mikä vaan käy tähän.

Vierailija
8444/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta.

Vierailija
8445/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä juhannusta. Minä en ole ikinä viettänyt juhannusta enkä tule näin ollen viettämään juhannusta tänäkään vuonna. Anti-juhannusta vaan.

Vierailija
8446/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on väärin

Varmaan lesboutta. Veikkaan sivusta

Rakkautta sekin

Joo mutta tässä ketjussa tuomittu erittäin pahasti eilen illalla. Uskovaiset tuomitsi.

Vierailija
8447/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on väärin

No suurin osahan näistä on varattuja. Siksi.

Vierailija
8448/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitsin äiti sanoi, että jos viisaasti elän, en menisi naimisiin. Se on ollu itse 40 vuotta naimisissa, joten oon tietysti totellut.

Äitejä ja perheitä on erilaisia. Omani en voisi koskaan kuvitella sanovan noin, tai isoäitienkään. Tai isän tai isoisien. 

Minulla on ylipäätään positiivinen kuva avioliitosta, ja miksi olisikaan muuta. Sehän on aina sen näköinen kuin sen eläjätkin, eli ei ole mitään yhtä tapaa olla naimisissa. Muiden naimisiin menemiset tai naimattomuudet ei kyllä silleen kiinnosta, eli jos joku haluaa olla koko elämänsä nimenomaan naimaton, niin se on tosi ok tietysti tehdä niin. 

Minä en aio naimisiin enää. Yhden kerran olen ollut. Monet kaverit tuputtaa että " mutku mutku mut jos se oikeanlainen osuu kohdalle jne

En tiedä onko mussa jotain erikoista, mutta mun ystäväpiirissä häät ei oo koskaan olleet mikään puheenaihe. Harva on edes mennyt naimisiin ja niistäki moni eronnut. Ehkä meillä vaan kiinnostuksen kohteet on vähän toisaalla.

En tiedä onko häät ylipäätään kovin yleinen puheenaihe? En ole itsekään tuntenut ihmisiä jotka puhuisivat erityisemmin häistä, vaikka moni on naimisiin mennyt. Tuntuu, että nuo hääjauhamis- ja prinsessapäivä-jutut on jotain kliseitä, jotka ei sitten kuitenkaan koske oikein ketään? Tai koskevat hyvin harvoja? 

Vierailija
8449/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa on yks pappi, joka ei suostu edes vihkimään sellaisia pareja, joista jompi kumpi on ollut aiemmin naimisissa. Kuulemma Raamattu kieltää.  Mitähän Raamattua se on lukenut?

Perustuu lakihenkisyyteen. Eli mitä luultavimmin perustelee asian siihen että jos eroaa " laki sitoo miehen vaimoonsa niin kauan kuin hän ELÄÄ, joten olkoon menemättä uudelleen naimisiin jne " ja se joka ottaa puolisonsa hylkäämän vaimon tekee h*orin ja myös tämä nainen tekee h*orin jos menee uudelleen naimisiin miehensä eläessä. = jos toinen näistä kuolee, sitten vasta toinen on vapaa laista. (Oletan tähän lakiin perustavan kieltäymyksensä. Mut Jeesus sanoi uudessa testamentissa ihan selkeät sanat tästä laista. Ja toiseks raamattu sanoo " Hän kumosi lain kirjan säädöksineen, naulitsemalla ne ristiin." -Vapauteen Kristus meidät vapautti- 🤗 Jotkut vaan ei pääse lakihenkisyydestä eroon.

Vierailija
8450/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vietä juhannusta. Minä en ole ikinä viettänyt juhannusta enkä tule näin ollen viettämään juhannusta tänäkään vuonna. Anti-juhannusta vaan.

En minäkään. Ihan tavallinen päivä, kun en tykkää ryyppäämisestä eikä mökkiäkään ole. Tosin jos se mökki olisikin, niin menisin sinne vasta heinäkuussa, kun ilmat lämpenee, ainakin toivottavasti lämpenee.

Vierailija
8451/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä onko häät ylipäätään kovin yleinen puheenaihe? En ole itsekään tuntenut ihmisiä jotka puhuisivat erityisemmin häistä, vaikka moni on naimisiin mennyt. Tuntuu, että nuo hääjauhamis- ja prinsessapäivä-jutut on jotain kliseitä, jotka ei sitten kuitenkaan koske oikein ketään? Tai koskevat hyvin harvoja? "

Omaan kaveripiiriin on sattunut useampi nainen, joille häät on joku elämää suurempi juttu, josta on haaveiltu lapsesta asti. Niitä valmistellaan yli vuosi ja kaiken pitää olla viimeisen päälle täydellistä ja rahaa uppoaa ihan hirveästi.

T. en suostu kyllä ikinä enää kaasoksi, sivusta.

Vierailija
8452/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on väärin

Rakkautta sekin

Joo mutta tässä ketjussa tuomittu erittäin pahasti eilen illalla. Uskovaiset tuomitsi.

Uskon kristilliseen Jumalaan eikä mulle tavallaan käy järkeen miksi kaksi aikuista ei saisi olla rakastavassa suhteessa. Nyt ei eletä enää kivikaudelle kuitenkaan.

Vierailija
8453/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin kaljan juhannuksen kunniaksi

Metsänpeikko

Vierailija
8454/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sun ajattelusta ole kiinni että noin voi olla ja on. Minäkin odotan yhä kaivattuani, vaikka se olisi hölmöä, mutta olen silti mennyt kaipauksen aikana yhteen saatavilla olleen kanssa ja lapsenkin hankkinut. Ei elämää tarvitse keskeyttää kaipauksen vuoksi. 

Oudon kuuloinen kuvio, että olet perustanut perheenkin toisen kanssa ja yhä odotat toista. Onko se kaipaamasi siis varattu, ja olet ekana jonossa vamppaamassa sitä, jos joskus eroaa? Vähän epistä kyllä sun puolisolle, mutta elämä on. Sivusta

Jotakuinkin niin. Minkä sille voin, että rakastuin häneen, joka ei mua halunnut, enkä ole voinut unohtaa. Ymmärrän realiteetteja ja elämän on jatkuttava, mutta minä päivänä tahansa valitsisin hänet, jos hän minut. Neljä vuotta odotin, erosin sinä aikana exästä, ja niin edelleen, mutta sitten kaivattu ghostasi. Ei klosuuria, joten roikun yhä välitilassa hänen suhteen. 

Vierailija
8455/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun voisi poistaa. 

Vierailija
8456/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on väärin

Rakkautta sekin

Uskon kristilliseen Jumalaan eikä mulle tavallaan käy järkeen miksi kaksi aikuista ei saisi olla rakastavassa suhteessa. Nyt ei eletä enää kivikaudelle kuitenkaan.

Minäkin uskon Jumalaan sekä myös siihen, että elämässä on tarkoitus olla mahdollisimman hyvä ihminen ja tehdä moraalisesti hyviä tekoja. Minun moraali sanoo että lesbojen ja homojen syrjiminen ei ole hyvä teko eikä kuulu hyvän ihmisen piirteisiin. Hyvä ihminen hyväksyy homot ja lesbot. 

eri

Vierailija
8457/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet lapsen tehnyt mies, no sitten ei kiinnostele enää.

Vierailija
8458/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ketjun voisi poistaa. 

Ehkä otsikon vois vaihtaa. "Jollain taivoin kaipaukseen liittyvää chattailya" vois toimia. 

Vierailija
8459/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkasin kaljan juhannuksen kunniaksi

Metsänpeikko

Sellainen viunarölli. Varo ettei läiky yli kun alat läträämään.

Vierailija
8460/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai olet lapsen tehnyt mies, no sitten ei kiinnostele enää.

Joo, mukuloita löytyy joka kolkasta. Kortsu ei kestä yli 20 cm meisseliäni vaan antautuu.

Ketju on lukittu.