Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa avautua uskontoasioistanne livenä muille vai miksi niistä jankataan lähes joka päivä ketjussa?
Oishan se nyt huono homma, jos kaivattu uskois ihan eri tavalla. Liittyy kaipaukseen.
Olkoot vaikka juutalainen.
Ei ole väliä, kunhan pyrkii olemaan hyvä ihminen. Itse olen vanhoillislestadiolaisesta suvusta, josta meidän perhe oli uskon puolesta erkaantunut, ja vihasin yli 40 vuotta kaikkia uskovaisia. Kunnes alkoi tapahtua.
t. joskus aiemmin täyskäännöksestä maininnut, muutoin en ole uskosta kirjoittanut tavuakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro jokin asia elämästäsi joka oli niin suuri onni ettet meinannut uskoa sitä todeksi. Ihan mikä vaan käy tähän.
Se, että rakkaus kaivatun kanssa osoittautui molemminpuoliseksi.
Miksi oot sitten edelleen täällä?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro jokin asia elämästäsi joka oli niin suuri onni ettet meinannut uskoa sitä todeksi. Ihan mikä vaan käy tähän.
sivusta
Se oli varmaan lyhyt rakkaus se. Päättyi jo ja nyt on uusi mielessä
eri
Vierailija kirjoitti:
Menin alasti uimaan ihan sinun iloksesi. Harmi, ettet ollut paikalla.
Ite en uskalla. Kalat kuolis kauhistuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet lapsen tehnyt mies, no sitten ei kiinnostele enää.
Joo, mukuloita löytyy joka kolkasta. Kortsu ei kestä yli 20 cm meisseliäni vaan antautuu.
Juu juu haaveile vaan.
Haluatko ottaa asiasta selvää?
Se, että minä tykkään sinusta, ei ole mikään ihme, mutta aina välillä havahdun ja ihmettelen, että sinäkin tykkäät minusta. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
sivusta
Sinä se jaksat tentata tuntemattomien asioita
Eristä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole herkullisen näköistä uloketta jota hauet vaanis? Tai uloketta ollenkaan? :D
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
sivusta
eri
Sinä se jaksat arvailla muiden asioita
Eristä
Vierailija kirjoitti:
Se, että minä tykkään sinusta, ei ole mikään ihme, mutta aina välillä havahdun ja ihmettelen, että sinäkin tykkäät minusta. Kumma juttu.
Mulla oli tuo sama tunne monta vuotta. Nykyään en ole enää varma tykkäätkö sittenkään.
Ei kiinnosta aihe josta erosin jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole herkullisen näköistä uloketta jota hauet vaanis? Tai uloketta ollenkaan? :D
eri
Joo ei naisella ole. Riippurinnat ja kaikki muukin roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
sivusta
eri
Siinähän arvailette. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi joitakuita niin kovasti kiinnostaa toisten asiat. T. Ap-vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuo sama tunne monta vuotta. Nykyään en ole enää varma tykkäätkö sittenkään.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
No kun vuosia mennyt ilman minkäänlaista yhteydenottoa. Mutta vuodet on kyllä tehneet tehtävänsä enkä tiedä tykkäänkö enää itsekään.
Jeesus ei sanonut mitään suoraan homoudesta. Sen sijaan Jeesus puhui mm miten muita ihmisiä pitää kohdella jne.
Todellinen kristitty ei tuomitse homoutta, ei lapsia, aikuisia, vanhuksia tai vammaisia. Todellinen kristitty pyrkii elämään hyvän moraalin mukaisesti. Jokainen ihminen tietää pääsääntöisesti mikä on hyvän moraalin mukaista joten siitä on turha kiistellä.
t. krist. n
Vierailija kirjoitti:
Korkkasin kaljan juhannuksen kunniaksi
Metsänpeikko
senkin sieppo 😆😆😆😆
Juu juu haaveile vaan.