Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa avautua uskontoasioistanne livenä muille vai miksi niistä jankataan lähes joka päivä ketjussa?
Oishan se nyt huono homma, jos kaivattu uskois ihan eri tavalla. Liittyy kaipaukseen.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä teet Juhannuksena?
Samaa kuin jouluna, siskot ja lapset ja omat. 😭
Unelmoin muunlaisesta.
Rantasaunassa sinun kanssa ihnana nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkkasin kaljan juhannuksen kunniaksi
Metsänpeikko
Sellainen viunarölli. Varo ettei läiky yli kun alat läträämään.
Känkkä ränkkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on väärin
Varmaan lesboutta. Veikkaan sivusta
Rakkautta sekin
Joo mutta tässä ketjussa tuomittu erittäin pahasti eilen illalla. Uskovaiset tuomitsi.
Uskon kristilliseen Jumalaan eikä mulle tavallaan käy järkeen miksi kaksi aikuista ei saisi olla rakastavassa suhteessa. Nyt ei eletä enää kivikaudelle kuitenkaan.
Minäkin uskon Jumalaan sekä myös siihen, että elämässä on tarkoitus olla mahdollisimman hyvä ihminen ja tehdä moraalisesti hyviä tekoja. Minun moraali sanoo että lesbojen ja homojen syrjiminen ei ole hyvä teko eikä kuulu hyvän ihmisen piirteisiin.
Täydellisen hyvä vastaus.
Kaikki mihin elämässä suhtaudut helpottaa elämääsi.
Kaikki totuus minkä elämästä kiellät vaikeuttaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai olet lapsen tehnyt mies, no sitten ei kiinnostele enää.
Joo, mukuloita löytyy joka kolkasta. Kortsu ei kestä yli 20 cm meisseliäni vaan antautuu.
Olet siis dippaillut tarkoituksella useampaa avantoa. Nyt on äijä meininkiä 🏻🤛🏻🤜🏻👊🏻🏻 pistä tohon senkin osteri ossi! Senkin SONNI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun voisi poistaa.
Ehkä otsikon vois vaihtaa. "Jollain taivoin kaipaukseen liittyvää chattailya" vois toimia.
Tai sitten voisi vain suhtautua ja sopeutua mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa avautua uskontoasioistanne livenä muille vai miksi niistä jankataan lähes joka päivä ketjussa?
Oishan se nyt huono homma, jos kaivattu uskois ihan eri tavalla. Liittyy kaipaukseen.
Olkoot vaikka juutalainen.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sinä ymmärtää itse yhtään mitään elämässäsi vai kysytkö kaiken aina muilta?
Vierailija kirjoitti:
Osaavat varmaan. Mietin, onko nuo "seurakunnan vanhimmat" helluntalaisten juttuja? Heidän olen huomannut livenä harrastavan sitä, että tuovat omaa uskoaan esille ja yrittävät käännyttää :D Se saa vähän koomisiakin mittasuhteita joskus se tuputus, mutta mikäs siinä. Sopisi kuvioon, että myös netissä haluaisivat keskustella aiheesta ja tuoda kantojaan esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sinä ymmärtää itse yhtään mitään elämässäsi vai kysytkö kaiken aina muilta?
En rasita itseäni, rasita muita ennemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on väärin
Varmaan lesboutta. Veikkaan sivusta
Rakkautta sekin
Joo mutta tässä ketjussa tuomittu erittäin pahasti eilen illalla. Uskovaiset tuomitsi.
Uskon kristilliseen Jumalaan eikä mulle tavallaan käy järkeen miksi kaksi aikuista ei saisi olla rakastavassa suhteessa. Nyt ei eletä enää kivikaudelle kuitenkaan.
Joo, ja harvemmin lesbot ja homot uskossa on. Joten miten se kuuluu uskoville mitä hyö harrastaa. Pitäköön vaan omasta pelastuksesta huolta. Toinen kristitty sivus
Miten niin, kai kristityissä on aika paljon homoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavat varmaan. Mietin, onko nuo "seurakunnan vanhimmat" helluntalaisten juttuja? Heidän olen huomannut livenä harrastavan sitä, että tuovat omaa uskoaan esille ja yrittävät käännyttää :D Se saa vähän koomisiakin mittasuhteita joskus se tuputus, mutta mikäs siinä. Sopisi kuvioon, että myös netissä haluaisivat keskustella aiheesta ja tuoda kantojaan esiin.
Vapaaseurakunnalla on ainakin seurakunnan vanhimmat. Siellä joskus käynyt pyörähtämässä
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro jokin asia elämästäsi joka oli niin suuri onni ettet meinannut uskoa sitä todeksi. Ihan mikä vaan käy tähän.
Se, että rakkaus kaivatun kanssa osoittautui molemminpuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaaseurakunnalla on ainakin seurakunnan vanhimmat. Siellä joskus käynyt pyörähtämässä
Okei! Eikö nuo ole lähellä toisiaan, siis vapaaseurakunta ja helluntalaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Voisit näyttää sulojasi ;)
Näytä ite. 😄
Menin alasti uimaan ihan sinun iloksesi. Harmi, ettet ollut paikalla.