Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite voin mennä maistraatissa naimisiin, mutta ei mitään kirkkohäitä. En oo käynyt rippikouluakaan enkä käy. Eikä mitään puolen vuoden hääprosessia ja satoja vieraita. Noin kymmenen vierasta eli molempien lapsuudenperheet riittää ja max viikko järjestelyjä.
Se mikä nopeesti tulee, viheltäen menee. Maistraatissa tuomarin "vihkipuhe" on nelisivuinen. Todella puuduttavaa kuultavaa. Meinasin perua koko vihkimisen ensimmäisen sivun kohdalla. Kadutti ja v*tutti niin sa*atanasti se sanaseppoilu.
Itsellä kans maistraattivihkimys plakkarissa, eikä ollut mitään pitkästyttävää siinä. Sai muistaakseni valita pitkän tai lyhyen kaavan, ja lyhyt valittiin.
Kokonaan toinen tarina on sitten se, olisiko ensinkään pitänyt mennä naimisiin. Taisi olla 7-8 seurusteluvuoden kohdalla, kun päätin, että pitää mennä naimisiin tai erota. Olen onneksi tuosta vähän kypsynyt. Ehkä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitsin äiti sanoi, että jos viisaasti elän, en menisi naimisiin. Se on ollu itse 40 vuotta naimisissa, joten oon tietysti totellut.
Äitejä ja perheitä on erilaisia. Omani en voisi koskaan kuvitella sanovan noin, tai isoäitienkään. Tai isän tai isoisien.
Minulla on ylipäätään positiivinen kuva avioliitosta, ja miksi olisikaan muuta. Sehän on aina sen näköinen kuin sen eläjätkin, eli ei ole mitään yhtä tapaa olla naimisissa. Muiden naimisiin menemiset tai naimattomuudet ei kyllä silleen kiinnosta, eli jos joku haluaa olla koko elämänsä nimenomaan naimaton, niin se on tosi ok tietysti tehdä niin.
Minä en aio naimisiin enää. Yhden kerran olen ollut. Monet kaverit tuputtaa että " mutku mutku mut jos se oikeanlainen osuu kohdalle jne" En aio naimisiin ja sillä kaali. Sillä purjo. Ja herne. Ja sillä sipuli.
Ihan kun ois sohaissut ampiaispesää😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitsin äiti sanoi, että jos viisaasti elän, en menisi naimisiin. Se on ollu itse 40 vuotta naimisissa, joten oon tietysti totellut.
Äitejä ja perheitä on erilaisia. Omani en voisi koskaan kuvitella sanovan noin, tai isoäitienkään. Tai isän tai isoisien.
Minulla on ylipäätään positiivinen kuva avioliitosta, ja miksi olisikaan muuta. Sehän on aina sen näköinen kuin sen eläjätkin, eli ei ole mitään yhtä tapaa olla naimisissa. Muiden naimisiin menemiset tai naimattomuudet ei kyllä silleen kiinnosta, eli jos joku haluaa olla koko elämänsä nimenomaan naimaton, niin se on tosi ok tietysti tehdä niin.
Minä en aio naimisiin enää. Yhden kerran olen ollut. Monet kaverit tuputtaa että " mutku mutku mut jos se oikeanlainen osuu kohdalle jne" En aio naimisiin ja sillä kaali. Sillä purjo. Ja
Anteeks, sivusta ed
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on tekoälyn johtama. Viestejä pukkaa tekoälyn algoritmista kuin vettä esterin perseestä ja muutama kylähullu omista kaupungeistaan ruokkii sitä ja tätä hulluutta. Onko teillä kylähulluilla asiaan mitään sanottavaa? Muuta kuin että olette aivan sekaisin. Vierailkaa sekaisin chatissä.
Sinä voisit mennä käymään psykiatrilla
Sinäkin brutukseni, sinäkin. Saisit varmastikin apua älähtelyyn.
Sinäkin brutukseni. 💖 sivueriwotevö
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo yksi on ottanut vai onko se luonnostaan noin sekaisin
Sitä samaa mitä tekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio naimisiin enää. Yhden kerran olen ollut. Monet kaverit tuputtaa että " mutku mutku mut jos se oikeanlainen osuu kohdalle jne" En aio naimisiin ja sillä kaali. Sillä purjo. Ja
Joo ymmärrän täysin. Ei minusta tosiaankaan tarvi mennä uudelleen naimisiin, jos on jo ollut. Olethan sen jo nähnyt. En itsekään menisi montaa kertaa.
Kaipaisin niin hellyyttäsikin, vaikka toive on väärin.
Mulle riitti nyt, kun tuo Tomi Vantaalta tuli sekoilemaan. Lähden ulos.
Joillekin tietysti se uudelleen naimisiin meneminenkin sopii. Itselläni on tuttu, jolle avioliitossa oleminen on statuskysymys, joten hän meni uuden kumppanin kanssakin naimisiin ja heille se sopii, ovat hyvä ja luulisin loppuelämän pari.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on väärin
Varmaan lesboutta. Veikkaan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on väärin
Varmaan lesboutta. Veikkaan sivusta
Rakkautta sekin
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut Tom of Vanda. Pysy seurassamme. Kuitenkin siellä ulkonakin vain lurkkaat tätä ketjua
Vierailija kirjoitti:
mikä tää juttu on???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näen sut?
Riippuen siitä, kuka olet?Se määrittää, näkemisemme, seuraavan kohtaamisemme.
Näillä näkymin olemme samassa tilaisuudessa, jlokakuun puolessa välissä. Kenties, kukapa sen tietää... tapaamme tuolloin? Tai sitten ei.
Huomio tilaisuuden, osallistuja listalta, kuitenkin
- tapahtumaan osallistuvat naisseniorit. Näet, olenko tavoittevissa siellä.
Ja tottakai huomiot.
Niissä samoissa listoihissa, Sinäkin olet, miehenä.Nähdäänpä Syksyllä!
Yhteydenotot mahdollisia, myös ennen enakkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mussa jotain erikoista, mutta mun ystäväpiirissä häät ei oo koskaan olleet mikään puheenaihe. Harva on edes mennyt naimisiin ja niistäki moni eronnut. Ehkä meillä vaan kiinnostuksen kohteet on vähän toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo yksi on ottanut vai onko se luonnostaan noin sekaisin
Olisi kamalaa olla kuolettavan tylsä ihminen.