Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8401/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa juhannus aattoa mun ihanimmalle. Kova ikävä. Oot rakas.

Kalle

Vierailija
8402/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite voin mennä maistraatissa naimisiin, mutta ei mitään kirkkohäitä. En oo käynyt rippikouluakaan enkä käy. Eikä mitään puolen vuoden hääprosessia ja satoja vieraita. Noin kymmenen vierasta eli molempien lapsuudenperheet riittää ja max viikko järjestelyjä.

Se mikä nopeesti tulee, viheltäen menee. Maistraatissa tuomarin "vihkipuhe" on nelisivuinen. Todella puuduttavaa kuultavaa. Meinasin perua koko vihkimisen ensimmäisen sivun kohdalla. Kadutti ja v*tutti niin sa*atanasti se sanaseppoilu.

Sanoin tuolla myöhemmin, että harkitaan toki ensin useampi vuosi, että ollaanko oikeita ja menossa naimisiin. Eli en ole siis todellakaan menossa naimisiin nopeasti parin kuukauden jälkeen. Eli ei tule tässä tapauksessa nopeasti eikä mene viheltäen. Avioliitto siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Ihan oikeat terveiset ja vielä nimi alla. Hienoa! Noin sitä pitää! Ottakaa tuosta muut esimerkkiä!

Vierailija
8404/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmenoa raamattu kehoittaa harkitsemaan. Jeesus sanoi että on niitä joista ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomia ja on niitä jotka kohdusta asti ovat avioon kelpaamattomia jne. Ja joka voi valita olla menemättä naimisiin valitkoon niin mieluummin, mutta kaikkia varten tuo jälkimmäinen ei ole 😁 Lopeta se raamatusta jankutus.

Silti uskovaiset on menossa naimisiin heti parin kuukauden tutustumisen jälkeen 😂 Ei taida olleet lukeneet Raamattuansa.

Niin ovat. Tuo on niin totta. Seurakunnan vanhimmat yrittää aina sanoa että jäitä hattuun lapsukaiset nyt, mutta ei auta. Meneevät silti. Sit muutaman kuukauden päästä jutellaankin jo eroasioista. Ja kysellään onko se hyväksyttävää.

Vierailija
8405/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Ihan oikeat terveiset ja vielä nimi alla. Hienoa! Noin sitä pitää! Ottakaa tuosta muut esimerkkiä!

Koska itse laitat?

Vierailija
8406/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 8442. Hohhoijaa. Jaksaako joku muka lukea tuollaisia romaaneja? Minä en ainakaan.

Vierailija
8407/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinmenoa raamattu kehoittaa harkitsemaan. Jeesus sanoi että on niitä joista ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomia ja on niitä jotka kohdusta asti ovat avioon kelpaamattomia jne. Ja joka voi valita olla menemättä naimisiin valitkoon niin mieluummin, mutta kaikkia varten tuo jälkimmäinen ei ole 😁 Lopeta se raamatusta jankutus.

Silti uskovaiset on menossa naimisiin heti parin kuukauden tutustumisen jälkeen 😂 Ei taida olleet lukeneet Raamattuansa.

Niin ovat. Tuo on niin totta. Seurakunnan vanhimmat yrittää aina sanoa että jäitä hattuun lapsukaiset nyt, mutta ei auta. Meneevät silti. Sit muutaman kuukauden päästä jutellaankin jo eroasioista. Ja kysellään onko se hyväksyttävää.

Ei ehkä kannata saarnata niille ensin koko lapsuutta ja nuoruutta, että esiaviollinen seksi on kiellettyä. Ei pääse tapahtumaan sitten noin, että sen takia mennään naimisiin että pääsee sänkyyn.

sivusta

Vierailija
8408/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle

IRL kiitos!

Vierailija
8409/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle joka tuskin luet tätä, vietä riemun ja rauhan täyteinen Juhannus 🦌

Tuli jännä olo niinkuin usein oli vuosia sitten. Sellainen pakottava tunne, joka ajaa lukemaan ketjua. Täällä jäin pitkäksi aikaa tuijottamaan tätä viestiä. Mutta oli varmaankin miehelle?

Vierailija
8410/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Sulta uupuu nimi.

Vierailija
8411/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsin äiti sanoi, että jos viisaasti elän, en menisi naimisiin. Se on ollu itse 40 vuotta naimisissa, joten oon tietysti totellut.

Vierailija
8412/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta Tomi!

Vierailija
8413/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle

IRL kiitos!

Laitan ensi viikolla savumerkkejä.

Kalle

Vierailija
8414/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontokeskustelut omaan ketjuunsa tai menkää vaikka Suomi24:lle otsikoiden uskonnot / kristinusko / raamattu alle. Kiitos!

Vierailija
8415/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää juhannusta Tomi!

Miksi lähettelet vantaalaiselle palsta avpd tyypille viestejä esiintyen Fundan Roosana. Oletko homo?

Vierailija
8416/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskontokeskustelut omaan ketjuunsa tai menkää vaikka Suomi24:lle otsikoiden uskonnot / kristinusko / raamattu alle. Kiitos!

Se palsta on täynnä juurikin näitä vanhanaikaisia tolloja, joiden mielestä Raamatussa lukee että ei saa erota eikä harrastaa esiaviollista seksiä.

Vierailija
8417/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää juhannusta Tomi!

Miksi lähettelet vantaalaiselle palsta avpd tyypille viestejä esiintyen Fundan Roosana. Oletko homo?

wtf!!olen nainen!nyt oot erehtynyt ihmisestä?!

Vierailija
8418/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GALLUP: Mitä teet Juhannuksena?

Nukun hyvin, urheilen ja syön hyvää ruokaa. 

Vierailija
8419/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on tekoälyn johtama. Viestejä pukkaa tekoälyn algoritmista kuin vettä esterin perseestä ja muutama kylähullu omista kaupungeistaan ruokkii sitä ja tätä hulluutta. Onko teillä kylähulluilla asiaan mitään sanottavaa? Muuta kuin että olette aivan sekaisin. Vierailkaa sekaisin chatissä.

Vierailija
8420/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on tekoälyn johtama. Viestejä pukkaa tekoälyn algoritmista kuin vettä esterin perseestä ja muutama kylähullu omista kaupungeistaan ruokkii sitä ja tätä hulluutta. Onko teillä kylähulluilla asiaan mitään sanottavaa? Muuta kuin että olette aivan sekaisin. Vierailkaa sekaisin chatissä.

Sinä voisit mennä käymään psykiatrilla

Ketju on lukittu.