Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyvää juhannusta m,aaailman söpöimm'lle naisehhlle!! MInä vietän juhannuksen vähän vähemmän söppön naisen kainalossa kun ei sua näkyny. Sorit siitä! Sinnä olet kuitenkin ainanumero 1! näheklkäään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan sivisti täällä yksi päivä kuinka kauan eroaminen kestää. Oli ainakin 6 kk. En muista tarkkaan. Mutta oli myös monimutkainen homma. Joten ei kai sitä kenenkään kannata naimisiin mennä, jos ei ole satavarma että siinä on loppuelämän kumppani.
Monimutkainen homma laittaa paperiin nimet kuka hakee eroa kenestä ja palauttaa paperi siihen luukulle mistä just hait sen ? Käsittelyssä kestää 6kk. Toinen vaihe alkaa 6kk jälkeen ja ero on tuomarin allekirjoitusta vaille selvä. Yleensä kestää 1-2 kk toka vaihe. Ensimmäinen 6kk kutsutaan harkinta ajaksi. Ja se on pakollinen. Paperi lepää tuomarin pöydällä. Sit ero menee kakkos vaiheeseen = harkinta aika on päättynyt ja on about kuukaudessa selvä. Eihän tuossa itse joudu tekemään muuta kuin nimi paperiin ja odottaa 6kk onpa monimutkaista joo 😅
No omaisuushan jaetaan tasan. Ja lasten tapaamisethan hoidetaan lastenvalvojalla. Jos ei jaeta omaisuutta tasan tai lasten tapaamisista ei pääse sopimukseen. NÄMÄ MOLEMMAT edellä mainitut ei vaikuta avioero prosessiin. Nuo kaks ed mainittua asiaa hoituu riita tilanteessa asianajajien kautta. Ero on JOKATAPAUKSESSA selvä 6kk. Nuo on erillisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua ja lähellesi. Etäisyyttä on tällä hetkellä useampi sata kilometriä.
Ei ole ongelmaa. Autollahan voin hurauttaa sinne.
Olisit yllättävä juhannusvieras.
Pistät kahvit tippumaan, saunan lämpenemään ja tekstarin perään. Suuntaan Kontulan Hummerilla luoksesi.
Ei ole tutun kuuloinen ajoneuvo.
Missä sydämet????? Pistin pallajon punaisia sysädmiä!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei täällä enää näy paljon terveisiä johtuu varmasti siitä että tyypit on kyllästyneet. Ei ne terveiset ikinä saavuttaneet sitä, jolle ne lähetettiin.
Ei pidä paikkaansa vaan tätä muiden chattailua ei jaksa, kun vielä kauniit terveiset poistetaan niin minkä ihmeen takia olisivat täällä. Jos joku haluaisi lukea muutaman tyypin mielipiteitä joka asiassa he olisivat chatketjussa.
Mut joo,saahan tästätkin keskustelun ja väittelyn aikaiseksi.
Joo tuo poistattelu on kans varmasti yksi syy. Itse kirjoitankin terveiset nykyään kaksplussalle. Siellä ne sentään pysyy ja on siis todennäköisempää että kaivattu näkee.
Tuskinpa se sun kaivattus millään kaksplussalla käy, harva edes tietää kok
Ei kaikki häpeä kertoa ,että lukee ja kirjoittaa keskustelupalstoilla koska siinä ei ole mitään hävettävää.Trollaus ja pelkkä kiusannteko on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua ja lähellesi. Etäisyyttä on tällä hetkellä useampi sata kilometriä.
Ei ole ongelmaa. Autollahan voin hurauttaa sinne.
Olisit yllättävä juhannusvieras.
Pistät kahvit tippumaan, saunan lämpenemään ja tekstarin perään. Suuntaan Kontulan Hummerilla luoksesi.
Ei ole tutun kuuloinen ajoneuvo.
Erityisesti Kontula ei sovi kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei täällä enää näy paljon terveisiä johtuu varmasti siitä että tyypit on kyllästyneet. Ei ne terveiset ikinä saavuttaneet sitä, jolle ne lähetettiin.
Ei pidä paikkaansa vaan tätä muiden chattailua ei jaksa, kun vielä kauniit terveiset poistetaan niin minkä ihmeen takia olisivat täällä. Jos joku haluaisi lukea muutaman tyypin mielipiteitä joka asiassa he olisivat chatketjussa.
Joo tuo poistattelu on kans varmasti yksi syy. Itse kirjoitankin terveiset nykyään kaksplussalle. Siellä ne sentään pysyy ja on siis todennäköisempää että kaivattu näkee.
Tuskinpa se sun kaivattus millään kaksplussalla käy, harva edes tietää kok
Kaksplussan ketjussa on ollut kuule tällä viikollakin öisin paljon porukkaa ja paremmat keskustelut
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ja viestin sulle "rakastan sinua". Enkä valehtele.
Kiva. Muutama muukin on ilmaissut minulle elämässäni rakastavansa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussalla oli 857000 "kävijää" viime kuussa, vauva.fi:llä 7.5 miljoonaa. Keskivertokäynti kaksplussalla kesti 1:29 minuuttia, täällä 8:30 minuuttia.
Selvennyksenä vielä, että kävijä ei tarkoita että esim. vauva.fi:tä lukee 7.5 miljoonaa uniikkia ihmistä, vaan usein tietyn ajan jälkeen, esim. 30 minuuttia, sama ihminen lasketaan uudelleen jos hän päivittää sivun, avaa ketjun tms. Mutta siis, vauva.fi on paljon aktiivisempi sivusto kuin kaksplus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä teet Juhannuksena?
Ei kuulu ketjun aiheeseen!
Ellei halua tietää mitä kaivattu tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussalla oli 857000 "kävijää" viime kuussa, vauva.fi:llä 7.5 miljoonaa
Ei se haittaa. Mulle riittää että kunhan kaivattu käy siellä. Ei tarvi käydä 7 miljoonaa. Parempikin ettei käy noin paljoa pällistelemässä. Kaivattu käy, jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ja viestin sulle "rakastan sinua". Enkä valehtele.
Kiva. Muutama muukin on ilmaissut minulle elämässäni rakastavansa minua.
Ei ollut sulle.
Minkä ikäisiä te ootte te naiset, joiden on ihan välttämätön pakko päästä naimisiin, tai muuten on ihan Ikea-meininkiä?
Vierailija kirjoitti:
Kun naimisiin mennään niin erota ei saa. Niin lukee Raamatussa!
Raamatun mukaan saa erota. Mooseksen laki. Jota Jeesus kommentoi, että Jumala antoi kyseisen lain, koska ihmiset on niin kovasydämisiä 😁
Halustako sitten, jos ei uskalluksesta? Kiinnostelee.
Omalle kaivatulle tiedoksi, että en ole sitten menossa naimisiin. Koskaan. Uskovaisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te ootte te naiset, joiden on ihan välttämätön pakko päästä naimisiin, tai muuten on ihan Ikea-meininkiä?
Ei kai se ikään liity muuten kuin siten, että vähän vanhempien ikäluokkien mielestä se voi olla jotenkin ihanan nykyaikaista, coolia ja siistiä asua avoliitossa. He voivat saada siitä sellaista tunnelmaa, että ollaan vähän tällaisia rohkeita omantienkulkijoita joiden ei oo pacco mennä naimisiin xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ikään liity muuten kuin siten, että vähän vanhempien ikäluokkien mielestä se voi olla jotenkin ihanan nykyaikaista, coolia ja siistiä asua avoliitossa. He voivat saada siitä sellaista tunnelmaa, että ollaan vähän tällaisia rohkeita omantienkulkijoita joiden ei oo pacco mennä naimisiin xD
Okei. Eli olette nuoria. Kai se on joku lapsuuden prinsessapäiväunelma siellä takana sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Eli olette nuoria. Kai se on joku lapsuuden prinsessapäiväunelma siellä takana sitten.
Ei mulla ole ollut koskaan mitään "prinsessapäiväunelmia" :D En ole ylipäätään oikein koskaan haaveillut hääjuhlasta tai lapsena miettinytkään koko asiaa.
Parempi olla omissa asunnoissa. Et tarvitse edes muuttaa eron tullen.