Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
"En oo kuullut tuollaisesta. Itselläni on tuo diagnoosi ja mulle neljä vuotta on lyhyt aika. En tiiä liittyykö mitenkään asiaan, kun en ole tuollaisesta ylipäätään kuullut. Ajanhallintahan adhd:lle helposti haastavaa, joten silleen aika kyllä vaan "menee""
Jos sulla on diagnoosi, niin sulla on varmana myös lääkitys. Ilmeisesti meni niin että ilman lääkitystä menee nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan elelee elämäänsä ilman pakkomiellettä saada suhdetta, vaikka sitten vähän ihastuneenakin.
Eivät siis odota tai odotuta.
Aivan 😊
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaala-Maiju taas vauhdissa jankkaamassa ohispaskaa.
Kuka se on? Ja eikö tämä ketju ole ollut aina pelkkää ohispaskaa. Ei täällä paljon terveisiä näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh. Uskovaiset noudattaa vain niitä sääntöjä, mitkä niille itselle on kivoja. Homot ja lesbot voi tuomita helvettiin, jos ite on hetero. Mutta esiaviollinen seksi ja eroaminen on ok, koska se on itelle kivempi.
Mun tuntemat uskovaiset ei hyväksy eroamista ja esiaviollista seksiä.
Mut tietty on mulla sellanenkin kaveri joka jauhaa uskosta ja elää miten sattuu, että kai hänkin voi olla uskovainen. En vaan ole koskaan häntä pitänyt uskovaisena, kun teot ei puhu sen puolesta yhtään :D Jotain saarnoja kuitenkin kuuntelee ja ottaa uskoa puheeksi.
Ei munkaan tutut ole hyväksynyt eroamista, kunnes itse erosivat. Sitten suhtautuminen muuttui yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Juhannus oli itselläni deadline meille. Seuraava vuoronumero.
Nämä kuuluu osastoon lapselliset huumori kirjoitukset. Tulet internettiin ja kirjoitat deadlinestä ? :D varmaan olet kohteelle kertonut tämän ? Mieti itseäsi ?! Mitä saavutit tällä ?? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh. Uskovaiset noudattaa vain niitä sääntöjä, mitkä niille itselle on kivoja. Homot ja lesbot voi tuomita helvettiin, jos ite on hetero. Mutta esiaviollinen seksi ja eroaminen on ok, koska se on itelle kivempi.
Mun tuntemat uskovaiset ei hyväksy eroamista ja esiaviollista seksiä.
Mut tietty on mulla sellanenkin kaveri joka jauhaa uskosta ja elää miten sattuu, että kai hänkin voi olla uskovainen. En vaan ole koskaan häntä pitänyt uskovaisena, kun teot ei puhu sen puolesta yhtään :D Jotain saarnoja kuitenkin kuuntelee ja ottaa uskoa puheeksi.
Ei munkaan tutut ole hyväksynyt eroamista, kunnes itse erosivat. Sitten suhtautuminen muuttui yhtäkkiä.
Siis uskovaisista tutuista puhun. En kenestä tahansa tutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaala-Maiju taas vauhdissa jankkaamassa ohispaskaa.
Kuka se on? Ja eikö tämä ketju ole ollut aina pelkkää ohispaskaa. Ei täällä paljon terveisiä näy.
Ei kai, kun kukaan ei jaksa niitä lähettää kun hautautuu milloin minkäkin ohiksen alle. Ei tuo "no ainahan näin on" vieläkään oikein toimi oikeutuksena jatkuvalle ohikselle, vieläkin, ilmaista tehdä vaikka se "hölise mitä haluat" ketju jonne saa suoltaa mitä mieleen juolahtaa läpi päivän ja hyppiä tasajalkaa, kun joku vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua ja lähellesi. Etäisyyttä on tällä hetkellä useampi sata kilometriä.
Ei ole ongelmaa. Autollahan voin hurauttaa sinne.
Olisit yllättävä juhannusvieras.
Pistät kahvit tippumaan, saunan lämpenemään ja tekstarin perään. Suuntaan Kontulan Hummerilla luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei neljäkään vuotta ole paljoa. Neljä vuotta sitten oli kesä 2021, ei siitä kauaa ole.
Siitähän on ikuisuus! Tässä välissä on tapahtunut useita muutoksia elämässä, olen muuttanut ja ihastuskin vaihtunut, useita reissuja on tehty ja uusia ystäviä saatu. Neljä vuotta on tosi pitkä aika, en laittaisi tunnepuolella sitä pauselle kenenkään epävarman takia.
Oot varmaan vielä nuori? Ite olen jo nelikymppinen ja neljä vuotta on tosi lyhyt aika
eri
Mä taas olen noin 35 ja mulle neljä vuotta todellakin on pitkä aika. Ei ole nyt nuoruudesta tai vanhuudesta kyse vaan enemmän yksilöllisestä kokemuksesta ja siitä mitä t
En oo kuullut tuollaisesta. Itselläni on tuo diagnoosi ja mulle neljä vuotta on lyhyt aika. En tiiä liittyykö mitenkään asiaan, kun en ole tuollaisesta ylipäätään kuullut. Ajanhallintahan adhd:lle helposti haastavaa, joten silleen aika kyllä vaan "menee"
Minullakin ja mulla taas tosiaan 4 vuotta on pitkä aika. Yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
"En oo kuullut tuollaisesta. Itselläni on tuo diagnoosi ja mulle neljä vuotta on lyhyt aika. En tiiä liittyykö mitenkään asiaan, kun en ole tuollaisesta ylipäätään kuullut. Ajanhallintahan adhd:lle helposti haastavaa, joten silleen aika kyllä vaan "menee""
Jos sulla on diagnoosi, niin sulla on varmana myös lääkitys. Ilmeisesti meni niin että ilman lääkitystä menee nopeaa.
En käytä lääkettä. Sen lääkkeen alaisena tosiaan aika pysähtyy ja koko keho voi mennä jotenkin ihan jumiin, on outo kokemus :D
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. Ei lääkitystä ja ei mene aika nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kahden ihmisen kesken sovittava asia onko muitakin kuvioissa mukana vai ei. Niitä asioita ei palstalaisten kanssa sovita. Jos on sovittu ettei muita ole ja odotetaan, tulee toimia sitten myöa sen mukaisesti. Mutta se on kahden ihmisen välinen asia.
Pointti usein onkin että jotenkin kummallisesti mahdollisista jollain tavalla kolmansista tai neljänsistä osapuolista ei informoida kumppania avoimesti. Ei kerrota että hei btw olen sun kanssa vain koska odotan yhtä mieluisampaa ihmistä tai vastaavaa. Jos infotaan niin tehkööt ja eläkööt ihmiset miten lystäävät. Jos ei infota niin onhan se väärin parisuhteen toista osapuolta kohtaan uskotella jotain mikä ei pidäkään paikkaansa. Leikkiä sitoutunutta vaikkei ole. Leikkiä uskollista vaikkei ole. Leikkiä yhdessä onnellist
On myös avoimia suhteita ja avointa puhetta. Ja joskus ulkopuolisille ei haluta puhua suoraan ennen eroa, vaikka molemmilla olisi tiedossa aidosti toistensa tunteet ja että toinen/molemnat haluavat erota. Voi vaikka haluta säästää läheisiään, lapsiaan yms
No se on varmaan sitten joku aivojen ominaisuus sen ajan kulumisen nopeus. Ihan niin kuin ihmiset ei näe värejäkään samalla tavalla. Riippuu silmistä ja aivoista. Kaikki kokee elämän ja ajan eri tavalla. Yksilöllisesti. Itselle aika kuluu näin nelikymppisenä silti huomattavasti nopeammin kuin lapsena kului.
GALLUP: Mitä teet Juhannuksena?
Vattu mikä päivä tämä taas oli, niin älyttömiä ettei voi kun nauraatai käyttää voimasanoja. Ja rentoa juhannusta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Kompaktihkot rintasi ovat varmasti yhä muodossaan lastensaannin jälkeenkin. Tahtoisin niin riisua paitasi ja rintaliivisi nähdäkseni kyseiset kaunottaret luonnontilaisena. Tunnustelisin käsin hellästi niiden pehmeyttä ja voisinpa antaa varovaisen suukon, lipaista hieman ja kuulostella reaktiotasi.
Niin joo, aivan.
Mitä tuumit, että naisesi, itse, haluaa Sinulta sitä samaa kiihouitavisuutta, kivikovaa penisstästäsi, loputontonta intohimoa, monipuolista seksiä.
Sillä noita kaikkia ja paljon muuta, nykynaiset haluavat miehiltään. Synnytys on naiselle vain muutaman kuukaiden juttu. Selsuaalsestenkin.
Nykyään tiedetään, hisroriaa enemmän, naisenkin seksuaalisiudesta. Ja hyvä näin.
Ja miten suutaan soittavat, peniksellään muka ylpeilevät miehet, reagovat sihen:
- jos, jokin aika synnyttyksen jälkeen, ilmeneekin, ettei laps olekaan, Sinun, aviokummanin, lapsi.
Tää vain muistuksena, kaikille niille miehille, jotka leveilevät, puhuvat paksaa seksistä, vähättelevät naisua: Jopa omaa aviovaimoaan.
Ehkä just tämä mies, et olekaan ollut niin hyvä, tyydyttävä rakastaja. Kuin olet omassa tyhmässä mielikuvituksessa, luullua.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP: Mitä teet Juhannuksena?
Homehdun kerrostaloyksiössäni ja murehdin tekemättömiä töitä.
Se ettei täällä enää näy paljon terveisiä johtuu varmasti siitä että tyypit on kyllästyneet. Ei ne terveiset ikinä saavuttaneet sitä, jolle ne lähetettiin.
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan sivisti täällä yksi päivä kuinka kauan eroaminen kestää. Oli ainakin 6 kk. En muista tarkkaan. Mutta oli myös monimutkainen homma. Joten ei kai sitä kenenkään kannata naimisiin mennä, jos ei ole satavarma että siinä on loppuelämän kumppani.
Monimutkainen homma laittaa paperiin nimet kuka hakee eroa kenestä ja palauttaa paperi siihen luukulle mistä just hait sen ? Käsittelyssä kestää 6kk. Toinen vaihe alkaa 6kk jälkeen ja ero on tuomarin allekirjoitusta vaille selvä. Yleensä kestää 1-2 kk toka vaihe. Ensimmäinen 6kk kutsutaan harkinta ajaksi. Ja se on pakollinen. Paperi lepää tuomarin pöydällä. Sit ero menee kakkos vaiheeseen = harkinta aika on päättynyt ja on about kuukaudessa selvä. Eihän tuossa itse joudu tekemään muuta kuin nimi paperiin ja odottaa 6kk onpa monimutkaista joo 😅
Löytäisköhän joku sen eroamisprosessiviestin vielä jostain sivujen takaa. Se oli kokemuksella kerrottu ja pitkä. Pitää alkaa etsimään, vaikka turhauttaa selata ketjua taaksepäin.