Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8281/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtuaalihalit ja ne kaikki imelät hymiöt ei todellakaan auta, kun todellisuus on yhtä tyhjän kanssa. Olen vihainen kaivatulleni. 

Entä mitä sä olet tehnyt?

Vierailija
8282/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla vaikka vuosikaudet kaveri ja odotella parempaa/sopivampaa tilannetta. Eikä läheskään kaikki -varsinkaan miehet- ole sellaisia, että sitten elämä pausella venaavat vaan ja riutuvat odotuksen syövereissä, vaan voivat jopa hommata tyttöystävän välillä yms.

Sulla on erikoiset tuttavat. Enpä haluaisi ajatella, että joku seurustelee jonkun kanssa vain ajankuluksi jotakuta toista odotellessa.

Eihän se sun ajattelusta ole kiinni että noin voi olla ja on. Minäkin odotan yhä kaivattuani, vaikka se olisi hölmöä, mutta olen silti mennyt kaipauksen aikana yhteen saatavilla olleen kanssa ja lapsenkin hankkinut. Ei elämää tarvitse keskeyttää kaipauksen vuoksi. 

Kuten sa

Ethän sinä sitä voi määritellä kenen ympyrät on erikoisia, luultavasti samoihin ympyröihinkin mahtuu erilaisia ihmisiä erilaisine käsityksineen. Sinä ja tuo edellä kirjoittanut voitte olla vaikka samoissa ympyröissä, eihän ihmiset nuita asioita kauheasti huutele missään. 

Kyllä mä sen kuule ihan itse määrittelen, mikä mulle on erikoista ja mikä ei :D mulla on läheiset välit tuttujeni kanssa ja keskustelemme asioista ihan syvemmälläkin tasolla. Emme varmasti liiku samoissa piireissä sinun tai edellisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä olla vaikka vuosikaudet kaveri ja odotella parempaa/sopivampaa tilannetta. Eikä läheskään kaikki -varsinkaan miehet- ole sellaisia, että sitten elämä pausella venaavat vaan ja riutuvat odotuksen syövereissä, vaan voivat jopa hommata tyttöystävän välillä yms.

Sulla on erikoiset tuttavat. Enpä haluaisi ajatella, että joku seurustelee jonkun kanssa vain ajankuluksi jotakuta toista odotellessa.

Eihän se sun ajattelusta ole kiinni että noin voi olla ja on. Minäkin odotan yhä kaivattuani, vaikka se olisi hölmöä, mutta olen silti mennyt kaipauksen aikana yhteen saatavilla olleen kanssa ja lapsenkin hankkinut. Ei elämää tarvitse keskeyttää kaipauksen vuoksi. 

Kuten sa

Mikä tässä on erikoista? Taivastelu ja sussiunailu ei nyt oikein avaa mitään sisällöllistä antia.

Ei sen ole tarkoituskaan mitään avata vaan päättää. En mä ole kovin kiinnostunut jatkamaan tätä juttua ja oppimaan lisää teidän mielenliikkeistänne, ei vaikuta kovin kiinnostavalta. Hyväksy erilaisuus ja elä eteenpäin! :)

Vierailija
8284/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pitkää odotuttaa. Voi mennä tilaisuus ohi.

Näin kirjoittaa vain kiimassa oleva, ei rakastunut tai ihastunut.

Sivusta 

Blaa blaa. Aito rakkaus ja ihastus ei odotuta.

Mitä sinä teet täällä? :D

Sivusta

Mitä sulle kuuluu kuka ja milloin on täällä. Vapaa maa ja palsta. Säännöissä tosin sanotaan, ettö trollaus on kielletty eli mitä sä teet täällä.

Tämä!!!!!!!!!!! Toi on kaikista rasittavista trolleista kaikkein rasittavin ja aina tenttaamassa muiden täällä olemisia 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

sivusta

Näin on. Oikein se arkkityyppi naapurin kyttäävästä eläkeläisvanhastapiiasta.

Vierailija
8285/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sun ajattelusta ole kiinni että noin voi olla ja on. Minäkin odotan yhä kaivattuani, vaikka se olisi hölmöä, mutta olen silti mennyt kaipauksen aikana yhteen saatavilla olleen kanssa ja lapsenkin hankkinut. Ei elämää tarvitse keskeyttää kaipau

Kyllä mä sen kuule ihan itse määrittelen, mikä mulle on erikoista ja mikä ei :D mulla on läheiset välit tuttujeni kanssa ja keskustelemme asioista ihan syvemmälläkin tasolla. Emme varmasti liiku samoissa piireissä sinun tai edellisen kanssa. 

Jaa. Mulla on niin paljon tuttuja, etten todellakaan tiedä heidän mielipiteitään läheskään kaikista asioista. Ei tämä aihe ole tullut puheeksi edes läheisten ystävien kanssa, joten en mene heidän puolestaan mitään sanomaan, että mitä mieltä olisivat. :)

Vierailija
8286/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kahden ihmisen kesken sovittava asia onko muitakin kuvioissa mukana vai ei. Niitä asioita ei palstalaisten kanssa sovita. Jos on sovittu ettei muita ole ja odotetaan, tulee toimia sitten myöa sen mukaisesti. Mutta se on kahden ihmisen välinen asia.

Vierailija
8287/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Onko ne toisiaan poissulkeva kombo ?

Vierailija
8288/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja jokainen asettaa itse elämälleen ne standardit mitä haluaa. Esim. jos vaan vuosikaudet seurustelee eikä poikaystävä ota koskaan puheeksi naimisiinmenoa tai jopa suhtautuu siihen välttelevästi, niin joku voisi tehdä omat johtopäätöksensä, kun taas jollekin on ihan fine olla tuollaisessa tilanteessa.

Onhan sellainen vähän kädenlämpöinen seukkailu, suhteet ja sarjamonogamismi ihan normaalia nykyään, ja monilla on monia eri seurustelukumppaneita ihan jo pelkän nuoruutensakin aikana. Ei kai siinä mitään erikoista tai ihmeellistä ole. Käsittääkseni useinkin parit voi tiedostaa, ettei tässä mitään loppuelämää edes yritetä olla, vaan ollaan nyt sen aikaa kun tuntuu siltä. 

Vierailija
8289/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin.

Vierailija
8290/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaamallani A-naisella on isot nännit. Ovat pullottaneet joskus mustan kankaan lävitse. Joskus hänellä on myös ollut mustat, ohuet leggingsit, joiden lävitse ovat loistaneet valkoiset pikkarit. Ihana nainen.

No hyvä, nyt tiedämme hänestä tärkeimmän.

Hyvät tunnisteet, eikö? Jos olet täällä, A: Pidin näkemästäni.

Vierailija
8291/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

No, kuinka kauan sinä odottaisit? Mikä sinusta olisi vielä kohtuullista? Kuinka paljon jotta antaa ajastaan tarpeeksi ja todistaa sillä rakkauttaan? Vuosi? Viisi? Kymmenen? Minä nimittäin olen antanut aikaa yli 6 vuotta. Sekään ei sinusta, sivustakatsojasta (huom, se et ole sinä joka joutuu odottamaan), varmaan riitä rakkauden tunteiden todeksi osoittamiseen. Ja kyllä, olen ymmärtänyt että eihän ne vahvat tunteet ainakaan minuun kohdistu, koska kukaan joka tuntee vahvasti ei odotuta toista vuosia eikä myöskään itse halua vapaaehtoisesti odottaa näin kauan.

Rakkaus on rakkautta. Rajat taas ovat rajoja. Rakkaus ei tarkoita rajattomuutta ja pohjatonta oman elämänsä uhraamista todistellakseen että rakastaa. Sivusta myös.

Vierailija
8292/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudon kuuloinen kuvio, että olet perustanut perheenkin toisen kanssa ja yhä odotat toista. Onko se kaipaamasi siis varattu, ja olet ekana jonossa vamppaamassa sitä, jos joskus eroaa? Vähän epistä kyllä sun puolisolle, mutta elämä on. Sivusta

Vierailija
8293/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän en siis odottelisi. Nuorempana hölmönä olen kyllä odotellut/jumitellut useitakin vuosia muutamaan otteeseen jossain ihastuksessa, ja alitajuisesti odottanut jotain muutosta tilanteeseen, mutta se oli tosiaan sitä elämänvaihetta se.

Eri asia jos odottelu on sellaista, ettei siihen sisälly odotuksia eikä se vie elämästä tilaa tai pistä elämää pauselle. Siihen kuuluu myös kaveruus ja tekemisissä oleminen, eli jos ei olla edes tekemisissä, niin ei todellakaan kannata odotella :D

Vierailija
8294/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei neljäkään vuotta ole paljoa. Neljä vuotta sitten oli kesä 2021, ei siitä kauaa ole. 

Siitähän on ikuisuus! Tässä välissä on tapahtunut useita muutoksia elämässä, olen muuttanut ja ihastuskin vaihtunut, useita reissuja on tehty ja uusia ystäviä saatu. Neljä vuotta on tosi pitkä aika, en laittaisi tunnepuolella sitä pauselle kenenkään epävarman takia.

Kaikki ei ole yhtä kevytkenkäisiä kuin sinä :)

Tuo on tervettä, ei kevytkenkäistä. Epätervettä on kuvio jossa joku odotuttaa nyt vaikka sen neljä vuotta ja joku toinen suostuu siihen ja laittamaan elämänsä odotuksen ajaksi pauselle jonkun sellaisen takia joka ei saa edes neljässä vuodessa päätettyä mitä tai ketä haluaa. Ei ole normaalia ajatella että olisi ok odottaa muilta jotain vuosikausien odotuksia. Se jos jokin on ihan vain äärimmäisen huonolla tavalla itsekästä. Eri.

Vierailija
8295/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit paras kollega, Tiina S 🌹

Vierailija
8296/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin.

Laita viestiä.

Vierailija
8297/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan elelee elämäänsä ilman pakkomiellettä saada suhdetta, vaikka sitten vähän ihastuneenakin.

Eivät siis odota tai odotuta. 

Vierailija
8298/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ohhoh. Itse olen vain kiltisti odotellut kaivattua. Mutta pitääpä itekin ettiä joku seuraksi tähän väliajaksi. On ollut yksinäistä. Voishan tuota lapsekin tekaista tosiaan. Kai se kaivattu sitten sen ottaa omakseen myös.

sivusta

Vierailija
8299/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei neljäkään vuotta ole paljoa. Neljä vuotta sitten oli kesä 2021, ei siitä kauaa ole. 

Siitähän on ikuisuus! Tässä välissä on tapahtunut useita muutoksia elämässä, olen muuttanut ja ihastuskin vaihtunut, useita reissuja on tehty ja uusia ystäviä saatu. Neljä vuotta on tosi pitkä aika, en laittaisi tunnepuolella sitä pauselle kenenkään epävarman takia.

Oot varmaan vielä nuori? Ite olen jo nelikymppinen ja neljä vuotta on tosi lyhyt aika

eri

Vierailija
8300/35298 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kahden ihmisen kesken sovittava asia onko muitakin kuvioissa mukana vai ei. Niitä asioita ei palstalaisten kanssa sovita. Jos on sovittu ettei muita ole ja odotetaan, tulee toimia sitten myöa sen mukaisesti. Mutta se on kahden ihmisen välinen asia.

Pointti usein onkin että jotenkin kummallisesti mahdollisista jollain tavalla kolmansista tai neljänsistä osapuolista ei informoida kumppania avoimesti. Ei kerrota että hei btw olen sun kanssa vain koska odotan yhtä mieluisampaa ihmistä tai vastaavaa. Jos infotaan niin tehkööt ja eläkööt ihmiset miten lystäävät. Jos ei infota niin onhan se väärin parisuhteen toista osapuolta kohtaan uskotella jotain mikä ei pidäkään paikkaansa. Leikkiä sitoutunutta vaikkei ole. Leikkiä uskollista vaikkei ole. Leikkiä yhdessä onnellista vaikkei ole jne.

Ketju on lukittu.