Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vaaleahko ylhäältä ja alhaalta tumma sitten viime näkemän.
Samassa päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleahko ylhäältä ja alhaalta tumma sitten viime näkemän.
Samassa päässä?
Molemmissa päissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän sinulle kaipaavan ajatukseni. Voit kantaa sitä mukanasi tai repiä sen paloiksi ja polkea maahan. Toivon, että se tuo iloa päivääsi vaiket näe sitä.
Miksi polkisin sen maahan?
En tiedä, mitä ajattelet. Kaikki mahdollisuudet ovat auki.
Vierailija kirjoitti:
Luovun susta ja tästä turhasta kaipauksesta. Silti toivon kaikkea hyvää sulle, pärjäile (jä kyllähän sä pärjäät).
Kiitos, vihdoinkin.
Koko tapahtumien virta, on ollut uskomatonta väärinkäsitystä, alusta lähtien.
Hyvää jatkoa sinullekin! 🥂 👋
Viimeisin viestinvaihto kaivatun kanssa wa ?
13.11.2024 " I can come visit 😁" tuli häneltä. En vastannut asiaan mitään. Seuraavana aamuna olinkin estolla 😯🤔😅 Mahtoi ottaa häntä päähän kun ei irronnut p*rsettä hetimmiten.
Vierailija kirjoitti:
13.11.2024 " I can come visit 😁" tuli häneltä. En vastannut asiaan mitään. Seuraavana aamuna olinkin estolla 😯🤔😅 Mahtoi ottaa häntä päähän kun ei irronnut p*rsettä hetimmiten.
Semmonen kaivattu sulla :D
Tänään laskeutuu tietynlainen rauha ylleni. Se tunne että mun pitää kiirehtiä, että jossain on se joku mulle, se on etäinen ja poissa. Totta se on, niin varmasti onkin. Joku tuolla minulle on. Mä vaan en tarvitse ketään tai mitään. En halua ketään tai mitään. En ole varma rikoitko sinä minut vai saitko vain ne minun rikkonaiset osat esiin. Minä olen kuin sinä, olen aina ollut. Minä en pysty siihen mitä sinä haluat sinä et pysty siihen mitä minä haluan ja jos pystyn, et halua ja jos pystyt, minä en halua.
näen vuosien kehiä edessämme.
minä elän elämääni, sinä sinun
en unohda sinua koskaan
Jos asuisit vielä rivarissa niin tulisin lupia kyselemättä ovelle😌
Oon jotenkin turta. Ehkä mä vaan odotan. Rakennan elämäni ja odotan sinua. Hullu se on, sanovat, totta joka sana. En itke enää, ainakaan paljon
Vierailija kirjoitti:
Juhannusyössä yhdyttäisiin.
Yhtymäkohtia pitäisi saada lähemmäs toisiaan, jotta niin voisi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kaivattu sulla :D
En varsinaisesti kaipaile -häntä- enää. Mut oli niin hyvä makkarin puolella että väkisinkin välillä sitä touhua kaipaa tai tulee mieleen elämän paras s*ksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Tänään laskeutuu tietynlainen rauha ylleni. Se tunne että mun pitää kiirehtiä, että jossain on se joku mulle, se on etäinen ja poissa. Totta se on, niin varmasti onkin. Joku tuolla minulle on. Mä vaan en tarvitse ketään tai mitään. En halua ketään tai mitään. En ole varma rikoitko sinä minut vai saitko vain ne minun rikkonaiset osat esiin. Minä olen kuin sinä, olen aina ollut. Minä en pysty siihen mitä sinä haluat sinä et pysty siihen mitä minä haluan ja jos pystyn, et halua ja jos pystyt, minä en halua.
näen vuosien kehiä edessämme.
minä elän elämääni, sinä sinunen unohda sinua koskaan
Mielettömän hyvin kuvattu sielujemme samanlaisuus. Olet monipuolisesti lahjakas.
Olemmehan kuitenkin edelleen ystäviä, se ei katoa minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovun susta ja tästä turhasta kaipauksesta. Silti toivon kaikkea hyvää sulle, pärjäile (jä kyllähän sä pärjäät).
Kiitos, vihdoinkin.Koko tapahtumien virta, on ollut uskomatonta väärinkäsitystä, alusta lähtien.
Hyvää jatkoa sinullekin! 🥂 👋
Tämä pisti silmään, voisin hyvin kuvitella tämän olevan itselleni, vaikken ap olekaan...
...t eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusyössä yhdyttäisiin.
Yhtymäkohtia pitäisi saada lähemmäs toisiaan, jotta niin voisi käydä.
Kohtaanto-ongelmia kesäyössä? Yhteen käydään, yhteen tullaan. Tilanne suorastaan huutaa rajua rakkaudellista ratkontaa. 😉 erisivu
Kohtelen sinua kuten toivoin äitini kohtelevan minua. Seuraavaksi kohtelen sinua kuten äitini kohteli minua. Lopulta kohtelen sinua kuten haluaisin kohdella äitiäni.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelen sinua kuten toivoin äitini kohtelevan minua. Seuraavaksi kohtelen sinua kuten äitini kohteli minua. Lopulta kohtelen sinua kuten haluaisin kohdella äitiäni.
Mites isähommat?
Vierailija kirjoitti:
Mommy issues?