Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
7681/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelen sinua kuten toivoin äitini kohtelevan minua. Seuraavaksi kohtelen sinua kuten äitini kohteli minua. Lopulta kohtelen sinua kuten haluaisin kohdella äitiäni. 

???

Vierailija
7682/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen juhannusöisen kohtaamisen puolivälissä sillalla. Siinä lopulta sinut kaidetta vasten kumartuneena, minä takanasi kädet lanteillasi, vyötärölläsi jne. yhteistä loitsurytmiä rummuttaisimme kehoillamme. Tumman veden lipuessa alitsemme, siinä taikayönä saisimme, toisemmekin. Loitsinnan lopuksi siellä veden pinnassa voisi nähdä heijastuksen upeasta parista, jos uskaltaisimme yhdessä kurkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään laskeutuu tietynlainen rauha ylleni. Se tunne että mun pitää kiirehtiä, että jossain on se joku mulle, se on etäinen ja poissa. Totta se on, niin varmasti onkin. Joku tuolla minulle on. Mä vaan en tarvitse ketään tai mitään. En halua ketään tai mitään. En ole varma rikoitko sinä minut vai saitko vain ne minun rikkonaiset osat esiin. Minä olen kuin sinä, olen aina ollut. Minä en pysty siihen mitä sinä haluat sinä et pysty siihen mitä minä haluan ja jos pystyn, et halua ja jos pystyt, minä en halua. 

näen vuosien kehiä edessämme. 

minä elän elämääni, sinä sinun

en unohda sinua koskaan 

Molemmissa jotain vielä liian kesken, liian rikki, että voi aidosti olla lähellä toista, jossa aistii saman turvattomuutta pintaan nostavan keskeneräisyyden.

Silti voi rakastaa. Silti voisi haluta toisen lähelle.

Sivuilija?

Vierailija
7684/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään laskeutuu tietynlainen rauha ylleni. Se tunne että mun pitää kiirehtiä, että jossain on se joku mulle, se on etäinen ja poissa. Totta se on, niin varmasti onkin. Joku tuolla minulle on. Mä vaan en tarvitse ketään tai mitään. En halua ketään tai mitään. En ole varma rikoitko sinä minut vai saitko vain ne minun rikkonaiset osat esiin. Minä olen kuin sinä, olen aina ollut. Minä en pysty siihen mitä sinä haluat sinä et pysty siihen mitä minä haluan ja jos pystyn, et halua ja jos pystyt, minä en halua. 

en unohda sinua koskaan 

Tulit vihdoin uskoon ? Sivusta.

Vierailija
7685/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, eksyin tänne. Luultavasti pakenen pitkää työlistaa.

Vierailija
7686/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelen sinua kuten toivoin äitini kohtelevan minua. Seuraavaksi kohtelen sinua kuten äitini kohteli minua. Lopulta kohtelen sinua kuten haluaisin kohdella äitiäni. 

Terapiaan siitä.

Kihis ? 

Vierailija
7687/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh blondille terkut ;) 

Oisit sanonu blondille terkut, kun niitä on vähemmän kun yh blondeja.sivusta.

Vierailija
7688/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Vi##uilua ja maalitusta luultavasti. Ei ruokita tuota. Sivusta.

Vierailija
7689/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisit vielä rivarissa niin tulisin lupia kyselemättä ovelle😌 

En kyllä tykkää yllätysvieraista. Sivusta

Vierailija
7690/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vielä tiedä yhdynkö juhannuksena, varmaan kaikkia kiinnostaa mitä tuleman pitää. 

En halua tietää, jos olet kaivattuni. 

Lupaan etten tule tänne kertomaan mitä tapahtui. 

🤐

Vierailija
7691/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuisit vielä rivarissa niin tulisin lupia kyselemättä ovelle😌 

En kyllä tykkää yllätysvieraista. Sivusta

Yllätysvieraille varataan yllätyksiä tietysti.

Vierailija
7692/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä tiedä yhdynkö juhannuksena, varmaan kaikkia kiinnostaa mitä tuleman pitää. 

Meinasitko kuitenkin tähdätä siihen? Oletko ottamassa kaivattuusi yhteyttä? Tsemppiä ja rohkeutta! 

Vierailija
7693/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se olisit sinä, haluaisin tehdä kaiken mitä osaan tukeakseni sinua löytämään itsesi ja tulemaan ehjemmäksi.

Se on ainakin totta.

Vierailija
7694/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tehdä ainoa

Mikä ainoa? 

Vierailija
7695/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en unohda sinua koskaan 

Mielettömän hyvin kuvattu sielujemme samanlaisuus.  Olet monipuolisesti lahjakas.

Olemmehan kuitenkin edelleen ystäviä, se ei katoa minnekään.

Ei katoa ei

Vierailija
7696/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en unohda sinua koskaan 

Molemmissa jotain vielä liian kesken, liian rikki, että voi aidosti olla lähellä toista, jossa aistii saman turvattomuutta pintaan nostavan keskeneräisyyden.

Silti voi rakastaa. Silti voisi haluta toisen lähelle.

Sivui

voi rakastaa vaan etäältä .ap

Vierailija
7697/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelen juhannusöisen kohtaamisen puolivälissä sillalla. Siinä lopulta sinut kaidetta vasten kumartuneena, minä takanasi kädet lanteillasi, vyötärölläsi jne. yhteistä loitsurytmiä rummuttaisimme kehoillamme. Tumman veden lipuessa alitsemme, siinä taikayönä saisimme, toisemmekin. Loitsinnan lopuksi siellä veden pinnassa voisi nähdä heijastuksen upeasta parista, jos uskaltaisimme yhdessä kurkata.

Onko tämä siltä, joka puhuttelee kaivattuaan "naiseksi"?

Vierailija
7698/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sinä kuvittelet! 🔥 Harmillista, että toteutus ontuu, koska kuvitelmiisi mieluusti sukeltaisin. En muuten uskaltaisi olla kaidetta vasten tuolla tavalla, koska pelkään pimeää vettä. Sitä paitsi kesken loitsinnan voisin loiskahtaa veteen.

Vierailija
7699/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin viestinvaihto kaivatun kanssa wa?

Ei vielä tapahtunut

Vierailija
7700/35297 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultaseni. Haluaisin riisua sinut.

Ketju on lukittu.