Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Jos rakkaus pitää ansaita, se ei ole rakkautta ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-nainen on läsnä intohimoisissa haavekuvitelmissani.
Jep, mutta in real life mä olen jonkun muun oma. E
Haet huomiota suhteesi ulkopuolelta?
Mitä pahaa siinä on? Jos suhteessa ei saa huomiota.
Mitä pahaa on väärässä? Älä kysele tyhmiä.
Mitäs ei anna huomiota.
Ansaitseeko edes sitä huomiota?
Heh ! Pitääkö huomiokin ansaita parisuhteessa
Olipas typerä kysymys. Kyllä pitää.
Mun pikkuveli tapasi naisen festareilla ja katsoin salaa hänen tekstiviestejään puhelimesta ja nainen ihan avoimesti ilmoitti että panettaa. Kun veljeni kertoi että taitaa olla rakastunut niin nainen oli vaan että "voi älä rakastu". Ite en oo koskaan harrastanu seksiä. Veljeni on miltein 2 metriä pitkä.
Veljesi varmasti sai puhtaasti siksi, kun on 2m pitkä. Hänellä ei ole persoonallisuutta, puhetaitoa tai mitään muutakaan, naiset vain näkevät 2m pitkän miehen ja avaavat haaransa. Eikä kyse ainakaan ollut siitä, että veljesi poistui neljän seinän sisältä tapahtumaan, jossa humalaista toosaa saa suunnilleen väistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae huomiota täältä, saan sitä kotona. Kirjoitin silti tänne, so what? E
Tää on taas tää joka ei hae huomiota, mut kaikki viestit on hälle kirjotettu :D
Joo ja kohta "hälle kohdistuu" liikaa viestejä, pää leviää ja ilmoittaa että vainoominen on rikos ja poliisille ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Mun pikkuveli tapasi naisen festareilla ja katsoin salaa hänen tekstiviestejään puhelimesta ja nainen ihan avoimesti ilmoitti että panettaa. Kun veljeni kertoi että taitaa olla rakastunut niin nainen oli vaan että "voi älä rakastu". Ite en oo koskaan harrastanu seksiä. Veljeni on miltein 2 metriä pitkä.
Veljesi varmasti sai puhtaasti siksi, kun on 2m pitkä. Hänellä ei ole persoonallisuutta, puhetaitoa tai mitään muutakaan, naiset vain näkevät 2m pitkän miehen ja avaavat haaransa. Eikä kyse ainakaan ollut siitä, että veljesi poistui neljän seinän sisältä tapahtumaan, jossa humalaista toosaa saa suunnilleen väistellä.
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
No minä en maksa. Saan ilmaisinkin. En vaan osaa päättää ketä "käyttäisin" nyt tähän hätään.
Tuollainen puhe ei ole yhtään hyväksyttävämpää naiselta kuin mieheltäkään.
Puhun miten puhun ja munaa tulee. Miehet nauttii hauskanpidosta ja siitä etten halua vakavaa. Ei sun hyväksyntää kysytä tollikka.
Vierailija kirjoitti:
Siis yllättävät tilanteet aiheuttavat mulle toimintakyvyn lamaantumista. Noloa jo kohta parikymmentä vuotta aikuisena olleelta.
Mulla ehkä hermostunutta höpötystä🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae huomiota täältä, saan sitä kotona. Kirjoitin silti tänne, so what? E
Tää on taas tää joka ei hae huomiota, mut kaikki viestit on hälle kirjotettu :D
Joo ja kohta "hälle kohdistuu" liikaa viestejä, pää leviää ja ilmoittaa että vainoominen on rikos ja poliisille ilmoitettu.
Olen eri henkilö. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
No minä en maksa. Saan ilmaisinkin. En vaan osaa päättää ketä "käyttäisin" nyt tähän hätään.
Puhun miten puhun ja munaa tulee. Miehet nauttii hauskanpidosta ja siitä etten halua vakavaa. Ei sun hyväksyntää kysytä tollikka.
Eiks sul oo varaa maksaa niille?
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida olla 2 m pitkä? 🤔 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Eiks sul oo varaa maksaa niille?
Oi miten nerokas lausahdus. Hivelee varmaan egoa ja tunnet itsesi näppäräksi ?
Tärkeintä on hyvä mielenterveys. Epästabiilius ei ole seksuaalisesti puoleensavetävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse toimii ystävällisesti ja kunnioittaen, niin voi hyvällä mielellä sulkea oven siltä, joka toimi epäkunnioittavasti ja huonosti kohdellen
Mites nyt on kohdeltu?
Miksi utelet täällä? Ehkä oli vain toteamus. Kaipaatko jotain draamaa?
Mukavaa iltaa ihana kulta.. Halit <3 <3
Kesää on vielä paljon jäljellä, mutta tiedän jo nyt kesän kohokohdan olleen se, kun näin sinut uikkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa ihana kulta.. Halit <3 <3
Voisin tämän omia, vaikkei ole varmaankaan mulle. -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on hyvä mielenterveys. Epästabiilius ei ole seksuaalisesti puoleensavetävää.
Olen hyvin stabiili siinä miten kiihdyn ajoittain kuin Ferrari.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-nainen on läsnä intohimoisissa haavekuvitelmissani.
Jep, mutta in real life mä olen jonkun muun oma. E
Nii mäkin mut so?
Helkkari mikä kusipää.
No mitä ite tekisit ku oot luvannu rakastaa koko loppuelämäs käsi raamatulla?
Eroaisin. Avioliitto on rakkaudesta, ei jumalasta tai tyhjiksi ja sisällöttömiksi osoittautuvista lupauksista. Rakkautta ei voi luvata, joten mikään lupaaminen on aivan turhaa. Säälin kumppaniasi. Toivottavasti hän saa tietää. Harvemmin siinä kohtaa kenelläkään jokin satukirja ja vain ääneenlausutut, jo rikotut sanat painaa omia tunteita enemmän.
Mä erosin mut en kelvannu kaivatulle kuin muutaman kuukauden sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Ootpas kova eukko. Mutta tiedätkös, Irtosuhteilla lesoilu ei tee naisesta, eikä miehestä, viehättävää.
Sivu
Kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa. Niin se anekauppa toimi.