Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Naisten kesämekot saavat kyllä mielikuvituksen laukkaamaan. Sitten ajatus kesäyöstä ja saunomisesta, hän nojaamassa johonkin saunan terassin kaiteeseen höyryävän puhtaana ja siitä sitten halaamaan häntä takaapäin vain pyyhe päällä ja... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan hoksannut, nainen, että et tule törmäämään kaltaiseeni mieheen enää koskaan. Olen erikoinen persoona, todella poikkeuksellinen cocktail.
En ole kokenut menettäneeni yhtään mitään. Mutta itseriittoisuutesi olisi kumppanillani muutenkin äklö piirre. Heikot ihmiset kompensoi puutteitaan verhoamalla sen itseriittoisuudella.
En ole täydellinen, mutta sinulle olisin ollut. Siksi itkit kun lähdin pois yhteisestä työpaikasta. Itse itkin vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi outoa ja erityisherkkää.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kesämekot saavat kyllä mielikuvituksen laukkaamaan. Sitten ajatus kesäyöstä ja saunomisesta, hän nojaamassa johonkin saunan terassin kaiteeseen höyryävän puhtaana ja siitä sitten halaamaan häntä takaapäin vain pyyhe päällä ja... 🥵
Kattelet naisia kesämekoissaan. Katteleeko ne sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Miltähän tuntuisi viettää kaunis kesäpäivä kanssasi? Katsella rauhassa sinua, jutella, olla lähellä.
Kunpa saisin tuollaisen kaivattuni kanssa. Olisi ihanaa.
Seksiä ne kaikki haluaa loppupeleissä.
Tietysti, minkä muun takia sitä parisuhteessa ollaan
No et on se vakkari p*llu, ei aina tarvii etsiä uutta.
Tee omat aloituksesi typerille kommenteillesi. Suurin osa ei ole parisuhteessa sukuelimen kanssa. Ap
Totta. Ei varsinkaan parisuhteessa olevat. Näkeevät se sukuelimen tyyliin kerran kk. Kun pari
Vähänpä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naisten katseet mitään tarkoita, vai meinaatko että 90% vastaantulevista naisista ovat kiinnostuneita minusta?
sivu
Vierailija kirjoitti:
Sekin olisi jo jotakin, että voisi kysyä kuulumisia tai lähettää omista tunnelmia. Kaikki se on rajan takana.
Olispa näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin olisi jo jotakin, että voisi kysyä kuulumisia tai lähettää omista tunnelmia. Kaikki se on rajan takana.
Olispa näin.
Niinpä. Mietin, mahdetaanko me päästä siihen joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. En ole kummoisen näköinen.
Miksi mä väittelen sun kanssa tuolla muualla.😒 ajanhukkaa sekin
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen meidän elämää yhdessä. Aamuja, iltoja sekä kaikkea niiden välillä kuorrutettuna intohimolla, läheisyydellä ja yhteisellä mielellä. Ajatteletkohan koskaan, kuulunko tulevaisuuteesi, mies?
Pakko myöntää, että hän on ollut melko kiimaisten ajatusten kohde viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai naisten katseet mitään tarkoita, vai meinaatko että 90% vastaantulevista naisista ovat kiinnostuneita minusta?
sivu
Aika vaikeeta näin netin perusteella päätellä, moniko sinusta on kiinnostunut. Yleensä siihen tarvitaan jotain muutakin kuin komea ulkonäkö. Ja itse katselen kyllä kaikennäköisiä miehiä ulkona kulkeissani. Jos joku saa erityishuomion, on se joku tuttu tai vastaavasti joku lapsi, joka tohlottelee jotain hassua. Jälkimmäinen ei nyt kuitenkaan liity aloitukseen.
Uskotteko telepatiaan? Onko tässä ketjussa joku jonka kanssa mulla telepatia toimii. Koko päivän olet ollut mielessäni ja sinuun liittyvät tunteet ja asiat.
Päivänvalo ja kirkas aurinko tuntuu vaan masentavalta. Muutenkaan ei taida tulla enää yhtään hyvää hetkeä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan hoksannut, nainen, että et tule törmäämään kaltaiseeni mieheen enää koskaan. Olen erikoinen persoona, todella poikkeuksellinen cocktail.
En tykkää erikoisuuksista. Varmaan tuosta saa kuulla kanssasi joka päivä. Siitä kuinka erikoinen ja poikkeuksellinen olet. Ja sit odotat muistutuksien myötä kuinka pitäis palvoo maata jalkojes alla. Been there done that. Rasittavaa. Ja fakta on että et ole mikään poikkeus. Tai erikoisempi kuin muutkaan.
Tuollainen negailija kun on vauhdissa kahvipöydässä, laitan suun suppuun ja siirryn lukemaan Kauppalehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen meidän elämää yhdessä. Aamuja, iltoja sekä kaikkea niiden välillä kuorrutettuna intohimolla, läheisyydellä ja yhteisellä mielellä. Ajatteletkohan koskaan, kuulunko tulevaisuuteesi, mies?
Pakko myöntää, että hän on ollut melko kiimaisten ajatusten kohde viime vuosina.
Mutta kuuluuko tulevaisuuteesi?
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko telepatiaan? Onko tässä ketjussa joku jonka kanssa mulla telepatia toimii. Koko päivän olet ollut mielessäni ja sinuun liittyvät tunteet ja asiat.
Hän kirjoitti minulle irl telepatiasta. Vuosi sitten.
Sitten kun hänen lapsensa ovat aikuisia, hän huomaa, että olin juuri se mistä hän nuorena haaveili. Se ainoa. Tulin ja menin. Hän ei uskaltanut. Jätin häneen ikuisen kaihon.