Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ihmiset, jotka valehtelevat ja eivät myönnä tosiasioita, ovat vaarallisia.
Kerro esimerkki
Vierailija kirjoitti:
Taidan vetäistä pienet nokkikset. Toivottavasti näen irstaanihania päiväunia.
Ite just heräsin sohvalta. Söin masun täyteen ja nukahdin, vaikka en ole vauva.
En drink på Mattolaituri, fru speciallärare 😚?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nainen hitaalla ja oikealla paineella hyväillä sua sieltä. Puhuisin / kuiskaisin tuhmia ja suutelisin kaulaasi samalla. Uudestaan ja uudestaan.
Okei, nyt herätit himoni, missä nähdään
Voit tulla vaiks mun luo.
Vierailija kirjoitti:
E-nainen on läsnä intohimoisissa haavekuvitelmissani.
e:llä on k mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nainen hitaalla ja oikealla paineella hyväillä sua sieltä. Puhuisin / kuiskaisin tuhmia ja suutelisin kaulaasi samalla. Uudestaan ja uudestaan.
Okei, nyt herätit himoni, missä nähdään
Voit tulla vaiks mun luo.
Ok. Minne päin ? Edelleen orgasmia vailla. Saan herkästi.
Joskus huomaan alkavani sanoa samalla sekunnilla samaa kuin joku lapsistani. Enemmän varmaan ajattelun samankaltaisuutta kontekstissa. Kaivatun kanssa voisi jopa puhua telepatiasta. Muiden kanssa en ole vastaavaa kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kesämekot saavat kyllä mielikuvituksen laukkaamaan. Sitten ajatus kesäyöstä ja saunomisesta, hän nojaamassa johonkin saunan terassin kaiteeseen höyryävän puhtaana ja siitä sitten halaamaan häntä takaapäin vain pyyhe päällä ja... 🥵
Kattelet naisia kesämekoissaan. Katteleeko ne sua?
Ei kai naisten katseet mitään tarkoita, vai meinaatko että 90% vastaantulevista naisista ovat kiinnostuneita minusta?
sivu
Aika vaikeeta näin netin perusteella päätellä, moniko sinusta on kiinnostunut. Yleensä siihen tarvitaan jotain muutakin kuin komea ulkonäkö. Ja itse katselen kyllä kaikennäköisiä miehiä ulkona kulkeissani. Jos joku saa erityishuomion, on se joku tuttu tai vastaavasti joku lapsi, joka
Edellinen sivusta.
En jaksais sellastakaan et koko ajan pitäs olla panemassa.
Kävisikö sinulle, jos rupateltaisiin illemmalla ?
Vierailija kirjoitti:
E-nainen on läsnä intohimoisissa haavekuvitelmissani.
Jep, mutta in real life mä olen jonkun muun oma. E
Vierailija kirjoitti:
Niin, täytyisi löytää se sopiva määrä seksiä. Voi vaan toivoa, että molemmilla on samanlaiset halut.
Vierailija kirjoitti:
Tapasimme 4.6. enkä ole saanut sinua mielestäni. Tietäisinpä olisitko sinäkin kiinnostunut naisista.
Missä? Liittyykö jotenkin luovaan toimintaan?
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sinulle, jos rupateltaisiin illemmalla ?
Olenko joskus kieltäytynyt.
Olisipa vierellä ihminen, josta haluaisi pitää kiinni koko elämän, koska rakkaus on syvä ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista jaksa. Kunto loppuu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen meidän elämää yhdessä. Aamuja, iltoja sekä kaikkea niiden välillä kuorrutettuna intohimolla, läheisyydellä ja yhteisellä mielellä. Ajatteletkohan koskaan, kuulunko tulevaisuuteesi, mies?
Pakko myöntää, että hän on ollut melko kiimaisten ajatusten kohde viime vuosina.
Mutta kuuluuko tulevaisuuteesi?
Jos asiat olisivat ns. cut and clear.
Juuri tuon takia haluaisin itse vihdoin päästä kaikista kuvitelmistani eroon. Koska mikään ei ole selvää minun ja hänen välillä.
Onko sulle valehdeltu?