Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
- Sinä loukkasit minua, pyytäisitkö anteeksi?
- Anteeksi että loukkasin sinua, en tee sitä enää toiste.
- Kiitos. Toivottavasti tämä pitää paikkansa.
Uskalla pyytää anteeksi. 🖤
Pyytääköhän kaivattuni anteeksi, jos on tehnyt jotain väärää, pohdin.
Ketähän minä nyt olen loukannut ja miten?
Tänä aamuna taas itkin, kirjoitin sinulle jäähyväiskirjeen ja poltin sen. Sitten kävin paikassa missä oli tyyliltään jotain susta muistuttavaa ja alkoi vähän masentaa. Samaan aikaan kuitenkin tajusin, ettet ole ainoa sinunlainen mies maailmassa ja on heitä muitakin sun tapaisia. Mun pitää vaan keksiä missä ne on. Ja lisäksi olin helpottunut, ettei meistä tuukkaan mitään niin mun ei tarvitse muuttaa koska sä et ois koskaan muuttanut missä mä asun. Olkoon nää siis ne jäähyväiset, aion löytää uuden ukon, semmosen joka ei pelkää ottaa mua.Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Miltähän tuntuisi viettää kaunis kesäpäivä kanssasi? Katsella rauhassa sinua, jutella, olla lähellä.
Kunpa saisin tuollaisen kaivattuni kanssa. Olisi ihanaa.
Seksiä ne kaikki haluaa loppupeleissä.
Harmillista että tällaisille palstoille pesiytyy aina kaltaisiasi vain negatiivisia kokemuksia omaavia naisia. Jos sinulla on huonoja kokemuksia, se on vain sinun ongelmasi. Syy löytyy peilistä, luulen.
Syy löytyy silloin AINA miehestä.
On olemassa oikein tietty nais tyyppi jotka hakeutuvat kaiken maailman sikojen seuraan - saa sitten jälkeen päin voivotella ja sama taas uudestaan
Huvittaa ajatus hänestä esittämässä tätä. Kappale on niin huono, että se on hauska. Leikkisyys on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko tuon mustan sydämen aina tekstin alkuun, niin voi sujuvasti ohittaa nämä sinun itseriittoiset huomionhaku viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisitko tuon mustan sydämen aina tekstin alkuun, niin voi sujuvasti ohittaa nämä sinun itseriittoiset huomionhaku viestit.
🖤 Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan mitään ole tehnyt mutta Jonna vaatii anteekspyyntöäsi silti.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus hänestä esittämässä tätä. Kappale on niin huono, että se on hauska. Leikkisyys on tärkeää.
Suorastaan fantastinen. Ei huono lainkaan.
Oletkohan hoksannut, nainen, että et tule törmäämään kaltaiseeni mieheen enää koskaan. Olen erikoinen persoona, todella poikkeuksellinen cocktail.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Miltähän tuntuisi viettää kaunis kesäpäivä kanssasi? Katsella rauhassa sinua, jutella, olla lähellä.
Kunpa saisin tuollaisen kaivattuni kanssa. Olisi ihanaa.
Seksiä ne kaikki haluaa loppupeleissä.
Tietysti, minkä muun takia sitä parisuhteessa ollaan
No et on se vakkari p*llu, ei aina tarvii etsiä uutta.
Tee omat aloituksesi typerille kommenteillesi. Suurin osa ei ole parisuhteessa sukuelimen kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan hoksannut, nainen, että et tule törmäämään kaltaiseeni mieheen enää koskaan. Olen erikoinen persoona, todella poikkeuksellinen cocktail.
Ai että sut pitäisi ottaa nyt kun oot tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vaadi enkä odota keneltäkään anteeksipyyntöä, se kommentti oli vain viesti kaikille mieleen siitä että on hyvä uskaltaa pyytää anteeksi. Joillekin se on vaikeaa ja joskus on vaikeita tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää erikoisuuksista. Varmaan tuosta saa kuulla kanssasi joka päivä. Siitä kuinka erikoinen ja poikkeuksellinen olet. Ja sit odotat muistutuksien myötä kuinka pitäis palvoo maata jalkojes alla. Been there done that. Rasittavaa. Ja fakta on että et ole mikään poikkeus. Tai erikoisempi kuin muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun ilmat lämpenee, panetus lisääntyy. Pyöräilin rannan kautta. Siellä oli jo lihaa käristymässä melkoisesti. Oli jos jonkinlaista kinkkua, säärtä ja pakaraa - ja jokainen vain toivoo, että kumpi ihme tapahtuisi, tulisi joku ihana ja koskettaisi.
Tietää minkä takia Afrikassa on paljon populaa
Kuvittelen meidän elämää yhdessä. Aamuja, iltoja sekä kaikkea niiden välillä kuorrutettuna intohimolla, läheisyydellä ja yhteisellä mielellä. Ajatteletkohan koskaan, kuulunko tulevaisuuteesi, mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vaadi enkä odota keneltäkään anteeksipyyntöä, se kommentti oli vain viesti kaikille mieleen siitä että on hyvä uskaltaa pyytää anteeksi. Joillekin se on vaikeaa ja joskus on vaikeita tilanteita.
Miksi painotat anteeks pyyntöä ? Etkä anteeksantoa. Täydellinen anteeksiantamus, (rakkaus), on sitä kun antaa anteeksi jo ennen kuin toinen on edes pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi painotat anteeks pyyntöä ? Etkä anteeksantoa. Täydellinen anteeksiantamus, (rakkaus), on sitä kun antaa anteeksi jo ennen kuin toinen on edes pyytänyt.
Tämä kommentti koski nyt vain anteeksipyyntöä.
Minä ainakin. Hyvä seksihän on parasta, mitä ihminen voi toisen kanssa kokea. Se, että haluaa toista ja saa olla haluttu. Toisen läheisyys ja luottamus. Se, että toinen tuottaa sinulle ja itse saat tuottaa toiselle nautintoa.
N