Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Seksihelteet is back! Kunpa olis jotain pantavaa...siis suuhunpantavaa.
Ota puheeksi.
Sori kiukuttelu, ei taida olla kroppa ihan tasapainossa niin aiheuttaa ärtyisyyttä välillä.
Ai niin mulla on someton kesä. Ah, niin nautin kesästä🥰 hyvää kesää teillekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni just juhannussuunnitelmat uusiksi. Harmittaa.
Tekikö juhannusheila oharit?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Sori kiukuttelu, ei taida olla kroppa ihan tasapainossa niin aiheuttaa ärtyisyyttä välillä.
Sama.
Vesille venehen mieli. Siellä jossakin sinä seilaat...
Tää on kans kaipuun ulapalla, vaan ei merkkiäkään
...t eri
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nainen hitaalla ja oikealla paineella hyväillä sua sieltä. Puhuisin / kuiskaisin tuhmia ja suutelisin kaulaasi samalla. Uudestaan ja uudestaan.
Okei, nyt herätit himoni, missä nähdään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivalolaiset ovat näemmä yhtä mulkkuja kuin Helsinkiläisetkin.
Ivalolaisista en tiedä mutta Helsinkiläiset ovat mitä sydämellisiä.
Itsekin olen sieltä lähtöisin. Mikä meistä tekee meisseleitä?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tyhjyys, kun joutuu luopumaan haaveista ja tunteista toista kohtaan.
😢🥺😞
Kaksi outoa ja erityisherkkää.
Kaikki ne vuodet, kun nähtiin liki päivittäin töissä, A-nainen olisin vain halunnut olla koko ajan kiinni sinussa ja jutella kanssasi aamusta iltaan. Kullanarvoisia ne hetket, kun oikeasti poristiin kahdestaan. Surkeita aina ne päivät, kun olit lomalla tai poissa töistä lastesi vuoksi.
Ja sitten me vasta etäännyttiin. Ensin vaihtui työhuoneet, sitten teit töitä yhä vähemmän ja vähemmän lähellä minua. Kaikki uudet työkuviosi olivat askel poispäin. Hyvä jos yksi lyhyt vilahdus viikossa, eikä juuri koskaan kahdestaan. Viimeinen kuukausi taisi olla, ettei nähty lainkaan. Voi sitä tuskan määrää. Kaipaan sinua edelleen, sillä minä vain rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Samoin. Heti kun heräsin, olit mun mielessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Ootko varma että se menee suukko ja halaus. Kyllä ensin halataan ja sit suudelma sujuvasti päälle. Ja siitä yleensä edetään jonnekin. Milloin etenette, tuosta suukko ja halaus ja asiasta eteenpäin ?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi outoa ja erityisherkkää.
Ai me vai? Joo näin susta unta viime yönä. Mun oli pakko tulla sun syliin, ja kiehnättiin toistemme kimpussa, kunnes muistin että ai niin ollaan molemmat varattuja ja juoksin pois.
Vierailija kirjoitti:
Make on HOT 😍
Makunsa kullakin ja Maketkin ovat erilaisia. Tuntemani on not hot.
T, olet todella upea, kun näin sinut tänään ensimmäisen kerran. Hyvä että ohi maltoin kulkea...
Vierailija kirjoitti:
Vesille venehen mieli. Siellä jossakin sinä seilaat...
Minähin haluhin kansshasi rantahille. Saankohi tullahi mukaashi. Myösh venehen.
Tekikö juhannusheila oharit?