Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Unessa tunne että kädet puristivat liian kovaa hartioiden ympäriltä.
Olen ahdistava?
Mun rakas aina, addiktio vei sut lopulta pois mun luota. Ja mä tiedän mikä helvetti se on. Sinne en ikinä ois sua tahtonut päästää, tein kaikkeni, luovutit kuin se olisi sun ainoa vaihtoehto.. Et antanut mun ottaa kuormastasi osaa mun harteille. Vaikka pyysin ja mun hartiat kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
En ole varma, haluatko lopulta edes selvittää. Ainakaan et auta asiaa, vaikka minä yrittäisin.
Mitä haluaisit selvittää? Mä tulen rakastamaan sua aina, se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Ei aina. Todellakaan. Itse yritin lähestyä ukkomiestä ja perheenisää ja hän ghoustasi minut. Ymmärrän miksi. Menin tunteideni kiihkossa liian pitkälle.
-Menen syömään välipalaa.
- Ehhehee, sikskö sä oot läski.
-Lähden lenkille.
-Ähhähää, et läski silti laihdu !
Ps en ole läski enkä lenkkeile. Mut tuo on joillain se sun kuvaama asiallinen ja puolusteltava lähtökohta miten jotkut kirjoittaa tuntemattomille. Koska lähtökohta on se että ei tiedetä taustoja🤣 Kyllä tuollaset on aivottoman idiootin kirjoituksia.
Terveisin se päihteetön alkoholisti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
En ole varma, haluatko lopulta edes selvittää. Ainakaan et auta asiaa, vaikka minä yrittäisin.
Mitä haluaisit selvittää? Mä tulen rakastamaan sua aina, se on selvä.
Että mistä tässä on kyse ja onko ylipäänsä, kun varsinaista tietoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
-Lähden lenkille.
Ps en ole läski enkä lenkkeile. Mut tuo on joillain se sun kuvaama asiallinen ja puolusteltava lähtökohta miten jotkut kirjoittaa tuntemattomille. Koska lähtökohta on se että ei tiedetä taustoja🤣 Kyllä tuollaset on aivottoman idiootin kirjoituksia.
Vähentäisin hymiöitä. Muutenkin vinkiksi, ettei vääntyneet naamat anna teistä missään viestinnässä älykästä vaikutelmaa. Toiseksi ei kannata ottaa itseensä täällä jokaista viestiä, vaan kaikki kirjoittavat omista lähtökohdistaan. Yleensä viestinnässä myös saa sitä mitä tilaa. Jos itse kirjoittaa typerän viestin, saa siihen vastaavanlaisen vastauksen. Ymmärrätkö, vähän niin kuin metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lähden lenkille.
Vähentäisin hymiöitä. Muutenkin vinkiksi, ettei vääntyneet naamat anna teistä missään viestinnässä älykästä vaikutelmaa. Toiseksi ei kannata ottaa itseensä täällä jokaista viestiä, vaan kaikki kirjoittavat omista lähtökohdistaan. Yleensä viestinnässä myös saa sitä mitä tilaa. Jos itse kirjoittaa typerän viestin, saa siihen vastaavanlaisen vastauksen. Ymmärrätkö, vähän niin kuin metsä
Fiksumpi metsä tajuaa kyllä olla hiljaa silloin kun ei ole mikään pakko piikitellä. En itsekään oikein ymmärrä joidenkin tarvetta kommentoida ihan jokaista viestiä täällä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Suloinen Kukkaistyttö yhä mielessäni.
Millainen? Miksi kukkaistyttö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lähden lenkille.
Vähentäisin hymiöitä. Muutenkin vinkiksi, ettei vääntyneet naamat anna teistä missään viestinnässä älykästä vaikutelmaa. Toiseksi ei kannata ottaa itseensä täällä jokaista viestiä, vaan kaikki kirjoittavat omista lähtökohdistaan. Yleensä viestinnässä myös saa sitä mitä tilaa. Jos itse kirjoittaa typerän viestin, saa siihen vastaavanlaisen vastauksen. Ymmärrätkö, vähän niin kuin metsä
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lähden lenkille.
Vastasiko metsä sulle jo? Pätemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Niin minullekin. Yhteyden avaa se, joka se on sulkenut.
Joko kaivattu on poistanut numeroni ja ollut näin saamatta viestejäni sen jälkeen tai sitten hän ei todellakaan halua olla enää tekemisissä viimeisen yhteydenottonsa jälkeen. Taitaa kyse olla viimeisestä, en ala enää sitten viestittelemään. Ap
Ei, metsä ei vastannut. Vastasin itse metsälle kysymyksellä: siksikö olet aina kännissä? Oli leikkimielistä piikittelyä, eikä ollut teille, sillä en kirjoita tuolle heikkohermoiselle absolutistille enkä muillekaan mielensäpahoittajille.
Jos me rakastetaan molemmat toisiamme, niin milloin saan sut nainen omaksi vaimoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Niin minullekin. Yhteyden avaa se, joka se on sulkenut.
Joko kaivattu on poistanut numeroni ja ollut näin saamatta viestejäni sen jälkeen tai sitten hän ei todellakaan halua olla enää tekemisissä viimeisen yhteydenottonsa jälkeen. Taitaa kyse olla viimeisestä, en ala enää sitten viestittelemään. Ap
Jos poistaa numeron, viestit tulee perille silti.
Terkut Marianna M:lle! Kiva kun olet aktivoitunut somessa ja postailet nättejä selfieitä ihasteltavaksi.
Kuka sua puristi? Ahdistaako sua joku?