Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jos me rakastetaan molemmat toisiamme, niin milloin saan sut nainen omaksi vaimoksi?
Vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unessa tunne että kädet puristivat liian kovaa hartioiden ympäriltä.
Kuka sua puristi? Ahdistaako sua joku?
Tulkitsin että uni merkitsi enemmänkin sitä että mua ahdistaa kuinka ihmiset niin näkyvästi haluavat saavuttaa omat tavoitteensa piittaamatta toisista. On ehkä semmoinen olo että on nurkkaan ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Timo saa pusun. <3
Linda?
On ollu kyllä saakelin vaikee meidän taival, ei ihme, että siirty mielikuvitusmaailmoihin jo aikoja sitten. Haaveilun ja kaipailun maailmoihin. Sieltä ei kovin helpolla siirrytä irl maailmaan, tarttis olla tähdet, aurinkokunnat, naapurin kahvikuppi ja läheisimmän pöllön pään asento kohdillaan, että se mitä kumpikin kait jollain tavalla toivoo, toteutuisi. T. Jo jonkin aikaa huonosti nukkunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos me rakastetaan molemmat toisiamme, niin milloin saan sut nainen omaksi vaimoksi?
Vaikka heti.
Olet edelleen naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Ei, metsä ei vastannut. Vastasin itse metsälle kysymyksellä: siksikö olet aina kännissä? Oli leikkimielistä piikittelyä, eikä ollut teille, sillä en kirjoita tuolle heikkohermoiselle absolutistille enkä muillekaan mielensäpahoittajille.
Etkös sä nyt tässä ollu se ainoa mielensä pahoittanut? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Terkut Marianna M:lle! Kiva kun olet aktivoitunut somessa ja postailet nättejä selfieitä ihasteltavaksi.
Oikeasti toki kaipaan eri henkilöä, mutta arvostan kyllä naiskauneutta muidenkin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..
Laita vaan! Mä ainakin oon unohtanut vastata jopa kiinnostuneiden ihmisten viesteihin ja sit en osaa enää vastata jos on menny jo melkein viikko
Täällä osaat kuitenkin vastata? Ei sua kiinnosta.
Älkää jooko puhuko musta enää pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Et koskaan. Ero helpompi jos oletkin vain miljoonieni perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamus on kaiken lähtökohta.
Sepä. Ja se sai itselläni johonkin syvälle kolauksen kun kaivattu ihan muussa yhteydessä paljasti ajattelevansa minuunkin keskeisesti liittyvästä asiasta toisin kuin olin luullut.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko kalju vai hiukset jos on muuten täydellinen vastinkappale.
Mulle ei ole täydellinen, jos ei ole hyvät hiukset. Se on mulle suora seksuaalipreferenssi, en syty.
Niin että joku ois sun elämän big love, ja sitten olisit sillai, ei mutta kun sulla on kalju niin pystyn sammuttamaan tän megalomaanisen rakkauden tunteen. :D
Juuri näin. Ulkonäkö on tärkein ominaisuus.
T: kalju.
Vierailija kirjoitti:
Timo saa pusun. <3
Timppa minä onnenpoika !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Niin minullekin. Yhteyden avaa se, joka se on sulkenut.
Joko kaivattu on poistanut numeroni ja ollut näin saamatta viestejäni sen jälkeen tai sitten hän ei todellakaan halua olla enää tekemisissä viimeisen yhteydenottonsa jälkeen. Taitaa kyse olla viimeisestä, en ala enää sitten viestittelemään. Ap
Jos poistaa numeron, viestit tulee perille silti.
Entä jos estää?
Jos estää normisti puhnron , viesti menee roskaposti ja estetyt kohtaan viesteihin/kansioon. Ne näkee sieltä katsomall
Näin oletin, joten en voi hänelle enää virallisiakaan viestejä laittaa. Eihän ne mene perille. Eikä tule enää minullekaan perille. Yhteydet on täysin poikki lopullisesti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Silent treatment ja ghoustaus on henkistä väkivaltaa.
Kyllä. Miksi jatkat sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo saa pusun. <3
Timppa minä onnenpoika !
Ei ole pusuja näkynyt. Kaksi trol laajaa vain näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
En. Liian vähän liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Ei aina. Todellakaan. Itse yritin lähestyä ukkomiestä ja perheenisää ja hän ghoustasi minut. Ymmärrän miksi. Menin tunteideni kiihkossa liian pitkälle.
Älä valehtele.
Entä jos estää?