Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Voin harkita yhteydenottoa sitten, kun olen irl sulle muutakin kuin olematonta ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viittasi Hesarin juttuun limerenssistä. Nyt se oli paperilehdessä, ja siinä sanottiin, että limerenssissä on kyse yksipuolisista, pakko-oireisistatunteista eikä siihen liity seksuaalista vetovoimaa.
!!!!
Juu, kenelläkään ei koskaan ole aitoja tunteita vaan kyse on aina limerenssistä, jos ketjuankeuttajaa on uskominen. &välttelevän kiintymyssuhteen. Ankeuttajalla taitaa olla limerenssi ketjulaisiin.
En minä ankeuta. Täällä vain joku on puhunut aiheesta usein, ja halusin vain tarkentaa, että kahdenvälisissä tunteissa ei ole kyse limerenssistä. Ei myöskään yksipuolissa, joihin liittyy seksuaalista vetovoimaa.
Minä lainasin sitä juttua, kun jo
Koeta sinäkin oppia, että täällä joku (muu kuin sinä) on puhunut siitä usein.
Eikä sekään välttämättä ole ollut kukaan Joku Joka On Puhunut Siitä Usein vaan useat ihmiset ovat täällä siis puhuneet aiheesta, joka tosiaan tuo ensimmäisenä ketjulaiset mieleen. Ei se ole mikään ihme, eikä siitä tarvitse loukkaantua.
Ei ole sosiaalinen elämä helppoa 😟 Kaipaisin siksi samanhenkistä kumppaniksi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Raato lähettää terveisii kaivatulleen
Terkut Raatoseni. Terv. Haaska
Vierailija kirjoitti:
Oletko nauttinut elämästä?
Jep. Iltapäivän väsymystä nyt. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Tähän päivään näköjään pakkautuu kaikki maailman tunteet. Terveisiä kaivatulle
Millaisia tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois oikein hauska tietää miltä tuntuu olla perskännisdä kun en oo ikinä ollut.
Silloin voi tehdä ihan mitä vaan ja pistää kaiken kännin piikkiin 🤣
Senkö takia olet aina kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
Selviää, kun otat selvää.
Mikä on syteen ? Syte. Oon aina luullut että se on suteen tai saveen. Eli sudella viitataan siihen että huono juttu ja savella hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimim. Syteen tai saveen
Mikä on syteen ? Syte. Oon aina luullut että se on suteen tai saveen. Eli sudella viitataan siihen että huono juttu ja savella hyvään.
Sysi. Etkö osaa äidinkieltäsi? Susi taipuu ihan samalla lailla, ei vaatisi kamalasti panosta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viittasi Hesarin juttuun limerenssistä. Nyt se oli paperilehdessä, ja siinä sanottiin, että limerenssissä on kyse yksipuolisista, pakko-oireisistatunteista eikä siihen liity seksuaalista vetovoimaa.
!!!!
Juu, kenelläkään ei koskaan ole aitoja tunteita vaan kyse on aina limerenssistä, jos ketjuankeuttajaa on uskominen. &välttelevän kiintymyssuhteen. Ankeuttajalla taitaa olla limerenssi ketjulaisiin.
En minä ankeuta. Täällä vain joku on puhunut aiheesta usein, ja halusin vain tarkentaa, että kahdenvälisissä tunteissa ei ole kyse limerenssistä. Ei myöskään yksipuolissa, joihin liittyy seksuaalista vetovoimaa.
Montako kertaa aattelitte asiaa toistaa tähän ? Jankata. Eiköhän tuo tullut jo selväksi. Tai voin toistaa että moni on puhunut täällä limerenssisstääää.
Sampo, koillisessa. En vaan voi unohtaa. <3 H
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Pitääkö sinulta varata aika viikkoja etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
nimim. Syteen tai saveen
En ole varma, haluatko lopulta edes selvittää. Ainakaan et auta asiaa, vaikka minä yrittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Painostuksen tunne.
Kuka painostaa ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Painostuksen tunne.
Sepä se. En painostu, vaikka painostettaisiin, koska en ota paineita asioista, joille en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimim. Syteen tai saveen
Sysi. Etkö osaa äidinkieltäsi? Susi taipuu ihan samalla lailla, ei vaatisi kamalasti panosta nyt.
Taipukoon miten lystää. Kysyin mikä on sysi ? Jos sanotaan vaikka sysi musta. Niin kuvaako se pimeyttä. Missä muualla sitä sanaa voi käyttää. Mikä se on. Voisko joku katsoa sanakirjasta.
Unessa tunne että kädet puristivat liian kovaa hartioiden ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois oikein hauska tietää miltä tuntuu olla perskännisdä kun en oo ikinä ollut.
Silloin voi tehdä ihan mitä vaan ja pistää kaiken kännin piikkiin 🤣
Senkö takia olet aina kännissä?
Oletko aivoton idiootti ? Täällä näkee usein näitä "nerokkaita piikittelyitä" kirjoittajan omasta mielestä ainakin ovat nerokkaita. Mun mielestä nuo on palstan negatiivisimpia ja noloimpia heittoja, ja todistaa vaan kirjoittajan tyhmyydestä ja ajattelemattomuudesta. Ja riskin otostakin. Taipumuksesta toisen mollaamiseen jostain asiasta ilman mitään faktaa. Ihan tiedoksi, etten käytä alkoholia ollenkaan 🤣 En ole juonut 20 vuoteen. Se siitä sun nerokkaasta kommentista.
Ok. Kertoo vaan s*atananmoisesta tyhmyydestä tuollaset laukomiset. Minä haukuin ja minulla on heikko päättelykyky. Haluatko jankata nyt siitä ? Ps olen nyt alkoholistikin tuohon päälle. Varmasti joltain löytyy jotain sanottavaa aiheesta.
Koeta sinäkin oppia, että täällä joku (muu kuin sinä) on puhunut siitä usein.