Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Ois oikein hauska tietää miltä tuntuu olla perskännisdä kun en oo ikinä ollut.
Silloin voi tehdä ihan mitä vaan ja pistää kaiken kännin piikkiin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet varattu, sua ei kiinnosta tai sitten meillä on ihan eri pelikirja. Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja.
Palstalta kyselet tuntemattomilta vastauksia ? Sie oot sekasin ! Kihis ?
Kihis on aika hauska nimi. Mikä se toinen oli , joku Tosis vai ? Mistä nää on saanu alkunsa ?
En huomannut yhtään kysymystä aloittajan viestissä. Joten mistä tuo nolo meteli ? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, Aarteeni. Ollut aika surkea päivän aloitus minulla. Silti mietin ja haluan sinua. Ikuista. Onneksi olet olemassa. Hauskaa päivää sinulle, ihana.
Voi poikaparka!Oot taas niin aineissa kuin vain olla voi.
Säälittävää.
Milloin aattelit lopettaa / vähentää, noin voimakasta ja toistuvaa päihteiden käyttöä? 🏊🌞
Enpä ole poika ja eipä se taida sinulle kuulua. Säälittäviä on myös nää sun trollaukset.
Aurinkoiset terkut ihanaiselle.
Ystäväin oot mielessäni
Kun tuttuun pöytään kävelen
Oli paikkas sun, tuossa ja mun
Tuopilleni vastapäätä sävelen
Tuo soittaa levyautomaatti sen
🎸 Tuli marraskuu niin nopeaan
Tuli marraskuu
Ja lehdet hopeaan kietoi
lyhentyvän päivän jälkeen
Päälle heittelee, yön mustaa täkkiä
Niin äkkiä 🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, Aarteeni. Ollut aika surkea päivän aloitus minulla. Silti mietin ja haluan sinua. Ikuista. Onneksi olet olemassa. Hauskaa päivää sinulle, ihana.
Säälittävää.
Milloin aattelit lopettaa / vähentää, noin voimakasta ja toistuvaa päihteiden käyttöä? 🏊🌞
Täh? Eikö nämä Aarre-viestit ole lempiltä? Olleet jo viimeiset viisi vuotta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nauttinut elämästä?
Ei pysty. Terveyshuolia.
Tähän päivään näköjään pakkautuu kaikki maailman tunteet. Terveisiä kaivatulle
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaatkohan sä?
Kyllä.
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Sillä ilon kautta eiks niin?
Raato lähettää terveisii kaivatulleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä juo alkoholipitoisia juomia
Olitko eilen festareilla/ baareissa?
Kotona otin pari kaljaa. Ei tullut se sama fiilis kuin nuorempana.
Paras päätös lopettaa alkoholin ottaminen. Ne rahat säästyvät muuhun, tärkeään, ja keho pysyy paremmassa kunnossa, ym muitakin syitä. sivu
Ei se nyt haittaa jos joskus vähän ottaa. Itse en haluaisi absolutistia sen enempää kuin alkkistakaan. Kohtuus kaikessa.
Otin eilen itsekin pari lasia skumppaa samalla kun urakoin vihdoin taulut seinille täällä kämpässä. Popitin musaa ja tanssin ja join kuplivaa. Oli hauskaa, ihan keskenäni.
Tä
Kuulostaa muuten tosi hyvältä, paitsi tuo yksin kotona oleminen ja meneminen on aina aika ahdistava juttu suomalaisissa.
Mikäs siinä nyt niin ahdistaa? Itse ahdistuisin, jos ihan aina tarvitsisin jonkun seuraa kaikkeen tekemiseen. Viihdyn oikein hyvin itseksenikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku viittasi Hesarin juttuun limerenssistä. Nyt se oli paperilehdessä, ja siinä sanottiin, että limerenssissä on kyse yksipuolisista, pakko-oireisistatunteista eikä siihen liity seksuaalista vetovoimaa.
!!!!
Juu, kenelläkään ei koskaan ole aitoja tunteita vaan kyse on aina limerenssistä, jos ketjuankeuttajaa on uskominen. &välttelevän kiintymyssuhteen. Ankeuttajalla taitaa olla limerenssi ketjulaisiin.
En minä ankeuta. Täällä vain joku on puhunut aiheesta usein, ja halusin vain tarkentaa, että kahdenvälisissä tunteissa ei ole kyse limerenssistä. Ei myöskään yksipuolissa, joihin liittyy seksuaalista vetovoimaa.
Minä lainasin sitä juttua, kun joku oli kirjoittanut siitä toiseen ketjuun ja tuli itselle uutena asiana ja sopi tänne. En siis ole kyllä ollut kukaan Joku Joka On Puhunut Asiasta Usein. Yrittäkää nyt jo oppia, että täällä kirjoittaa muutkin kuin sinä ja yksi Joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää.
Täh? Eikö nämä Aarre-viestit ole lempiltä? Olleet jo viimeiset viisi vuotta ainakin.
Ei ole nämä. Joku muu on alkanut käyttää Aarre-nimeä omasta kaivatustaan.
Lempi sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pystyisköhän nauttimaan jos tämä asia selviäisi,
nimim. Syteen tai saveen
Selviää, kun otat selvää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voisit avata tosiaan yhteyden niin päästäisiin heinäkuussa näkemään. Se toisi iloa minulle
Niin minullekin. Yhteyden avaa se, joka se on sulkenut.
En minä ankeuta. Täällä vain joku on puhunut aiheesta usein, ja halusin vain tarkentaa, että kahdenvälisissä tunteissa ei ole kyse limerenssistä. Ei myöskään yksipuolissa, joihin liittyy seksuaalista vetovoimaa.