Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Voisihan sitä vaikka sanoa suoraan, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun preferenssi on, että kaikki sujuu helposti. Yhdessäolon pitää olla luonnollista kuin hengittäminen(ilman astmaa, heh). En halua elämääni mitää vaikeaa enää ikinä, niin että se olisi oma valinta. Joten pysyn siinä lauseessa, jos se ei tule helpolla, en halua sitä.
Niissäkin suhteissa, missä lähtökohtaisesti kaikki sujuu helposti on omat vaikeat hetkensä ja kipupisteensä. Parisuhteessa on kyse myös siitä, että haluaa niistä mennä yli yhdessä toisen kanssa.
Kaipausketju ei ole mikään parisuhde. Hän puhuu nyt valinnasta, ei
Perusvastaus: mitä harmittavaa ikinä teitkään, syytä samasta asiasta sitä joka sanoo sulle harmittavasta käytöksestä. Te saatte negailla ja huonontaa ilmapiiriä ja korjailla muita, mutta teille itsellenne ei saa huomauttaa siitä. Kun ohiksesta sanotaan on se myös ohista. Kun tarpeettomasta muiden korjailusta ja naljailusta huomauttaa, on sekin myös tarpeetonta korjailua. Juu juu, ei teidän tiettyjen kirjoittajien kanssa voi ikinä voittaa :D.
Toistan: mitä sä itse tässä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jostain ajatus päähän, että laitan sinulle tänään viestin, vaikka et vastannut edelliseenkään. Tämä ajatus pistää vastaan, eikä tunnu yhtään järkevältä, mutta menkööt nyt. Toivottavasti ei iske pupu pöksyyn kesken kaiken, siihenhän se sitten jää, jos niin käy. Mutta jos pystyn tämän suorituksen tekemään loppuun asti puhtaasti, ilman virheitä, ja mitään ei tule takaisin niin tiedänpä ainakin sitten..
Lainaan itseäni: mitä pidemmälle päivä etenee, sitä enemmän alan näköjään epäröidä. Nyt jo kyseenalaistan itseäni. En tiedä, mikä kohtaus aamulla oli, silloin tuntui siltä, että olisin voinut laittaa sulle viestin vaikka heti.
Hauska, kun mulla oli tämä sama kohtaus tämä aamuna, että melkein laitoin viestin ihmiselle, vaikka tiedän ettei pitäisi. Mut melkein laitoin, tuli
Meitsi on päättänyt, että en enää laita viestiä kellekkään. Mä oon viestini lähettänyt ja sillä sipuli.
Joko olet varattu, sua ei kiinnosta tai sitten meillä on ihan eri pelikirja. Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet varattu, sua ei kiinnosta tai sitten meillä on ihan eri pelikirja. Toinen toistaan huonompia vaihtoehtoja.
Palstalta kyselet tuntemattomilta vastauksia ? Sie oot sekasin ! Kihis ?
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.
Näin tabula rasan. Sivusta.
Siltä musta tuntui. Myös sivusta
Pyrin aktiivisesti siirtämään tunteeet syrjään. Onnistuin siinä. Olin luonnollisesti fyysisesti läsnä, mutta psyykkisesti tilan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
*ghostaaminen
Aina löytyy uusia ja parempia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Niin on jatkuva jankuttaminenkin.
niin paljon olen ajatellutt, enkä edelleenKään ymmärrä
silti
Sinua,
minä
aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä mietit viimeksi, kun nähtiin.
Näin tabula rasan. Sivusta.
Siltä musta tuntui. Myös sivusta
Pyrin aktiivisesti siirtämään tunteeet syrjään. Onnistuin siinä. Olin luonnollisesti fyysisesti läsnä, mutta psyykkisesti tilan ulkopuolella.
Joo siltä vaikutit
Vierailija kirjoitti:
silti
Sinua,
minä
aina
Mitä sinä et ymmärrä? Voitko avata tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silti
Sinua,
minä
aina
miten hän tuli ja jäi minuun
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että olet jo hereillä, mutta jos et olisi, suukottaisin sun niskaa niin kauan, että heräisit.
Tämähän kuulostaa aika kivalta. Mistä olet niin varma, että olin jo hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko soittaa siulle nainen?
Soittaisitpa. En kyllä aina vastaa vieraisiin numeroihin joten viesti olisi luotettavampi. Ai mutta ei kaivatulla ole numeroani.
👋🏻P👋🏻
Ketjun hovitrollin päivän maku on P 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silti
Sinua,
minä
aina
TK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silti
Sinua,
minä
aina
Voisin heittää tähän hassunhauskan jutun tietynlaisesta syöksystä.
Vierailija kirjoitti:
Eläisin ihan mielellään jossain lämpimässä maassa helppoa elämää, jossain Euroopassa kuitenkin.
Sehän tässä on tavoite. Sivusta.
Ei susta kuulu mitään, enkä itse monen yirtyksen jälkeen lähesty. Luovutan.