Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liian monta persoonaa.
Iltalehdessä oli taannoin artikkeli, jossa nainen kertoi, että hänellä oli 12 sivupersoonaa. Se on jo aika hurjaa.
Viikon päätteeksi uimaan, saunaan ja sinuun kiinni. Iltapalaksi sinua ja aamupalaksi sinua.
Persoona-juttua koskien toteaisin vain että eihän sitä samoja vaatteitakaan pidetä joka tunnelmaan ja tarkoitukseen. Ja klassikkoa mukaillen; näiden vaatteiden alla mä oon jo valmiiksi alasti! =]
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
Näen. Auttaisin, jos antaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaatiohäiriö, joka oli vaikea todeta. Minulla on useita persoonia. Ääripäästä enkelistä paholaiseen. Yksi on kuin vauva, jolloin menetän toimintakykyni ja saatan vain maata kuin halvaantunut. Kiitokset tästä traumojeni aiheuttajille, jotka pirskoivat mieleni.
Kuinka moni niistä persoonista on ketjun vakkareita?
sivusta
En ollut minä, joka puhui eri persoonasta, mutta tiedän, että kaivattu on kameleontti. Minä taas aina sama tylsimys. Ei vaiskaan, en ole tylsä, joskaan en järin teräväkään. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
Auttaisit miten?
Voisitko nyt vain tulla ja laittaa selän seinää vasten?
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
Auttaisit miten?
Tavalla, jota tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt vain tulla ja laittaa selän seinää vasten?
Voisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
Auttaisit miten?
Tavalla, jota tarvitset.
Laitahan wa sitten laulamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sulla on se vapaa viikonloppu meitä varten?
Milloin vaan haluat, järjestelykysymys.
Ei vaadi kuin reippaan (syrjä)hypyn tuntemattomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä tilaisuus sulla lähettää jokin tunteiden tunnustamisviesti. Laitat vaikka perään jonkun: eiku sori meni väärälle tyypille. Sit vastaan kuin en olis tuota jälkimmäistä ikinä lukenutkaan. Sit meillä on molemmilla pää avattu ilman riskejä ja minimaalisella noloudella.
Emmä nolostele, en vaan halua, et kukaan kiusaantuu mun toimista. Oon sitä jo harrastanut aiemmin.
Okei, mut just tossa mallissahan kukaan ei kiusaannu.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan lopettaa tän sivuston lukeminen, ei tästä ole oikein mitään hyötyä
Miksi joku kirjoittelis kaipausketjussa, jos ovat jo vauvantekoasteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa. Etkö näe?
Auttaisit miten?
Tavalla, jota tarvitset.
Laitahan wa sitten laulamaan
Numerosi on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaatiohäiriö, joka oli vaikea todeta. Minulla on useita persoonia. Ääripäästä enkelistä paholaiseen. Yksi on kuin vauva, jolloin menetän toimintakykyni ja saatan vain maata kuin halvaantunut. Kiitokset tästä traumojeni aiheuttajille, jotka pirskoivat mieleni.
Kehuuko ne sun sivupersoonat vuolaasti pääpersoonaa? Pääpersoona on sellainen vähän kuin joku stara? Vai onko sekin sivupersoona? Erittäin hyväitsetuntoiseksi kehittynyt? Paholaiset suoltaa varmaan niitä ilkeitä kommentteja muille ihmisille.
Kenelle?