Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Poistattajalle töitä, kun hän tykkää poistella
Vierailija kirjoitti:
Olet minun kallein haaveeni, harmi vain, ettei minulla ole rahaa. 😕
Et tarvitse sitä.
Poistattajalle töitä, kun hän tykkää poistellaPoistattajalle töitä, kun hän tykkää poistella
Vierailija kirjoitti:
Taisi osua, reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse sitä.
Tasapainoisessa parisuhteessa molemmat tulee toimeen omillaan.
Juttelin päättäjäispäivän tilanteesta psykologini kanssa, ja hän ihmetteli suuresti ja piti sitä aika isona eleenä. Hän uskoo, että meidän juttu on todellinen, vaikka tietää taustat.
Ymmärrykseni on välillä aika kovalla koetuksella, kun et kerro, mikä on mitäkin.
No, jopas on keskustelut?! Siltikin, Hei Aarteeni (🤭). Yhä vain mietin ja haluan sinua. Ikuista. Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tarvitse sitä.
Tasapainoisessa parisuhteessa molemmat tulee toimeen omillaan.
Ja tulot on linjassa, jotta elämäntyyli on suht sama eikä kumpikaan joudu tinkimään tai sponssaamaan toista koko ajan. Sivusta
Näinhän se on.
Emilylle kivaa viikonloppua! Ei enää sellaista kokopäivåkaipausta, mutta kyllähän sinä väkisellä ajelehdit mieleen, unohtumaton. <3
Ihana opettajarouva on lomalla🌞 Roosat huulet lipittää roséviiniä 🍷
Olet kaunis 💞
Mielestäni tarvitsisimme kesäviikonlopun ihan kahden kesken. Se voisi olla mökkeilyä jossain syrjässä tai hotelliloma kaupungissa, ei sen niin väliä, kunhan saataisiin paljon aikaa kahden. Ehdittäisiin jutella riittämiin ja nauttia yhdessä kivoista asioista ja toisistamme. Voitaisiin tehdä jotain kivaa ja vaan rentoutua laiskotellen, syödä hyvin ja jutella loputtoman paljon kaikesta. Voitaisiin vaikka saunoa tai kylpeä ynnä muuten rentoutua ja viettää paljon aikaa sängyssä, rakastellen ja muutenkin hellyyttä ja läheisyyttä jakaen.
Tuollainen ehkä antaisi kaikkeen tähän epäselvään ja -määräiseen viimeinkin konkreettista pohjaa, suuntaa ja yhteisymmärrystä siitä, missä ollaan ja mihin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sama homma jatkuu ja jatkuu, alan uskoa, että et halua enempää ja että ketjukaipuu riittää sulle. Eri asia on, riittääkö se mulle. Minusta ei ole liikaa vaadittu tai vaatimus ylipäätään, että tulee otetuksi huomioon edes, kuten kenet tahansa tuttavan.
Lääkkeet hyvä mies. Ota ne lailliset määrätyt lääkkeet.
Osuiko?