Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu?
No mulle kuuluu ihan hyvää. (=Valehtelin just)
Onko se sinulle tyypillistä toimintaa ? Sivusta.
Pitäiskö ventovieraalle vuodattaa tämän päivän haasteet vai ? Kuka niin tekee kun joku kysyy mitä kuuluu 🤣 Hyvää kuuluu 😊👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu?
No mulle kuuluu ihan hyvää. (=Valehtelin just)
Onko se sinulle tyypillistä toimintaa ? Sivusta.
Pitäiskö ventovieraalle vuodattaa tämän päivän haasteet vai ? Kuka niin tekee kun joku kysyy mitä kuuluu 🤣 Hyvää kuuluu 😊👍
Niin tai juorukellolle. Hyvää kuuluu kiitos kysymästä 😊
Vierailija kirjoitti:
7 So when they continued asking him, he lifted up himself, and said unto them, He that is without sin among you, let him first cast a stone at her.
8 And again he stooped down, and wrote on the ground.
9 And they which heard it, being convicted by their own conscience, went out one by one, beginning at the eldest, even unto the last: and Jesus was left alone, and the woman standing in th
Me emme tiedä, sitä ei Raamattu kerro. Jeesus ei siis kirjoittanut maahan lausetta "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" vaan pikemminkin piirteli maahan. Tai siis emme tiedä niin saattoi kirjoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Todella epätoivoinen olo.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 So when they continued asking him, he lifted up himself, and said unto them, He that is without sin among you, let him first cast a stone at her.
9 And they which heard it, being convicted by their own conscience, went out one by one, beginning at the eldest, even unto the last: and Jesus was left alone, and the woma
Jeesuksesta tähän päivään, kertovat äänet hänen päässänsä ja hän kokee nauravansa tai ainakin hän kokee tuntevansa naurua energiassansa.
En saanut sanottua sitä mitä olisin halunnut ja jonka tiedätkin. Puhuin vain tapahtuvista, enkä tunteistani. Oletko ehkä jotenkin muuttunut?
Siis selvennyksenä, Jeesus kumartui piirtelemään maahan, nousi ylös sanomaan asiansa ja kumartui jälleen piirtelemään maahan. Missään ei sanoja, että hän kirjoitti asiansa maahan. Jos hän jotain kirjoitti niin varmaan sitten arameaksi.
En ala enää parisuhteeseen. Tapailla voin, mutta en muuta yhteen. Näin on niin hyvä olla, miksi siis sotkea hyvä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vanhoja asioita. Terveisiä ketjuun.
Onko se persoonallisuushäiriö tai mielenterveysongelma kun kuuluu päässä ääniä?
Mistä sen tunnistaa?
Onko loukkaavaa kuunnella itsestänsä valheita?
Olen opiskellut hoitajaksi = Hän kokee olevansa hoitaja
Sama asia kuin
Kuulen mielessäni puhetta ja kykenen näkemään. Olen siis näkijä. = Hän kertoo kuulevansa ääniä päässänsä ja sanoo näitä ääniä oppaiksensa. Hän kokee olevansa näkijä. Selvityksen aikana on ilmennyt huolta henkilön mielenterveyden tilasta.
Olethan tosi kohtelias ja sensitiivinen, itse en aio olla.
Tunnisteeksi 🖤
Voisitko viedä päänsisältösi toiseen ketjuun !
En varmasti kun sinä pyydät.
Postaa lisää kiitos.
Ei mun sanoilla ole mitään painoarvoa.
Ghoustaaminen on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 And they which heard it, being convicted by their own conscience, went out one by one, beginning at the eldest, even unto the last: and Jesus was left alone, and the woma
Anteeks nyt vaan. Mutta raamatut on käännetty hepreasta kreikalle, kreikasta englannille ja siitä muille kielille. Suomalaisesta raamatusta ei suomennos kerro, jätetty pois, mutta noissa edellä mainituissa alkuperäisissä käännöksissä kerrotaan selvästi että Jeesus kirjoitti maahan yksitellen jokaisen SYNNIT, jotka kivitystä vaati. Ja nämä kävivät ne katsomassa yksitellen jolloin omatunto ajoi heidät pois, koska heille itselleen olisi tullut kivitystuomio myös. Mut hyvä että nyt tiedät tämän. Suosittelen lämpimästi aina muita alkuperäiskäännöksiä/kieliä vilkaisemaan jos ei tiedä jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun sanoilla ole mitään painoarvoa.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 And they which heard it, being convicted by their own conscience, went out one by one, beginning at the eldest, even unto the last: and Jesus was left
T. Ap ja tämä oli sille juutalaiselle. Ei muille.
Mitä täällä oikein tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
No tapaile sitten.
Niin teemmekin ja antaumuksella. Etkä voi sille mitään.
En varmasti kun sinä pyydät.