Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
Olet mielessäni aina vaan. Vuodet ovat kuitenkin tuoneet kaipuuseen tyyneyttä ja rauhaa. Se tapahtuu, mikä tapahtuu. Tiedän, että välität, että näet pinnan alle, että ymmärrät. Tiedät senkin, mitä en sano ääneen.
Tämä olisi kyllä kiva omia. Olisitpa mun ihana.
K
Kertoisitko jotain ihanastasi? Milloin olette jutelleet viimeksi kasvotusten?
Optio? Arkikielisessä merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
Olet mielessäni aina vaan. Vuodet ovat kuitenkin tuoneet kaipuuseen tyyneyttä ja rauhaa. Se tapahtuu, mikä tapahtuu. Tiedän, että välität, että näet pinnan alle, että ymmärrät. Tiedät senkin, mitä en sano ääneen.
K
Eri konsonantti mun ihanalla miehellä.
Ap
Nukuin huonosti kun tiesin näkeväni sut tänään. Enkä pettyny. Näytit vielä paremmalta kuin ekalla kerralla.
Harmi ettei oltu kahdestaan eikä välttämättä enää ikinä ollakaan, jos meidän tapaamiset jäi kahteen kertaan. Haluan sua.
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin, kultaseni? Minä hyvillä mielin. Sain yhden kivan jutun tehtyä tai oikeastaan kaksikin, aurinko paistaa ja maantie kutsuu.
Yllätäpä itsesi ja kultasesi, soita pitkä puhelu kun pääset tien päälle. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella epätoivoinen olo.
niin on. ): Miksi sulla?
Ilman kaivattuani ja muita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin huonosti kun tiesin näkeväni sut tänään. Enkä pettyny. Näytit vielä paremmalta kuin ekalla kerralla.
Harmi ettei oltu kahdestaan eikä välttämättä enää ikinä ollakaan, jos meidän tapaamiset jäi kahteen kertaan. Haluan sua.
Sinä voisit ottaa yhteyttä välillä! Toisaalta, jos mä laitan mitä kuuluu -viestin, niin vastaisitko siihen mielelläsi vai vältellen. -sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä mielin, kultaseni? Minä hyvillä mielin. Sain yhden kivan jutun tehtyä tai oikeastaan kaksikin, aurinko paistaa ja maantie kutsuu.
En tykkää yllättää epämieluisasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstain pitäisi olla toivoa täynnä. Aika toivottomalta silti tuntuu. Kaipaan.
Toivon elämääsi toivon kipinöitä, iloa sekä uskoa ja luottamusta parempaan.
Kiitos <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani.
Ja sinä minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yllättää epämieluisasti.
Mieluisaa varmasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piristit taas mun päivää ja mietin, näetkö minusta ihan läpi miten minulla menee ja miksi. Ainoa harmi etten voi kertoa, jos kerron vähän arvaat loput.
Mutta, sun ystävyys ja välittäminen kantaa ja kannattelee - sulla ei ole aavistustakaan miten paljon. Kaikesta karikosta huolimatta tajusin sen jo viime viikolla silloin, että kuka minut näkee semmoisessa valossa kuin haluan tulla nähdyksi. Te olitte vierekkäin, ja se joka näkee olet sinä. Sä et pelkää katsoa.
kiitos, ehkä joskus pystyn sanoo kiitos sulle myös livenä. Just nyt en pysty
Kyllä pystyt.
Yritän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
K
Olemme jutelleet 4.3.
Joku on ryöstänyt mun sydämet ! !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
K
Ja vielä se alkukirjain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
K
Ja vielä se alkukirjain?
Haluatko kertoa omasi?
Paavalin kirje roomalaisille.
Toivon elämääsi toivon kipinöitä, iloa sekä uskoa ja luottamusta parempaan.