Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia ei taida nimenomaan kiinnostaa olla ainakaan perinteisessä suhteessa, joutuu ottaa koko ajan toisen ihmisen huomioon. Helpompaa on olla sinkku tai sitten joku muu järjestely, vaikka omat kodit tai jotain.
Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan suhde, jossa otetaan toinen huomioon. Ei mitään järjestelyitä vaan hynttyyt yhteen ja oikeasti yhteinen elämä.
Mitä sitten? Monia ei. Hän ei kirjoittanut sinusta vaan näistä monista muista. Eri
Miksi hänellä on oikeus kirjoittaa joutavaa ohispaskaa monista, mutta minulla ei minusta?
Missä on sanottu mitään kenenkään oikeuksista kirjoittaa? Totesin vain ettei sun vastaus liittynyt hänen juttuunsa mitenkään, kun ei hä
Missä on vaatimuksena, että minun vastausteni tulisi jotenkin liittyä toisten teksteihin tai joku aivovammainen alkaa nälviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Todellisuus varmaan useimpien kohdalla ketjussa. Kaivatut elelevät elämiään puolisoidensa kanssa ja tuskin edes muistavat näitä, jotka ovat kaipaamassa... Ja miksi muistaisivatkaan, kun tuskin he ovat alkujaankaan olleet tietoisia mistään kaipauksesta. Ei minullakaan realistisesti olisi käytännössä mitään tarjottavaa kaivatulle, hän saisi varmaan melkein kenet tahansa ylimmistä yhteiskuntaluokista, joten miksi hän minusta kiinnostuisi.
&
Halu sellaiseen, joka saa sukat pyörimään joka kerta, kun tulee näkökenttään, mutta rahkeet riittää siihen haaleaan "eipähän tartte yksin olla" ihan kivaan.
Aikamoista. Keikkaliput tulivat myyntiin klo 10 paikallista aikaa ja pääsin jonoon minuutilleen silloin. Mun edellä oli välittömästi 160 000 ihmistä. Nyt puolen tunnin jonotuksen jälkeen on enää 103 350 ihmistä. Tässähän tämä päivä sitten meneekin, virtuaalijonossa 😅
Harmi kun kaivattu ei tykkää samoista asioista kuin minä. Hän ei tajuaisi tätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän tuossa ole väitetty ettei kenelläkään olisi vientiä? Puhut ihan eri asiasta. Sinkulla voi olla vaikka miten paljon vientiä, nyt oli kyse parisuhteeseen päätymisestä. Eri"
Juu tiedetään, että ketjulaisillakin on kymmenten ihmisten jono ovella, mutta he vaan päättävät kaipailla sitä tiettyä.
Ai se oot taas sinä täällä pelkkää riitaa hakemassa :D sitähän minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia ei taida nimenomaan kiinnostaa olla ainakaan perinteisessä suhteessa, joutuu ottaa koko ajan toisen ihmisen huomioon. Helpompaa on olla sinkku tai sitten joku muu järjestely, vaikka omat kodit tai jotain.
Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan suhde, jossa otetaan toinen huomioon. Ei mitään järjestelyitä vaan hynttyyt yhteen ja oikeasti yhteinen elämä.
Mä en ole ollenkaan varma. En tiedä kuinka paljon maailmassa on ihmisiä, joiden jatkuva läsnäolo ei lopulta kuormita jollain tavalla. Tai joiden tavat ei ala ärsyttää. No, ehkä tää on tosiaan henkilökemioista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eihän tuossa ole väitetty ettei kenelläkään olisi vientiä? Puhut ihan eri asiasta. Sinkulla voi olla vaikka miten paljon vientiä, nyt oli kyse parisuhteeseen päätymisestä. Eri"
Juu tiedetään, että ketjulaisillakin on kymmenten ihmisten jono ovella, mutta he vaan päättävät kaipailla sitä tiettyä.Ai se oot taas sinä täällä pelkkää riitaa hakemassa :D sitähän minäkin
Pitäisikö sinun poistua välillä, jos tuntuu että jokainen joka ei ole samaa mieltä kanssasi, on joku kehittelemäsi olkiukko? :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ollenkaan varma. En tiedä kuinka paljon maailmassa on ihmisiä, joiden jatkuva läsnäolo ei lopulta kuormita jollain tavalla. Tai joiden tavat ei ala ärsyttää. No, ehkä tää on tosiaan henkilökemioista kiinni.
Tietysti on. Ei kai nyt kukaan täysin randomin kanssa asettuisi samaan asumukseen vapaaehtoisesti. Ymmärsin, että tässä puhutaan nimenomaan mielitietystä ellei peräti parisuhdekumppanista. Silloin oletuksena kemiallista yhteensopivuutta on aika lailla ja muutenkin, tai ylipäänsä nyt ainakin yhdessäolemisen positiiviset puolet voittavat reilusti pienet ärsyttävyydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Todellisuus varmaan useimpien kohdalla ketjussa. Kaivatut elelevät elämiään puolisoidensa kanssa ja tuskin edes muistavat näitä, jotka ovat kaipaamassa... Ja miksi muistaisivatkaan, kun tuskin he ovat alkujaankaan olleet tietoisia mistään kaipauksesta. Ei minullakaan realistisesti olisi käytännössä mitään tarjottavaa kaivatulle, hän saisi varmaan melkein kenet tahansa ylimmistä yhteiskuntaluokista, jote
Halu sellaiseen, joka saa sukat pyörimään joka kerta, kun tulee näkökenttään, mutta rahkeet riittää siihen haaleaan "eipähän tartte yksin olla" ihan kivaan.
Tää on varmasti monien todellisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedetään, että ketjulaisillakin on kymmenten ihmisten jono ovella, mutta he vaan päättävät kaipailla sitä tiettyä.Ai se oot taas sinä täällä pelkkää riitaa hakemassa :D sitähän minäkin
Pitäisikö sinun poistua välillä, jos tuntuu että jokainen joka ei ole samaa mieltä kanssasi, on joku kehittelemäsi olkiukko? :-)
Ei tunnu ollenkaan siltä, enkä aio poistua nyt minnekään, kun tapan aikaa pari tuntia ennen iltamenoja. Mielellään kuitenkin lukis kaipauksesta eikä sun kehimää riitelyä.
Oon välillä väsyny ja haluan vaan rähnöttää sängyn pohjalla tekemättä mitään. Sit jos ois suhteessa ja toinen olettaisi et pitäis koko ajan olla energinen ja jaksava menossa ja kiinnostua millon mistäkin niin en vaan halua sellasta kuviota. Haluan ladata akkuja just sillon kun on tarve ja ilman mitään painetta mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmasti monien todellisuus
Tämähän se. Kismittävä tilanne. Kaivattu on kansainvälinen tunnettu tähti ja omilla saavutuksillaan saavuttanut suuria. Itse on vaan tavallinen rivikansanedustaja, jollaiseksi pääsee kuka vaan ja kaikki voi olla parin vuoden päästä ohi. Sen toisen ulottuvilla on maailman rikkaimmat ja kauneimmat ja itse pyörii jossain Suomen pankin johtokunnan ja kenraalien kuivakakkukekkereissä ja milloin missäkin oopperanäytöksissä.
Kaikki on niin pirun suhteellista.
Tai siis vaikka en ois väsyny niin tartten vaan oman introverttikuplani aika usein. En tiedä kuinka moni ymmärtäis tätä jos asuis vaikka yhdessä. Siis olisin vähän kuin kirjailija ja uppoutuisin omaan maailmaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus varmaan useimpien kohdalla ketjussa. Kaivatut elelevät elämiään puolisoidensa kanssa ja tuskin edes muistavat näitä, jotka ovat kaipaamassa... Ja miksi muistaisivatkaan, kun tuskin he ovat alkujaankaan olleet tietoisia mistään kaipauksesta. Ei minullakaan realistisesti olisi käytännössä mitään tarjottavaa kaivatulle, hän saisi varmaan melkei
Ei se Shrek oikein lämmitä, jos syttyy haltijalle.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis vaikka en ois väsyny niin tartten vaan oman introverttikuplani aika usein. En tiedä kuinka moni ymmärtäis tätä jos asuis vaikka yhdessä. Siis olisin vähän kuin kirjailija ja uppoutuisin omaan maailmaani.
Ainakin kaikki introvertit ymmärtävät
Pyydä vain,mä lennän kuin siivin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole introversiota vaan jonkinlaista sosiaalista eristäytymistä. Valtaosa introverteista pystyy elämään ihan normaalisti yhdessä muiden kanssa. Ihmisvihamieliset erakot on outolintuja, jotka eivät ehkä edes tosiaan sovi mitenkään perinteisiin parisuhteisiin. Varmaan kaksi sellaista voi kohdata ja sopiakin hyvin kaikkine järjestelyineen sitten.
Kyllä intuitioni kertoo että meistä on tulossa jotain. Pian. Odotan sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole introversiota vaan jonkinlaista sosiaalista eristäytymistä. Valtaosa introverteista pystyy elämään ihan normaalisti yhdessä muiden kanssa. Ihmisvihamieliset erakot on outolintuja, jotka eivät ehkä edes tosiaan sovi mitenkään perinteisiin parisuhteisiin. Varmaan kaksi sellaista voi kohdata ja sopiakin hyvin kaikkine järjestelyineen sitten.
Sori, vastasin väärään viestiin, yllä olevan piti mennä 43-loppuiseen.
Missä on sanottu mitään kenenkään oikeuksista kirjoittaa? Totesin vain ettei sun vastaus liittynyt hänen juttuunsa mitenkään, kun ei hän kirjoittanut susta vaan just niistä (monista) muista.