Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
En ymmärrä, miksi niin monet karsastavat perinteistä parisuhdetta nykyään. Sehän on ainut suhdemuoto, jossa voi naida aamuin illoin tuosta vaan spontaanisti ilman mitään järjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä intuitioni kertoo että meistä on tulossa jotain. Pian. Odotan sua
Sehän nyt on ollut selvää jo kauan.. mukavaa viikonloppua eräälle ihanalle.:) sivusta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi niin monet karsastavat perinteistä parisuhdetta nykyään. Sehän on ainut suhdemuoto, jossa voi naida aamuin illoin tuosta vaan spontaanisti ilman mitään järjestelyjä.
Välillä kiinnostaa muukin kuin naiminen
Jani, mitä teet illalla? Voisko tänään olla taas aina joskus? Kaipaan sun kosketusta
Vierailija kirjoitti:
"Eihän tuossa ole väitetty ettei kenelläkään olisi vientiä? Puhut ihan eri asiasta. Sinkulla voi olla vaikka miten paljon vientiä, nyt oli kyse parisuhteeseen päätymisestä. Eri"
Juu tiedetään, että ketjulaisillakin on kymmenten ihmisten jono ovella, mutta he vaan päättävät kaipailla sitä tiettyä.
Justniin. Kärpäslätkällä minäkin saan huitoa kiinnostuneita, kun eivät muuten jätä rauhaan. Vai miten se menikään? Toivon, että ees yks huomais.
Ihmiskunta teki pahan virheen kun päästi mammat keittiöstä pois. Syytän tästä esi-isiämme. Mammalle on parasta olla kotona oman perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun toisen naiminen? Ainut järkisyy miksi ei haluaisi asua toisen kanssa lienee pettäminen.
Helpottaa mitä vähemmän käy täälä kuvittelemassa typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierekkäiset kodit niin onnistuu yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Todellisuus varmaan useimpien kohdalla ketjussa. Kaivatut elelevät elämiään puolisoidensa kanssa ja tuskin edes muistavat näitä, jotka ovat kaipaamassa... Ja miksi muistaisivatkaan, kun tuskin he ovat alkujaankaan olleet tietoisia mistään kaipauksesta. Ei minullakaan realistisesti olisi käytännössä mitään tarjottavaa kaivatulle, hän saisi varmaan melkein kenet tahansa ylimmistä yhteiskuntaluokista, jote
Särähtää korvaan tuo ylimmistä yhteiskuntaluokista. Ehkä ei halua valita rahan tai aseman perusteella puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta teki pahan virheen kun päästi mammat keittiöstä pois. Syytän tästä esi-isiämme. Mammalle on parasta olla kotona oman perheen kanssa.
Esi-isillämme ei olit keittiöitä vaan pelkkä nuotio vaan, jossa paistettiin isukkien saalistama liha ja jotain kasveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis vaikka en ois väsyny niin tartten vaan oman introverttikuplani aika usein. En tiedä kuinka moni ymmärtäis tätä jos asuis vaikka yhdessä. Siis olisin vähän kuin kirjailija ja uppoutuisin omaan maailmaani.
Ainakin kaikki introvertit ymmärtävät
Ei tuo ole introversiota vaan jonkinlaista sosiaalista eristäytymistä. Valtaosa introverteista pystyy elämään ihan normaalisti yhdessä muiden kanssa. Ihmisvihamieliset erakot on outolintuja, jotka eivät ehkä edes tosiaan sovi mitenkään perinteisiin parisuhteisiin. Varmaan kaksi sellaista voi kohdata ja sopiakin hyvin kaikkine järjestelyineen sitten.
Mitä hopotat, höppänä.
Vierailija kirjoitti:
En silti mene maan alle, vaikka olenkin sulle epätoivottu.
Jollekin toiselle sinäkin olet arvokas, hakeutukaa niiden seuraan jotka arvostaa - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun toisen naiminen? Ainut järkisyy miksi ei haluaisi asua toisen kanssa lienee pettäminen.
🤦🏻
Jäin miettimään, oliko tää merkki, kun joku tärkeä huomautti, että roikun koko ajan puhelimessa.Se pisti miettimään, että ehkä mun pitää vaan unohtaa ketju ja laittaa viesti sille, kenen ystäväksi oon pitkään halunnu.
Pilvipoutaa, lämmintä ja kaunista kesää jatkuu - täällä vaan sisätiloissa palstailen kaipuuketjussa...
Entä sinä?
Kalleimmalle mukavaa alkavaa viikonloppua, suukkonen ja lämmin ajatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet jutellut kaivattusi kanssa viimeksi?
10.5.2023
Voisi osua. En tarkkaan muista oliko tuo viikko vai siitö seuraava viikko. Sen jälkeen varma havainto autosta käsin kaksi kertaa, mutta näistäkin havainnoista todella pitkä aika.
Vaiko edellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut kaiken. Tajuan sen taas. Voi helvata.
Sama. En tiedä näinkö juuri hänet eilen isossa tapahtumassa, mutta ainakin jonkun häntä kovasti muistuttavan. Puolisonsa kanssa ehkä. Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ollut hän, niin muistutti siitä että hänellä todennäköisesti on puoliso. Ja minä olen nonexistent nobody hänen elämässään. 😕
Kaikilla hottiksilla on puoliso
Paljon tärkeämpää on se missä vietät ikuisuuden.Siellä nääs ei ole aviopuolisoita.
Sulla on kyllä erikoista tietoa hallussasi.
Ei tarvitse olla ihmisvihamielinen, vaikkei haluakaan jakaa asuntoa toisen kanssa. Esim itse tykkään ihmisistä kovastikin, mutta vain pienissä määrin kerrallaan enkä halua niitä omaan kotiini. Hyväksy erilaisuus. Eri