Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mun silmissä maailma on vähän sellainen kieroutunut paikka, että ihminen ei saa helposti sitä mitä eniten haluaa mutta voisi saada helposti sen mitä joku muu haluaa. Esim. minä oisin saanut todnäk aika helposti puolison ja perheen jo nuorena jos oisin halunnut. No, enpä halunnut kun en ole halunnut koskaan omia lapsia. Sitten taas ne jutut mitä halusin tai haluan ei tulekaan niin helpolla, jollekin muulle ne taas on tullut aika iisisti, mutta ne ihmiset taas haluaa jotain muuta eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä maailma on vähän sellainen kieroutunut paikka, että ihminen ei saa helposti sitä mitä eniten haluaa mutta voisi saada helposti sen mitä joku muu haluaa. Esim. minä oisin saanut todnäk aika helposti puolison ja perheen jo nuorena jos oisin halunnut. No, enpä halunnut kun en ole halunnut koskaan omia lapsia. Sitten taas ne jutut mitä halusin tai haluan ei tulekaan niin helpolla, jollekin muulle ne taas on tullut aika iisisti, mutta ne ihmiset taas haluaa jotain muuta eniten.
Toisinaan ei mikään tule iisisti.
Olen kuin tyhjä kuori sun seurassa.
Puhu rakas mulle, vaikka olisinkin eri mieltä kuin sinä. Näin haluaisin kertoa kaivatulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluat kääriytyä ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Puhu rakas mulle, vaikka olisinkin eri mieltä kuin sinä. Näin haluaisin kertoa kaivatulle.
Kuka nyt ehdoin tahdoin itseään satuttaa höhlä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kääriytyä ympärille?
En halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ehdoin tahdoin itseään satuttaa höhlä??
Olenko häntä loukannut? En tiedä.
Vessanpöntöllekin annat itsestäsi enemmän kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntöllekin annat itsestäsi enemmän kuin minulle.
Silloin on mentävä uutta kohti, jos tuolle tuntuu. - eriltä
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee.😀 Vessanpöntön kanssa on kieltämättä tapaamisia aika usein.
Niinpä. Näetkö nyt!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä intuitioni kertoo että meistä on tulossa jotain. Pian. Odotan sua
Keistä?
Miten paljon sinä annat hänelle? Vessa-asioita ei oikein voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä intuitioni kertoo että meistä on tulossa jotain. Pian. Odotan sua
Keistä?
Meistä
Terkut mökkirannasta. ihan just menossa uimaan.Illalla seuraava viesti.